XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

wat een kracht sterkte ! Op wat voor gewicht wil je uiteindelijk eindigen en wanneer?

Die double met 295kg leek wel makkelijk voor je. Indrukwekkend!

Hardcore en sterk. :bow:
Mooi even op spanning zetten, en dan knal je naar boven. :thumbs:

lightweight man die 2x295kg! goed bezig :)

Pff, gaat nog ****ing easy voor jou!

lekker hoor Execute van Neophyte er achter :D brute lifts!

Met zijn kouwe klauwen op het staal in de frieskou even 2x 295kg trekken :wl:

****ing nice. sterkte hoeveel denk je dat je 1x kan trekken? Ziet er nog easy uit zo haha.

volgens mij heb ik al eens deads van 310 of 320 gezien van sterkte aka hemkade-held :D

nice:thumbs: ook lekker fris zo buiten:D

wat een kracht sterkte ! Op wat voor gewicht wil je uiteindelijk eindigen en wanneer?
thanks!
als alles volgens plan gaat over ongeveer 3 maanden 340raw en 350 voor het eind van het jaar
Die double met 295kg leek wel makkelijk voor je. Indrukwekkend!

Hardcore en sterk. :bow:
Mooi even op spanning zetten, en dan knal je naar boven. :thumbs:

lightweight man die 2x295kg! goed bezig :)

Pff, gaat nog ****ing easy voor jou!
bedankt!
lekker hoor Execute van Neophyte er achter :D brute lifts!
:D
Met zijn kouwe klauwen op het staal in de frieskou even 2x 295kg trekken :wl:
heerlijk!
****ing nice. sterkte hoeveel denk je dat je 1x kan trekken? Ziet er nog easy uit zo haha.
denk op dit moment ergens tussen de 320 en de 330 (raw)
volgens mij heb ik al eens deads van 310 of 320 gezien van sterkte aka hemkade-held :D
:cool:
heb idd met riem/straps al eens 3x320 en 1x330 gedaan (wel met een wervelkrakende hersenloze hitchende alles naar de klote hemkade uitvoering)

goed voor de motivatie deze reacties!!
zal laatste training van volgende cyclus weer filmen en posten

altijd prettig die filmpjes! prachtig

Super sterk weer. Nooit meer de rep out vete op 200 verder gedaan he. Hij staat nu op 24x;)

Je grip is ook extreem sterk. Ik merk met een echt goede bar dat 320 echt de max is voor mijn grip. Met een ruk stang heb ik al problemen bij 280:(

mijn deadlift 5 x 130 (laatste rep viel camara uit)
ik blijf het lastig vinden om mijn rug goed te archen zoals je ziet. (in het lage punt)
ik denk zelf dat mijn core heel erg zwak is in verhouding met mijn rug.
http://www.youtube.com/watch?v=aUVDQjZ2a70

Ik denk dat je wat meer naar achter moet leunen en dat je rug dan vanzelf wel goed komt.

Ik denk dat je wat meer naar achter moet leunen en dat je rug dan vanzelf wel goed komt.

zal het volgende week eens proberen.
moet toegeven dat het sowieso al beter gaat als voorheen (zie filmpje van me 180 @ youtube). met opnieuw opbouwe en gewoon 5 x 5én/3 x 3.

Terug
Naar boven