XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

@Basiclove

K*t angle, k*t belichting.
K*tdiepte? Niet te zien.

Je gaat iig goed vooruit, try to sit back en diep genoeg squatten.
Is het niet maar de 2e maal fzo dat je 100+ op je rug hebt? Mss eerst wat sets maken op iets lichtere gewichten (zoals de 2x3x100 die je hebt gedaan) en zo rustig opwerken.

Misschien wat meer boxsquats onder parallel gaan doen zodat je altijd onder parallel gaat squatten. Of gewoon full squats doen:)

Box squats staan in me schema!:)

@Basiclove

K*t angle, k*t belichting.
K*tdiepte? Niet te zien.

Je gaat iig goed vooruit, try to sit back en diep genoeg squatten.
Is het niet maar de 2e maal fzo dat je 100+ op je rug hebt? Mss eerst wat sets maken op iets lichtere gewichten (zoals de 2x3x100 die je hebt gedaan) en zo rustig opwerken.

Ja is de 2e keer ja, 1e x was 2x3x100. zal idd wat meer setjes gaan maken.

Top!:thumbs:

Ik wou btw. dat ik al zo sterk was op mijn 15e:thumbs:

Haha, als ik niet eerst een half jaar bij f4f zonder squat rek getraint had, maar gelijk een home gym met squat rek gehad had, had ik nu sowieso een stuk meer gesquat. Maar ach, ik train sinds maart, dus misschien kan ik binnen 1 jaar de 350 kg wel aantikken.

Hoe moeilijk is het toch in godsnaam, om je camera rechtop te zetten?? Of anders ff te draaien op je pc

Volgens mij zijn het gewoon quartersquats als je kijkt naar hoeveel cm de bar zich verticaal verplaatst tov het rek. Als ik par squat zit ik al 70cm ofzo onder de oorspronkelijke verticale positie van de barbell.

Volgens mij zijn het gewoon quartersquats als je kijkt naar hoeveel cm de bar zich verticaal verplaatst tov het rek. Als ik par squat zit ik al 70cm ofzo onder de oorspronkelijke verticale positie van de barbell.

ik voel echt wel wanneer ik par squat. volgende keer zal ik proberen om op de een of andere manier van de zijkant te filmen, om daar geen discussie over te hebben.

Jij bent dan ook 3 meter lang ... Maar ik denk toch ook niet dat dit een par squat is .

Hitch Rack Pulls :D

Rack Pulls om het bovenste stuk van je deadlift te verbeteren en dan ga je lopen hitchen :d

Haha forumhater. Wanneer post de legende zelf nu weer eens filmpje van legendarische lifts of zal dat filmpje met die axle je eeuwig hoogtepunt moeten zijn.

rofl. maar iedereen weet toch dat het makkelijker is om commentaar te leveren dan te struikelen en op je plaat te gaan :P

Goed idee die rollouts! Die ga ik ook toevoegen

Die hammer chops zie ik mezelf nog niet zo snel doen in de gym :p

redelijk bizar filmpje zo alles bij elkaar!

haha die slegdehammers zien er echt grappig uit :D die barbell roll out zie ik ook wel zitten als core oefening. steun je met je voeten tegen de muur?

toffe shit inderdaad

Ik doe die roll outs met het ab wheel, maar baar werk idd net zo goed.
Wanneer ga je ze met gestrekte benen doen?

Terug
Naar boven