XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

haha vet nummer he :p ik denk doe eens modern

Netjes man. :thumbs:

damn.. erg nice Maxman !! 30 kg in 1 jaar is sterk !

thnx frank !

vandaag squat getopt :

http://www.youtube.com/watch?v=JSz4wcVqlHk

160kg
180kgPR
190kgPR helaas niet op film... 180 ziet er slordig uit qua techniek... 190kg ging daarintegen een stuk beter ... ik legde de bar lager en hield mijn lucht vast tijdens uitpakken... ook een progressie van 30kg in een jaar... hoewel ik een half jaar niet heb kunnen squaten... zoiezo 10kg meer gesquat dan doelstelling... dik tevreden dus !

als ik naar de spiegel kijk lijkt het onder parallel, als ik naar de echte persoon kijk lijkt het boven parallel.

enfin misschien kan iemand anders het wel zeker zeggen, zowiezo nette prestatie!

je hebt gelijk... ik zelf let er niet heel erg meer op... als ik maar sterker word... ik heb wel navraag gedaan over de diepte... mijn 180 was below paralel... mijn 190 was paralel.. boven paralel zal ik niet snel gaan... en fullsquat krijg ik alleen maar blessures van...

ja die 180 was zonder twijfel below parallel.
die 190 is een twijfelgevalletje maar alsnog nice squats :p

netjes!
is je smolov periode nu gedaan?

Zoals eerder vermeld , techniek lijkt mij gewoon goed te zijn :).

Misschien nog wat meer naar achter trekken i.p.v van omhoog.

vind dat je het gewicht wel erg langzaam neer, wel gecontroleerd naar beneden gaan maar dit is teveel van het goede imo

Vanwege de kwaliteit kan ik het mis hebben, maar je lijkt bij de lockout je knieën iets te aggresief in de lock schopt.

ja die 180 was zonder twijfel below parallel.
die 190 is een twijfelgevalletje maar alsnog nice squats :p

de 190 staat niet op film ;)
je bedoelt 160 was zonder twijfel below parallel
180 twijfelgevalletje

---------- Toegevoegd om 21:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:06 ----------

Ik zet de barbell nooit neer. Hou hem de hele tijd in de lucht. Is dat verkeerd wat ik doe?

Ik bedoel als ik omlaag ga ga ik wel tot bijna het einde maar ga dan gewoon meteen weer omhoog zonder de grond te raken.

Op deze manier is eigenlijk alleen de eerste rep van elke set een deadlift ;)

http://www.youtube.com/watch?v=nxUYAw_n0jk
300kg rack pull onder de knie +-24cm hoog

Eindelijk na een jaar voorbij die 280kg rack pull gekomen. Tot nu toe altijd een 280 rack pull// 275 conv deadlift gehad. Dus als mijn conv deadlift nu ook 20kg is toegenomen :D

de 190 staat niet op film ;)
je bedoelt 160 was zonder twijfel below parallel
180 twijfelgevalletje

---------- Toegevoegd om 21:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:06 ----------

Op deze manier is eigenlijk alleen de eerste rep van elke set een deadlift ;)

Ach so. Dan ga ik dat maar eens anders aanpakken. ;) Dan denk ik dat er zelfs meer kilotjes op kan :) thnx

zou wel eens vies kunnen tegenvallen :)

Terug
Naar boven