MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee?

2sec met 200kg in je nek voelt aan alsof je een thee kransje aan het houden bent zo lang :P

Kom je slip maar halen George.

goeie post gast! volgend jaar ybf?

damn, ripped to shreds ! Monsterous biceps !

ERNSTIGE pose vriend!

Dus sumo deadlifts worden goedgekeurd tijdens wedstrijden als ik het goed begrijp?

Nette prestetaties allemaal mannen --> 200 % beesten.

Laatst bewerkt:
hahaah chewie :D

Dus sumo deadlifts worden goedgekeurd tijdens wedstrijden als ik het goed begrijp?

Waar komt die vraag ineens vandaan? Sjors lift gewoon conventioneel. Op STM-wedstrijden wordt sumo niet goedgekeurd maarja daar doen ze bijna alleen aan rack pulls, dus ik snap niet precies waarom sumo dan cheatlifts zijn... Maar cva. Op PL wedstrijden zijn sumolifts wel gewoon toegestaan.

23i6pt5.jpg

Waar komt die vraag ineens vandaan? Sjors lift gewoon conventioneel. Op STM-wedstrijden wordt sumo niet goedgekeurd maarja daar doen ze bijna alleen aan rack pulls, dus ik snap niet precies waarom sumo dan cheatlifts zijn... Maar cva. Op PL wedstrijden zijn sumolifts wel gewoon toegestaan.

Ik suggereer nergens dat sumo cheatlifts zijn. Ken de regels niet en vroeg het mijzelf af En ik had het niet over Chewie maar over de Deadlifter(turboknaller) van vorige pagina was idd onduidelijk my bad....

Laatst bewerkt:
Ik suggereer nergens dat sumo cheatlifts zijn. Ken de regels niet en vroeg het mijzelf af En ik had het niet over Chewie maar over de Deadlifter(turboknaller) van vorige pagina was idd onduidelijk my bad....
Nee, veel mensen beschouwen sumolifts als niet echte deadlifts. Het is gewoon een quarter sumo squat geworden en daar gaan ze dan om huilen maar ondertussen doet de halve STM-wereld deadlifts van net onder de knie.

Nee, veel mensen beschouwen sumolifts als niet echte deadlifts. Het is gewoon een quarter sumo squat geworden en daar gaan ze dan om huilen maar ondertussen doet de halve STM-wereld deadlifts van net onder de knie.

Thanks, maar waarom is dat dan wel goedgekeurd op zo`n wedstrijd?

Zeg me wie?? Ik pak ze!:mad:

Hij denkt dat de strongman trainen op deads net onder de knie. Waarschijnlijk omdat hij op wedstrijden de bak deadlift en car deadlift ziet welk qua hoogte hetzelfde als een Rack Pull is.

Ik snap dat mensen tijdens het trainen sumo-deads als afwisseling hanteren om bepaalde spiergroepen wat extra aandacht te geven. Maar om ze op een PL-wedstrijd te mogen hanteren vind ik dan wel vaag. Een Andy Bolton doet ook reguliere deadlifts en geen Sumo.

Mwahja tis een andere lift en tja...bij olympisch gewichtheffen mag je niks nadrukken en dat mag bij strongmen wel...
Je mag allerlei pakjes aan...en ergens anders weer andere.
Het zijn nu eenmaal de regels en die heb je bij elke sport...!

Terug
Naar boven