- Waardering
- 1.022
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 150kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gijs, dat gedeelte vanaf 'Bij neergaande beweging = ....' begrijpt denk ik niemand.
Jammer dan, ik vond het ook een lange zin maar had geen zin om er een betere van te maken. Ik ben moe.

ik kom met fsq niet dieper, zit hier al op m'n kuiten@CorP:
Sterk, makkelijk, maar niet zo heel diep volgens mij...
Oh ja, die brul kan mannelijker!![]()

Maakt voor een strongman waarschijnlijk geen f_ck uit hoor, ik dacht het alleen te zien.ik kom met fsq niet dieper, zit hier al op m'n kuiten
en ik zal erop oefenen!

Wanneer je torso rechter staat is het over het algemeen eenvoudiger dieper te zakken. Front squats en zercher squats zijn bij mij ook de enige squats die ik full kan. Bij een power back squat gaat mij dat nooit lukken.ik kom met fsq niet dieper, zit hier al op m'n kuiten
en ik zal erop oefenen!
Maakt voor een strongman waarschijnlijk geen f_ck uit hoor, ik dacht het alleen te zien.
Dikke kuiten éh?!![]()

Maar bij PP moet je juist je knieen naar voren gooien toch? I.p.v. heupen naar achter.hij bedoeld toch gewoon dat als je hielen de grond afkomen bij de neergaande beweging dat dat te wijten is aan instabiliteit vooroorzaakt doordat je knieen meer naar voren gaan ipv heupen naar achteren
Maar bij PP moet je juist je knieen naar voren gooien toch? I.p.v. heupen naar achter.
Gijs, dat gedeelte vanaf 'Bij neergaande beweging = ....' begrijpt denk ik niemand.

Klier!

Maar waar zet je mee af dan? Hiel of tenen?Je gooit ook "je knieen naar voren".. maar niet tot het punt dat je met je hielen van de grond komt.. dan dip je te laag.