AndroidHealthClinic

FIBO 2008 Pics (SPOILER)

Ja daar zie je ze niet supergoed maar je ziet op de andere en op deze goed genoeg dat het enorme kanjers zijn en niet in proportie.

nee die waren echt ****ing huge! maar zag beter uit dan van die kleine kuitjes ;)

http://i31.tinypic.com/5cm2k1.jpg

wat heeft die gast betonblokken van kuiten zeg! Niet normaal, enkel jammer want ze zijn niet in proportie met de rest van het lichaam.

Die kerel kwam ik nog tegen in de kantine toen ik aan het eten was. Ik zat echt te kijken van WTF echt enorme kuiten.

Bij deze act lag ik echt in een deuk!Ik heb nog nooit zoiets triest gezien!
Komt ie aan als robocop gaat ie robocop playbacken en dan zet ie een slijptol op zijn borst :laugh:

2vlwvg8.jpg

Die kerel kwam ik nog tegen in de kantine toen ik aan het eten was. Ik zat echt te kijken van WTF echt enorme kuiten.

Bij deze act lag ik echt in een deuk!Ik heb nog nooit zoiets triest gezien!
Komt ie aan als robocop gaat ie robocop playbacken en dan zet ie een slijptol op zijn borst :laugh:

http://i28.tinypic.com/2vlwvg8.jpg[/url][/quote]

kvond hem wel vet :rolleyes: :P

Over smaak valt niet te twisten ;)

Ben net terug van de FIBO. Was leuk maar niks bijzonders eigenlijk. Beetje aapjes kijken is het vooral in zaal 11. Wat apparatuur betreft zie je ook hier in Nederland op de beurs.

Aan pro's heb ik gezien: Heath, Ruhl, Wolf, Rockel, Coleman, Cormier en Lewis. En Jarno ook nog gezien.

Hé leuke foto's man:).

Ik ben net terug, ik heb gezien:

Dennis Wolf, Ed van Amsterdam, Marcus Ruhl, Jonathan Later, Dorian Yates, Chris Cormier, Silvio Samuel, Phil Heath, Ronnie Coleman, nog wat man van BSN en Universal.

Foto's komen nog!

kicke kerel inderdaad :D

Ook geweest, handtekening van Mariusz, foto met Jarno en Dorian Yates. Ruhl gezien blijft lachen die gast.

Broertjes nog een massagedolfijntje gescoord, serieus geniaal ding dat, hele avond zitten masseren thuis:D

Ook geweest, handtekening van Mariusz, foto met Jarno en Dorian Yates. Ruhl gezien blijft lachen die gast.

Broertjes nog een massagedolfijntje gescoord, serieus geniaal ding dat, hele avond zitten masseren thuis:D

ik werd ook nog ergens gemasseert door chinese vrouwtjes met een massage apparaat lekker hoor:D hehe

ben vandaag ook geweest alleen geen edje? waarom niet hij zou optreden met marcus

damn wat blijft rhul echt groot

ja sommige gasten waren echt huge zou wil is willen weten wat hun zo hard maakrt ik tikte er eentje op ze schouder van bedankt voor de foto, maar was echt kei hard

Terug
Naar boven