XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

mike, ik weet niet of je nek dat gestuiter met die barbell leuk gaat vinden... proberen iets rustiger neer te leggen?

ziet er easy uit cor. mooie brul

en tja dat neergooien, moet watm inder ja :P

Jammer dan, ik vond het ook een lange zin maar had geen zin om er een betere van te maken. Ik ben moe.
:roflol:

Je hielen moeten alleen van de grond komen doordat je bij het bereiken van (nagenoeg) gestrekte benen, nog zoveel snelheid hebt waardoor dit gebeurd.
Dat lijkt me alles eigenlijk.

We hebben nog een berichtje van Gijs tegoed als hij uitgerust is. ;)

@CorP:
Sterk, makkelijk, maar niet zo heel diep volgens mij... ;)
Oh ja, die brul kan mannelijker! :D

ik kom met fsq niet dieper, zit hier al op m'n kuiten ;)
en ik zal erop oefenen!
Wanneer je torso rechter staat is het over het algemeen eenvoudiger dieper te zakken. Front squats en zercher squats zijn bij mij ook de enige squats die ik full kan. Bij een power back squat gaat mij dat nooit lukken.

Je laat die squat er trouwens nog easy uitzien.

hij bedoeld toch gewoon dat als je hielen de grond afkomen bij de neergaande beweging dat dat te wijten is aan instabiliteit vooroorzaakt doordat je knieen meer naar voren gaan ipv heupen naar achteren
Maar bij PP moet je juist je knieen naar voren gooien toch? I.p.v. heupen naar achter.

Je gooit ook "je knieen naar voren".. maar niet tot het punt dat je met je hielen van de grond komt.. dan dip je te laag.

Daarom juist.

Tijdens eccentric van de leg drive blijf je gewoon op je gehele voet staan.De eerste aanzet komt zeg maar vanuit je hiel (de eerste opwaartse kracht) maar daarna ga je ook nog op je tenen staan. Zo doe ik het tenminste.

Laatst bewerkt:
als je normaal springt ga je toch ook niet eerst op je tenen staan om vervolgens te springen?

Is springen normaal voor jou dan? (153kg BW)

Terug
Naar boven