XXL Nutrition

FIBO 2008 Pics (SPOILER)

http://i31.tinypic.com/5cm2k1.jpg

wat heeft die gast betonblokken van kuiten zeg! Niet normaal, enkel jammer want ze zijn niet in proportie met de rest van het lichaam.

Ja, die Alfonso del Rio heeft gigantische kuiten en inderdaad wel wat buiten proporties, hoewel hij verder ook een van de grootsten was. Zie zijn site: ALFONSO DEL RIO - Portal Oficial
Flex Wheeler zag ik op anderhalve meter afstand in de rij staan in het restaurant en dacht: wat een klein ventje is dat maar!
Phil Heath is ook kwa lengte klein, maar wel enorm breed en met veel charisma.

geen wolf en heath posing pics? :(

Ook geweest, handtekening van Mariusz, foto met Jarno en Dorian Yates. Ruhl gezien blijft lachen die gast.

Broertjes nog een massagedolfijntje gescoord, serieus geniaal ding dat, hele avond zitten masseren thuis:D

Dat meen je niet was Dorian Yates er ook.
Damn weer iemand mis gelopen.

Gr.

Hier mijn pics, zitten wel meer chicks dan bodybuilders tussen, maarja mijn maat had de camera bij zich, blame him maar ik vind het niet erg haha!

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Nice pics
Wel vet dat je met flex op de foto staat man :D

Gr.

Die gaat Gregg Valentino zijn kant op precies :p

holy shit dat ziet er echt niet uit.. Synthoooooool

Ik denk dat hij ook psychologisch wat gekrenkt is hoor. Moesten zijn armen niet meer zo groot zijn oogt hij direct minder groot. Want ze zijn buiten proportie qua schouders en onderarmen enz...

Volgens mij zit daar ook wat synthol onder, ze staan veel te bol en ongedefinieerd, en wss doet hij dat om toch nog wat indrukwekkend te blijven tonen.

Denk ik he...

Ik denk dat hij ook psychologisch wat gekrenkt is hoor. Moesten zijn armen niet meer zo groot zijn oogt hij direct minder groot. Want ze zijn buiten proportie qua schouders en onderarmen enz...

Volgens mij zit daar ook wat synthol onder, ze staan veel te bol en ongedefinieerd, en wss doet hij dat om toch nog wat indrukwekkend te blijven tonen.

Denk ik he...

denk het ook...

z'n shirtje :p natural freak...drug free...ja nu mss en dan nog... :D

Wolf en Heath pics post ik wel:P Wolf is zo vet hij gooide een dvd mijn vader zo naar hem wijzen , gooit wolf de dvd naar hem glipt uit zijn handen krijgt een camera ploeg medewerkster die dvd mijn vader zo dies van mij:P, Wolf keek haar toch vals aan en wijzen naar haar en mijn vader dat die van mijn vader is:P prachtig toch

The big bad wolf

Heb 20 bsn shirtjes gevangen, 13 the leagh , 1 dvd:P The beginning van dennis wolf fibo was dus geslaagd:)

Normaal zou ik 1 van dezer dagen een stuk of 100 foto's krijgen via mail van iemand die is geweest.

Wat me (nog meer) opvalt is dat je toch niet 'groot' kan worden zonder je benen te trainen; zie die bodybuilder 'wheeler'. Wat m'n respect voor zulke mensen niet minder groot maakt natuurlijk.

Wolf had zich een beetje verstopt achter , maar ik herkende hem aan ze haar :)
Hier een foto van me broertje 18jaar 2 meter 17 :) met wolf en een voor mij onbekende bbér
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

jezus wat is je broer groot:P wel vette pics!

Terug
Naar boven