MuscleMeat

Fail or Fall: Confessions of a Serial Starter

Zou wat minder op Twitter verblijven

In ieder geval fijn om te horen dat je je niet laat ontmoedigen en lekker door blijft trainen. :)

• Like
Waarderingen: K82
Zijn er al mijlpalen bereikt?

• Topic Starter Topic Starter
Zijn er al mijlpalen bereikt?
Nee, nog niet, maar er wordt een beetje getraind. Het doel is om er in augustus meer regelmaat in te krijgen.

Ik heb het programma een beetje omgegooid, lijkt te helpen met motivatie.

Tipje van de sluier...
Vandaag wel voor het eerst sinds minstens 15 jaar direct kuiten getraind. Ook voor het eerst sinds voor corona een oefening voor biceps gedaan.

Meeste oefeningen in de 8+ reps. Wel de squats op sets van 5 gehouden, anders denkt iedereen dat ik een bodybuilder ben (not fooling anyone with this bod) train als een bodybuilder. Ik sluit een back off set of amrap op de grote 4, m.n. UB, niet uit.

Het voelt ergens een beetje vies, maar het doel heiligt de middelen... zeg ik om mezelf voor de gek te houden.

Probeer jezelf te motiveren. De absolute cijfetjes zijn onbelangrijk, maar regelmaat en vooruitgang in je eigen cijfertjes wel. En motiveren jezelf ook weer!
Volhouwen hoor!

Gebeurd hier nog wat of wordt alleen de scroll duim nog getraind?

Beetje, de laatste maand meer gewandeld.

Vanaf half september weer wat meer op de doelen richten.
Arrow Point GIF

Lief dagboek,

Vandaag o.a. 5 minuten met 9 km/u op de loopband gelopen!

Ik ben benieuwd of dat goed is gegaan.

Als het goed is met niets.

De vorige pogingen om weer te gaan hardlopen eindigden in pijntjes en klachten, mogelijk vanwege (relatief) te enthousiast begonnen.

Voor een programma dat begint met blokjes 1/4 minuten hardlopen/wandelen heb ik eigenlijk het geduld niet, dus vandaag maar zo geprobeerd na de training.

Dus je training is 5 minuten gelopen op 9 km?

Maak je geintje ?

Als je het zo stelt dan bestond de warming up uit roeien en oefeningen met halters, dumbbels, machines en kabels.
Volg jij nog een specifiek programma? Bijvoorbeeld fullbody 2 x per week, UB/LB 4 keer per week of iets dergelijks?

Terug
Naar boven