AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

Ik heb een rustweekje en ik was me aan het vervelen... Ik heb daarom een ''rondleidingkje'' gemaakt van onze sportschool om de mensen hier een ideetje te geven wat voor een geluk wij hebben in onze gym :D er komen nog gewichthef matten en meer spiegels etc tegen die tijd maak ik nog wel een nieuwe film

voor nu dus dit :

http://www.youtube.com/watch?v=f8ZsjICGYbs

Smith...Voor homo's. :roflol:
Ik zat er al op te wachten. :p

Vette gym hoor :)

En tof filmpje haha

cool filmpje, coole gym :)

Kan die gym niet een eindje richting overijssel :rolleyes:

haha mooie uitleg. Allemaal buikdingen: waar wij niks te zoeken hebben he Maurice:D

Nice gym :)
Wordt dat dumbbellrek niet regelmatig ondergekwijld?

Heerlijk accent. :D

Haefland sport ftw!

haha ik denk dat wanneer HS af is hoe jules het me verteld heeft dat ik idd ook ga kwijlen :p dan maak ik wel een nieuw filmpje :p met me mooie limburgse accent

Je gaat eerst door de knieën, je moet eerst je gat naar achteren steken door je bekken te kantelen.

Diepte is toch ok, net parallel?
Hoeveel kg is dit?

Het is wel een lowbar squat over mijn knieen was ik juist tevreden ze blijven op hun plaats en ''sliden'' niet naar voren op de bodem.
Ik heb deze squat ook op SS gezet en hopelijk gaat Rippetoe nog wat kritiek geven :D

115kg was dit trouwens.

Hahaha en dit zeikt mij af?
Gast werk eens aan je techniek..

Wat vind je niet goed dan?

Zoals Michiel aangaf moet je meer naar achter zitten en je bolt je onderrug op de weg omhoog.

http://www.youtube.com/watch?v=yha2XAc2qu8

op 2.55 wordt gezegd dat het belangrijkste is dat je je heupen omhoog gooit.
Ook al wordt hierdoor je rug horizontaler.

Het horizontaler worden van de rug is zelfs een kenmerk van goede hipdrive.

Rippetoe heeft alleen zoveel ervaring dat hij zelfs met goede hipdrive nauwelijks een horizontale rug krijgt.

Die laatste rep van mij is meer een goodmorning though maar dat is altijd de manier waarop je lowbar squats faalt.
Maar inderdaad het eindoel is nauwelijks verschuiving van de rug maar dat is nu niet de prioriteit.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven