AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

sterk!!

3x110 is freakish!

thnx mannen ! freakish wil ik het niet noemen :roflol:

Netjes Max! Goed explosief nog met dat gewicht!

Ik zie de erectors door je shirt Gijs!

erectors are the new abs!

vet dat filmpje gijs ! zeer mooi hoe je die uitvoert ! vette muziek ook

Mooi filmpje Gijs en idd vette muziek erbij

Behoorlijk sterk! Impressive.

Een tip echter qua techniek Jimmy: Je drukt nu vrij veel uit je schouder, maar ik denk wanneer als je een pushjerk-achtige techniek zou aanleren dat je dan minder met je schouder zou hoeven te drukken en dus meer reps zou kunnen maken.

Dit bedoel ik:
http://www.youtube.com/watch?v=Olkwq2x7iKU&feature=related

Beetje een slecht filmpje maar je ziet bijv. Mark Felix hier een klein Jerk-dipje maken na de push met z'n benen waardoor z'n ROM kleiner wordt en dus z'n schouder en tricep minder belast.

Laatst bewerkt:
Verdomd sterk van Jimmy. :bow:
Mooie dumbbell. ;)

@ frenkie: ik krijg dat dus niet voor elkaar dat jerk-dipje. ik zag jou dat ook doen bij je laatste log filmpje bij gijs.
wel sterk natuurlijk weer van jimmy!

Heel mooi Jimmy. Ik herinner me nog je db press op de FIBO. Gaat al stuk beter he.

Nice @ jimmy's prestatie.
Wel grappig hoe easy hij 82kg oppakt haha, ik krijg amper een barbell van 80 kg gecleant :D

:D thnx gasten.

Idd Gijs het gaat al wat beter, en ik was op het moment ook niet 100% kwam van 2 nachtshifts.
Ik hoop tegen de Fibo dit jaar toch 8 met rechts te kunnen en 2a4 nog met links op 1min.
Kracht is er en maar dat evenwicht van die monster dumbbell is toch effe wennen en zoek.
Maar komt goed.
En ik ben aan de techniek aan het werken, volgende keer probeer ik 6 totaal en hopelijk met sprongetje ;)

Als dat sprongetje lukt, haal je die 6 makkelijk :)

Terug
Naar boven