- Waardering
- 27.813
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mee eens.In ieder geval fijn om te horen dat je je niet laat ontmoedigen en lekker door blijft trainen.![]()
Ach, de gewone saaie trainingen lees ik ook wel hoor. Lekker doorgaanAls ik een mooie mijlpaal heb bereikt dan meld ik het zeker.
Nee, nog niet, maar er wordt een beetje getraind. Het doel is om er in augustus meer regelmaat in te krijgen.
Beetje, de laatste maand meer gewandeld.Gebeurd hier nog wat of wordt alleen de scroll duim nog getraind?
Nog 9 dagen wachten dusBeetje, de laatste maand meer gewandeld.
Vanaf half september weer wat meer op de doelen richten.

Beetje, de laatste maand meer gewandeld.
Vanaf half september weer wat meer op de doelen richten.
Hoe gaat het verder dan?Lief dagboek,
Vandaag o.a. 5 minuten met 9 km/u op de loopband gelopen!
Ik ben benieuwd of dat goed is gegaan.
Als het goed is met niets.
Het doel is om er in augustus meer regelmaat in te krijgen.
Wat is dit nu weer allemaal joh. Vandaag beginnen, niet morgen!Vanaf half september weer wat meer op de doelen richten.
Okay chef...Wat is dit nu weer allemaal joh. Vandaag beginnen, niet morgen!

Als je het zo stelt dan bestond de warming up uit roeien en oefeningen met halters, dumbbels, machines en kabels.
Volg jij nog een specifiek programma? Bijvoorbeeld fullbody 2 x per week, UB/LB 4 keer per week of iets dergelijks?Als je het zo stelt dan bestond de warming up uit roeien en oefeningen met halters, dumbbels, machines en kabels.