Voorlopig moet de blik toch even op oneindig en zet ik helemaal geen vizier op welke loop dan ook.
Homegym
In eerste instantie wat losse dingen gedaan en wat homegym spullen bij elkaar gescharreld, sinds vanmiddag heb ik met de KB erbij:
Weerstandsbanden: 15, 25 en 35kg (Action);
Dumbbells: 2x 5kg (Action);
Matje (Action);
Ab wheel (had iemand nog thuisliggen);
Kettlebell 14kg, raar gewicht voor een KB, maar wel leverbaar! (Lidl webshop).
Ik had ook een springtouw bij de Action, maar die was met 250cm te kort.
Als het allemaal veel langer duurt wil ik ook nog een suspension trainer, een springtouw en meer kettlebells.
Tot nu toe
Vaak wandelend naar de Action om het bij elkaar te scharrelen, ze hadden niet alles in 1 keer, bij 1 filiaal.
Eerst met 1 dumbbell, later met 2 diverse keren per dag de Maximus Warm Up:
2 rondes, 6 herhalingen: curl, row, hang clean, front squat push press, overhead squat, push ups, ohp.
Vandaag
Gedurende de middag:
100+ 2h swings, wat 1h swings, presses, wat high pulls en wat slechte cleans en snatches.
Aan het einde van de middag:
ongeveer 10k hardlopen, ongeveer een uur, rustâg!
Plannen en Doelen (Tot op zekere hoogte weersafhankelijk)
Niet te hard, te snel, te veel of te diep, rustig opbouwen.
4-5x p.w. opwerken naar 100 1h swings + 5 getups, als wu de prying squat met curl, halo's en glute bridge (zeg maar Simple & Sinister, maar dan veel simpeler, standaard voor mannen is volgens mij 32kg voor Simple), langzaamaan cleans, presses, squats, dls en via high pulls naar snatches;
2-3x p.w. opwerken via 3x 1 uur rustig, naar 2x 1 uur rustig, en 1x 1 uur rustig en een half uur wat sneller en/of versnellingen aan het einde, rustig is in de 180-/-leeftijd-zone (Maffetone voor de liefhebbers) of op praattempo;
2-3x p.w. opwerken naar Murph en krachttraining: spelen met Chelsea en/of Cindy, oefeningen met bands, dumbbells en KB;
1x p.w. of vaker 1 uur of langer wandelen.
Murph: 1 mijl rennen; 100 pull ups, 200 push ups, 300 air squats, verdeling any way you like it; 1 mijl rennen (dit alles eigenlijk met een bodyarmor of gewichtsvest;
Cindy: As many rounds as possible in 20 minutes 5 pull ups, 10 push ups, 15 airsquats;
Chelsea: EMOM 5 pull ups, 10 push ups, 15 airsquats.
Maar misschien ga ik wel grease the groove met (banded) pull ups, push ups en airsquats, kan ook nog.
Het beestje moet natuurlijk een mooie naam hebben: Zombie Isolatie Exercitie en Conditie, dus ZIEC (ja dat spreek je uit als ziek).