- Waardering
- 2.024
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 120kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is idd verstandig om de spanning van je benen af te halen als je op het bankje gaat zitten, want anders heeft dit totaal geen nut imo.
Dat ik boven parallel zit komt omdat dieper nog niet gaat vanwege de pijn/blessure.
Anders zou ik die box squats niet eens doen![]()
ja want dan heb je eerder dat je je techniek verziekt dan dat het iets positiefs brengt.
je kan ook zonder bankje zorgen dat je niet te diep zakt
Zou hier onmiddelijk mee stoppen, voor je je spine wrecked.
Dan ga je pas echt voelen wat pijn is.
dit is niet echt heel wijd en me knieen druk ik naar buiten maar dat zie je niet echt misschien.
Dat lopen is niet anders, anders sta ik wel erg dicht op dat ding.
Als ik je 1 raad mag geven ... Stop met allerhande manieren van squats . Gewoon squatten . Op jou niveau maak je echt nog de beste gains door gewoon 2 keer per week een hoop sets weg te squatten imo . Boxsquatten en al zeker op deze manier is echt iets voor later .
Als ik je 1 raad mag geven ... Stop met allerhande manieren van squats . Gewoon squatten . Op jou niveau maak je echt nog de beste gains door gewoon 2 keer per week een hoop sets weg te squatten imo . Boxsquatten en al zeker op deze manier is echt iets voor later .
als je wat verder lees, zie je dat hij niet in staat is om normaal te squatten
Idd, ik heb ook maar een enkele keer boxsquats gedaan. Normale squats heb je in je beginjaren veel meer aan.
Zal ik hem dan maar inkoppen?
Veel squatten idd, liefst Smolov.