AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

ik wilde er zelf niet over beginnen maaruuhh...thnx !

niet beschikbaar

video is nog niet verwerkt, paar minuutjes wachten, dan werkt ie wel :p

sow.. erg sterk man !! En dat voor een 18 jarige.... we hebben een Dries 2 hier :)

sow.. erg sterk man !! En dat voor een 18 jarige.... we hebben een Dries 2 hier :)

Helaas moet ik je hier corrigeren Frank. Zoals Dries is er geen 2e.. De myrthe 'Dries' is van ongekende hoogte en kracht.

Dries.. de jongen die 8 liter volle melk per dag dronk.....

Netjes. Vind het wel apart om te zien hoe bij de bench het gewicht "zwabbert" de laatste cm of 2 voordat hij de borst aan tikt. Duidelijk verbeter puntje om een nette rechte lijn te bouwen. Kan nog ver komen zo :O

Netjes. Vind het wel apart om te zien hoe bij de bench het gewicht "zwabbert" de laatste cm of 2 voordat hij de borst aan tikt. Duidelijk verbeter puntje om een nette rechte lijn te bouwen. Kan nog ver komen zo :O
Voor geared lifters is een bepaalde J-curve geloof ik wel gewenst.
Dat gezwabber natuurlijk niet maar als ik het niet mis heb is het een PR van 20kg ofzo?

Superbench!

Hoe het met geared lifters zit weet ik niet. Dus zal je woord er op nemen Tjok

Voor geared lifters is een bepaalde J-curve geloof ik wel gewenst.
Dat gezwabber natuurlijk niet maar als ik het niet mis heb is het een PR van 20kg ofzo?

Superbench!

Bedankt allemaal.

Mijn bankdrukken heb ik verbeterd met 15 kilo (Oude 157,5 nieuwe 172,5)

Klopt wat je zegt tjok, je druk anders met een shirt dan raw. Maar of dat de J-curve word genoemt weet ik zelf ook niet.

Het zwabberen onder in:
165 kreeg ik niet op mijn borst dus moet ik gaan trekken in plaats van netjes te laten zakken. Ik werkte tegen mijn shirt.
En het geld ook voor de 172,5 beurt.
Maar de 180 had mijn broertje me shirt iets strakker getrokken. En dat als resultaat dat ik hem neit op mijn borst kreeg en richting mijn buik ging. En het resultaat is tezien op het filmpje.

Dus ik ga meer in mijn shirt, op de volgende wedstrijd in jan ga ik en een maat 44 drukken bij deze wedstrijd had ik een 46 aan die is eigenlijk tegroot :P

Huh het gewicht naar je toe trekken?!

Het hangt er maar net vanaf hoe veel te klein je je bench shirt koopt :p Sommige mensen krijgen makkelijk 140-150 kg op de borst en drukken vervolgens wel 50-60kg meer in shirt dan RAW, moet je maar eens naar Luc1981 kijken, die pakt geloof ik minstens 50kg uit zijn shirt en die krijgt ook "normalere" gewichten gewoon op zijn borst, ik zal hem ff vragen hier te posten :) Verder, mooie lifts turbo :D grats met je PRs!

Terug
Naar boven