XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

Gaat lekker man! Zeer goed bezig voor je leeftijd :)

Dat is toch 1 small band? Ik reken 60kg voor een average Erwin. Maar maakt niet uit, sterke lifts.

ik heb em op deze wijze een keertje nagemeten. ik had een weegschaal gepakt die even dik is als dit plateau (dat was meer toeval hoor dan uitgemeten) band er onder door, toen er opgaan staan met de barbell + bands, en daarna met alleen de barbell. verschil was toen 50-60 kilo, dus de bands voegde 50-60 kilo toe (kan het helaas even niet exact terug vinden :@)

dit zijn inderdaad small bands... misschien dat die average bands van jou dus nog wel veel meer toevoegen?

Niet om (positief) te b**chen, maar is dat geen 180? :D

Niet om (positief) te b**chen, maar is dat geen 180? :D

Als het goed is waren die 2 middelste schijven 15 kg. Degene die gefilmd heeft vertelde het ook in het filmpje.

Potverdomme, als ik 180 kg had gezegd hadden jullie het ook geloofd. :(

daar zit meer dan genoeg speed in davy

speedwerk is net iets sneller max ;)

Is maar goed ook. Hoe vond je mijn imitatie van een stervend hert?

hate to burst your bubble, maar dit is net boven par man, par is als het stuk boven je knie in 90 graden met de grond is... ietsje dieper volgende keer ;)

daarbij komt dat je voor een geldige pl squat zelfs par moet breken

zei het ook al tegen judokadomie op msn

hate to burst your bubble, maar dit is net boven par man, par is als het stuk boven je knie in 90 graden met de grond is... ietsje dieper volgende keer ;)

daarbij komt dat je voor een geldige pl squat zelfs par moet breken

zei het ook al tegen judokadomie op msn

Ik wil niet b**chen ofzo maar dat komt volgens mij echt omdat het van boven en een klein stukje van achteren wordt gefilmd.

Naja maakt me verder niet zoveel uit, hij kan sowieso dieper.

Erwin de squatparnazi ik noem hem par.

Netjes man, 115 is heavy.

Terug
Naar boven