MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee?

Haha, ik zie het vrij vaak op wedstrijden, rustig maar boys.

ik snap gewoon even serieus niet wat je bedoeld ?

wat zie je vaak? dat de barbell hoger ligt dan normaal of dat ze hitchen (en je bedoeld dan dus eigenlijk deadlifts tot de knieen)?

ik snap gewoon even serieus niet wat je bedoeld ?

wat zie je vaak? dat de barbell hoger ligt dan normaal of dat ze hitchen (en je bedoeld dan dus eigenlijk deadlifts tot de knieen)?

de vormen van deadlift, of dat nu een bak of dl met tractor banden of wielen is, de afstand is minder groot dan een regular dl met barbell. dat bedoeld ie te zeggen

Weet niet wat voor zool je hebt maar als die niet vlak en stevig is, lose the shoes!
Heupen niet te snel omhoog laten komen met deadliften, meer je voeten door de grond duwen.
Voor squatten zou ik wat leniger worden.

Weet niet wat voor zool je hebt maar als die niet vlak en stevig is, lose the shoes!
Heupen niet te snel omhoog laten komen met deadliften, meer je voeten door de grond duwen.
Voor squatten zou ik wat leniger worden.

Thanks voor de tips

Zal eens kijken hoe het squat op sokken :)
Die deadlift ga ik ook proberen te verbeteren, alleen dat leniger worden voor squatten snap ik niet ???

En probeer tegelijk met je rug en benen omhoog te komen, nu is het eerst benen omhoog, dan pas je rug

Beste Lennart jij bent goed bezig. Je gaat goed passen hier in het PL hok. Je doet beide oefeningen al heel redelijk. Je squat mag een tikje dieper, en je deadlift was alleen bij de 1e rep je set up net niet goed. Hierdoor ging de bar iets te ver van het lichaam. Verder was het prima. Ga zo door.

Ziet er goed uit inderdaad. Beloofd wat als je 20 bent :D

victor for first squatting president!

En probeer tegelijk met je rug en benen omhoog te komen, nu is het eerst benen omhoog, dan pas je rug
Ik zie het man :) misschien m'n benen iets lager en borst iets meer omhoog.

Beste Lennart jij bent goed bezig. Je gaat goed passen hier in het PL hok. Je doet beide oefeningen al heel redelijk. Je squat mag een tikje dieper, en je deadlift was alleen bij de 1e rep je set up net niet goed. Hierdoor ging de bar iets te ver van het lichaam. Verder was het prima. Ga zo door.

Thanks, geeft echt voldoening om zoiets van zo'n beest te horen.
Ik zal proberen nog ietsje dieper te gaan squatten en ik moet nog even wat opzoeken over de wijdte want ik weet nou niet wat nou beter is, erg wijd staan of juist helemaal niet.

Ziet er goed uit inderdaad. Beloofd wat als je 20 bent :D

Thanks man.
Ik ben ook benieuwd wat er dan van me geworden is :)

Wat wel een aandachtspuntje is: ik voel me altijd heel erg licht in me hoofd en moet altijd snel gaan zitten :eek:

Laatst bewerkt:
Wat wel een aandachtspuntje is: ik voel me altijd heel erg licht in me hoofd en moet altijd snel gaan zitten :eek:

Had ik ook met squats, bij mij lag het aan mn ademhaling.
In ademen als je naar beneden gaat, en uitademen als je over het dode punt omhoog heen bent, dat werkte voor mij..

350 kg tijdens sterkste man van friesland, helaas niet gelukt omdat ik uit balans raakte maar wel leuk filmpje :) stang lag wel zon 5 cm hoger dan een normale olympische stang..maar toch :P

Haha nice Fail, erg sterk man.

hehe ja tnx ..:)

Dat je het van de grond krijgt is al erg indrukwekkend :)

:roflol:

Nice weight and nice fail!

Waarom doe je een highbar squat lennart?
Deed je niet Rippetoe?

Terug
Naar boven