Falstyr
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 82
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 126kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waar komt die vraag ineens vandaan? Sjors lift gewoon conventioneel. Op STM-wedstrijden wordt sumo niet goedgekeurd maarja daar doen ze bijna alleen aan rack pulls, dus ik snap niet precies waarom sumo dan cheatlifts zijn... Maar cva. Op PL wedstrijden zijn sumolifts wel gewoon toegestaan.Dus sumo deadlifts worden goedgekeurd tijdens wedstrijden als ik het goed begrijp?
Nette prestetaties allemaal mannen --> 200 % beesten.
Dus sumo deadlifts worden goedgekeurd tijdens wedstrijden als ik het goed begrijp?
Nette prestetaties allemaal mannen --> 200 % beesten.
Waar komt die vraag ineens vandaan? Sjors lift gewoon conventioneel. Op STM-wedstrijden wordt sumo niet goedgekeurd maarja daar doen ze bijna alleen aan rack pulls, dus ik snap niet precies waarom sumo dan cheatlifts zijn... Maar cva. Op PL wedstrijden zijn sumolifts wel gewoon toegestaan.
Nee, veel mensen beschouwen sumolifts als niet echte deadlifts. Het is gewoon een quarter sumo squat geworden en daar gaan ze dan om huilen maar ondertussen doet de halve STM-wereld deadlifts van net onder de knie.Ik suggereer nergens dat sumo cheatlifts zijn. Ken de regels niet en vroeg het mijzelf af En ik had het niet over Chewie maar over de Deadlifter(turboknaller) van vorige pagina was idd onduidelijk my bad....
Nee, veel mensen beschouwen sumolifts als niet echte deadlifts. Het is gewoon een quarter sumo squat geworden en daar gaan ze dan om huilen maar ondertussen doet de halve STM-wereld deadlifts van net onder de knie.
Nee, veel mensen beschouwen sumolifts als niet echte deadlifts. Het is gewoon een quarter sumo squat geworden en daar gaan ze dan om huilen maar ondertussen doet de halve STM-wereld deadlifts van net onder de knie.

maar ondertussen doet de halve STM-wereld deadlifts van net onder de knie.

?? heuh

Tijdens wedstrijden bedoelt hij denk ik
Waar komt die vraag ineens vandaan? Sjors lift gewoon conventioneel. Op STM-wedstrijden wordt sumo niet goedgekeurd maarja daar doen ze bijna alleen aan rack pulls, dus ik snap niet precies waarom sumo dan cheatlifts zijn... Maar cva. Op PL wedstrijden zijn sumolifts wel gewoon toegestaan.
Haha, ik zie het vrij vaak op wedstrijden, rustig maar boys.