MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee?

@jimmy: Nee, ik heb geen foto's van de wheelflip. Dus alleen die van Wim kan je gebruiken.
@wim: Ik ben een beetje ziek geworden, maar zodra ik beter ben, zal ik alles mailen.

Same here :( verkoudheid opgelopen zaterdag. Hopelijk snel beter!
p*ssy's :cool: haha
just kiddin' dudes, gewoon doodtrainen die bacillen, ken het gevoel: sinds ik vader ben geworden ben ik al meer ziek geweest dan in m'n hele leven samen. Bouwt wel je weerstand uit!:sukkeltje:beterschap dudes veel :brew: en :burger:en :zzz:

Hmmm ik heb ganse dag met buikloop gezeten gisteren ...

Wat een bende zieke honden heb ik mee getraind haha

Er zat iets in die omeletten, nenee hoor Wim :o:D

Ziet er uit alsof je nog wel een paar reps had gehaald :)

Wat een beul is die Jimmy toch ook zeg, beestachtig fysiek ook!
Ook de andere heren op de filmpjes zijn oersterk! Toffe shit om te zien:cool:

netjes jules mooie fronts!

Laatst bewerkt:
Technisch geen hoog standje.:wl:
Sterke onderrug heeft hij wel. :thumbs: Maar dat moet ook wel als je op deze manier DL. Dat vind ik wel bij meer Sterkstemandeelnemers. Dat is jammer. Waarom is hij gestopt?

:thumbs: bedankt voor het opzoek van het filmpje

ylke wat schoort er nog aan zijn techniek dan...behalve eventueel round backed?

ylke wat schoort er nog aan zijn techniek dan...behalve eventueel round backed?

Je zegt het al. rug is te rond. Het kost op deze manier meer kracht en energie en ik vind het er ook niet uit zien. Als hij zijn techniek aan past zou hij nog meer kunnen tillen. :thumb:

Je zegt het al. rug is te rond. Het kost op deze manier meer kracht en energie en ik vind het er ook niet uit zien. Als hij zijn techniek aan past zou hij nog meer kunnen tillen. :thumb:

I call bullshit on this one.......
Zat deadlifters die zo liften en echt niet meer met een 'goede" techniek kunnen. Ikzelf kan ook op deze manier het meeste tillen.

I call bullshit on this one.......
Zat deadlifters die zo liften en echt niet meer met een 'goede" techniek kunnen. Ikzelf kan ook op deze manier het meeste tillen.

Als jij je rug niet recht kan houden is je bovenrug gewoon niet sterk genoeg. zo simpel is het voor mij. Je lichaam is er niet op gebouwd(natuurlijke houding). Dat veel sterke deadlifters dat doen kan kloppen. maar dan zeg ik als de boven rug sterker is in combinatie met goede techniek, dan zal je zien dat je meer gaat tillen.

Maar je moet doen waar jij je het fijnst bij voelt

Terug
Naar boven