Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

Tijdens eccentric van de leg drive blijf je gewoon op je gehele voet staan.De eerste aanzet komt zeg maar vanuit je hiel (de eerste opwaartse kracht) maar daarna ga je ook nog op je tenen staan. Zo doe ik het tenminste.
Ik heb een gewichtheffer in ieder geval nooit op zijn tenen zien staan tijdens een jerk. :D

als je normaal springt ga je toch ook niet eerst op je tenen staan om vervolgens te springen?

Ik zou het eerder vergelijken met een soort sprongetje dat je ook maakt met een clean/hang clean.Je zet af vanuit de hak en komt dan nog gedeeltelijk van de grond op je tenen te staan.

Beestig voor iemand van 18 jaar Hervee!!

Zeker netjes Hervee alleen je moet jezelf nu eens een echte riem aanschaffen zie ik.

Mooi platform daar ook.

bad ass chest hervee

nice lifts ook

miss iets smaller pakken bij de deads voor makkelijkere rom?

Zeker netjes Hervee alleen je moet jezelf nu eens een echte riem aanschaffen zie ik.

Ja, Gijs, da's waar. Dat heb ik ook gedaan;) heb nu een goeie riem.

---------- Toegevoegd om 14:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:20 ----------

Thanks voor de reacties verder:)

**** yeah.. strong

tnx :)

Tijdens eccentric van de leg drive blijf je gewoon op je gehele voet staan.De eerste aanzet komt zeg maar vanuit je hiel (de eerste opwaartse kracht) maar daarna ga je ook nog op je tenen staan. Zo doe ik het tenminste.

Als je vanuit je hiel duwt bij de eccentric dan ga je fout dippen. Ikzelf sukkel vaak met gewichtverdeling op mijn voeten zowel bij het ophalen van cleanen/snatchen als bij het dippen bij de jerk. Erg simpele tip als je wil voelen hoe je gewicht op je voeten moet is om gewoon zonder gewicht te springen. Dan voel je dat je zeker niet vanuit je hiel duwt maar midden van voet en zelf richting voorkant voet. Dat exacte gevoel zoals je springt, moet je proberen te krijgen bij het gewichtheffen.

Da's sterk werk Jitse! :bow:

Terug
Naar boven