Op onze blog (www.sterksteman.blogspot.com) staan al enkele foto's vd wheelflip. Heb er nog als je wil...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Same here@wim: Ik ben een beetje ziek geworden, maar zodra ik beter ben, zal ik alles mailen.
verkoudheid opgelopen zaterdag. Hopelijk snel beter!p*ssy'sSame hereverkoudheid opgelopen zaterdag. Hopelijk snel beter!
haha
beterschap dudes veel
en
en 
Hallo IronSport
Ben erg benieuwd hoeveel dat er zijn, dat is in 2007 hoe is dat nu dan en waar kan ik het filmpje vinden?
gr
ylke wat schoort er nog aan zijn techniek dan...behalve eventueel round backed?
Je zegt het al. rug is te rond. Het kost op deze manier meer kracht en energie en ik vind het er ook niet uit zien. Als hij zijn techniek aan past zou hij nog meer kunnen tillen.![]()
I call bullshit on this one.......
Zat deadlifters die zo liften en echt niet meer met een 'goede" techniek kunnen. Ikzelf kan ook op deze manier het meeste tillen.
Je zegt het al. rug is te rond. Het kost op deze manier meer kracht en energie en ik vind het er ook niet uit zien. Als hij zijn techniek aan past zou hij nog meer kunnen tillen.![]()