- Waardering
- 15.485
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 125kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
| Day One | Day Two | Day Three |
| Vertical Push 1 OHP | Horizontal Push 1 Bench Press | Horziontal Push 2 incline BP |
| Squat Exercise 1 hb BS | Horizontal Pull 1 Barbell Row + | Hinge Exercise 1 Deadlift |
| Hinge Exercise 2 RDL | Vertical Push 2 Klokov Press | Squat Exercise 2 Front Squat |
| Vertical Pull Lat Pull Down 1 + | Vertical Pull 2 Lat Pul Down 2 + | Horizontal Pull 2 Yates Row + |
| Block One | Week Zero | Week One | Week Two | Week Three |
| Bench Press | 1×8 @5-6 | 3×8 @5-6 | 3×8 @6-7 | x8 @7-8, 2×8 @ 90% of above |
| Block Two | Week One | Week Two | Week Three | Week Four |
| Bench Press | 3×5 @6-7 | 4×5 @7-8 | 4×5 @7-8 | x5 @8-9, 3×5 @ 90% of above |
| Block Three | Week One | Week Two | Week Three | Week Four |
| Bench Press | x3 @7-8, 2×5 @ 80% e1RM | x3 @7-8, 4×5 @ 80% e1RM | x3 @8-9, 1×5 @ 80% e1RM | Testing Triple x3 @9.5-10 |

He jij was mij voor. Gelukkig 🙂
Klinkt uit zijn mond alleen niet zo geloofwaardig...

Wasda?
Schijven van 20 kg per kant op de grote 4 en dat geeft dan onderstaande.
1 rep?Schijven van 20 kg per kant op de grote 4 en dat geeft dan onderstaande.
OHP: 60kg
BP: 100kg
SQ: 140kg
DL: 180kg
Dat is geen project van een paar weken.
Het is ook niet een project voor iedereen

Met het juiste schema zou dat als volwassen man toch wel redelijk snel te bereiken moeten zijn toch?
e1RM weer moeten googelen. Ik ben echt oud geworden. En dat maakt wel uit Mentat. We doen niet aan gevoelens en schattingen. Ijzer omhoog tillen is haast het enige eerlijke stukje dat nog over is in deze gekke wereld. Een kg is een kg. En nu pompen jij!Schijven van 20 kg per kant op de grote 4 en dat geeft dan onderstaande.
OHP: 60kg
BP: 100kg
SQ: 140kg
DL: 180kg
Dat is geen project van een paar weken en dan maakt het me niet eens zoveel uit of het een echte 1RM is of een e1RM op basis van een 5RM of 3RM.
Volgens Symmetric Strength vallen die lifts voor een man van 83kg (ik ben 183cm) tussen net aan Intermediate (OHP) en iets in Proficient (DL), de andere er tussenin.Met het juiste schema zou dat als volwassen man toch wel redelijk snel te bereiken moeten zijn toch?
M.u.v. blessures natuurlijk.
Intermediate:
The lifter has been consistently training, likely for at least a year. The majority of those who go to the gym regularly fall into this category. Strength score 60.
Proficient:
The lifter has been consistently training with a focus on strength, likely for 2+ years. Lifters in this category are stronger than most gym regulars. Strength score 75.
Je hebt gelijk!e1RM weer moeten googelen. Ik ben echt oud geworden. En dat maakt wel uit Mentat. We doen niet aan gevoelens en schattingen. Ijzer omhoog tillen is haast het enige eerlijke stukje dat nog over is in deze gekke wereld. Een kg is een kg. En nu pompen jij!