Frenkpie
Massive Warrior
- Waardering
- 901
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik bedoel met high box alles boven parallel, verder niet zo belangrijkIs net op of er iets boven. Dus als jij dat high box vindt is het high box
1/4e? 1/2e zul je bedoelen !

ik wilde er zelf niet over beginnen maaruuhh...thnx !
!sow.. erg sterk man !! En dat voor een 18 jarige.... we hebben een Dries 2 hier![]()
sow.. erg sterk man !! En dat voor een 18 jarige.... we hebben een Dries 2 hier![]()

Voor geared lifters is een bepaalde J-curve geloof ik wel gewenst.Netjes. Vind het wel apart om te zien hoe bij de bench het gewicht "zwabbert" de laatste cm of 2 voordat hij de borst aan tikt. Duidelijk verbeter puntje om een nette rechte lijn te bouwen. Kan nog ver komen zo :O
Helaas moet ik je hier corrigeren Frank. Zoals Dries is er geen 2e.. De myrthe 'Dries' is van ongekende hoogte en kracht.
Dries.. de jongen die 8 liter volle melk per dag dronk.....

18 jarige? er staat toch dat ie 21 is?
netjes robin: 3 pr's op een wedstrijd
Voor geared lifters is een bepaalde J-curve geloof ik wel gewenst.
Dat gezwabber natuurlijk niet maar als ik het niet mis heb is het een PR van 20kg ofzo?
Superbench!

Ik dacht dat het 10 liter was..Helaas moet ik je hier corrigeren Frank. Zoals Dries is er geen 2e.. De myrthe 'Dries' is van ongekende hoogte en kracht.
Dries.. de jongen die 8 liter volle melk per dag dronk.....
ik dacht dat het 68 biljard liter was
Sommige mensen krijgen makkelijk 140-150 kg op de borst en drukken vervolgens wel 50-60kg meer in shirt dan RAW, moet je maar eens naar Luc1981 kijken, die pakt geloof ik minstens 50kg uit zijn shirt en die krijgt ook "normalere" gewichten gewoon op zijn borst, ik zal hem ff vragen hier te posten
Verder, mooie lifts turbo
grats met je PRs!
voel in elk geval nooit spanning op m'n biceps.