- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Buiten trainingsfilosofie probeer ik tenminste het hier enorm on topic te houden, met, ik geef toe, wisselend succes.
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Buiten trainingsfilosofie probeer ik tenminste het hier enorm on topic te houden, met, ik geef toe, wisselend succes.
Nou ..... enorm ?Buiten trainingsfilosofie probeer ik het tenminste hier enorm on topic te houden, met, ik geef toe, wisselend succes.

Enorm gaat over de door mij geleverde inspanning, niet over het resultaat...
Soms train ik zelfs.Onze trouwe Omtzigt aanhanger logt ook nog eens! Ik lees stilletjes mee![]()
Ik ben nu wel benieuwd naar @Mentat zijn uitleg wat betreft het koken van een ei.Mag ik bovenstaande samenvatten als: diverse oefeningen met 14 kg kettlebell?
Dat haalt wel een beetje de lol uit een log.Mag ik bovenstaande samenvatten als: diverse oefeningen met 14 kg kettlebell?
Ik begrijp het meeste van wat er staat. Alleen wat bedoel je met to halo?Dat haalt wel een beetje de lol uit een log.
Diverse oefeningen met een barbell, op wat machines gezeten, DBs na gebruik weer teruggelegd, of als ze weer opengaan volstaan met: naar de gym geweest.
Kettlebel Halo Goblet Squat & Workman's Deadlift RowIk begrijp het meeste van wat er staat. Alleen wat bedoel je met to halo?
Hopelijk vraag je dit alleen in de betekenis van de oefening, ander hoort je vraag in het Religie-topic!!!
De oefening kan ook uitgevoerd worden met een plate en/of knielend, er is ook de variant slasher to halo en ook de ribbon is een variant.
Deel 1 + 2 van de "ideal warmup" serie gaan alleen maar over de halo
Ha ha, sorry hoor ik haakte een beetje af bij alle details. Ik ben ook een beetje bang om door te vragen naar je dikke stok, of is dat gewoon een lege bar?Dat haalt wel een beetje de lol uit een log.
Diverse oefeningen met een barbell, op wat machines gezeten, DBs na gebruik weer teruggelegd, of als ze weer opengaan volstaan met: naar de gym geweest.
Bovendien, waarom zou je alleen aandacht hebben voor de bal en niet voor de dikke stok? Dat wil je omgekeerd toch ook niet?
Op- en aanmerkingen over de leesbaarheid mogen altijd, liever nog suggesties hoe het beter kan, zonder dat het onduidelijker wordt.Ha ha, sorry hoor ik haakte een beetje af bij alle details. Ik ben ook een beetje bang om door te vragen naar je dikke stok, of is dat gewoon een lege bar?

Be most careful what you wish for...Ik ben nu wel benieuwd naar @Mentat zijn uitleg wat betreft het koken van een ei.
Dikke stok is met de oefeningen en in het eerste deel van de zin in mijn antwoord naar jou een stuk trapleuning, in het tweede deel een vunzig grapje, maar wat heb je aan die details?

Je moet wel de juiste persoon treffen, kwestie van "proper motivation & stimulation".Hij noemt het zelf steigeren als een paard, maar ja, heb je een shetlander weleens zien steigeren?
Je moet wel de juiste persoon treffen, kwestie van "proper motivation & stimulation".
Iets minder off topic aub, dank.
ThanksSimpele samenvatting: ruim een uur zo langzaam mogelijk hardlopen met wat gehuppel tussendoor.
Ik snap wat je bedoelt, je moet wel bereid zijn om over je ego heen te stappen, maar wel met heel, heel kleine pasjes. Die kleine pasjes vind ik ook niet zo fijn, maar dat is het dan maar. Er is een alternatief, dan ga je wandelen, eventueel met gewicht, of fietsen, zolang je dan maar een beetje in zone 2 blijft.Thanks
Ik probeer het overigens ook wel zelf, maar dan heb ik toch het idee dat ik er bij loop als een sloffende opa (houd je mond!) en versnel ik weer tot een te hoge hartslag.