AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

Geen hitch te zien. :thumb:

bent over shrugs

een 10 voor de techniek!

jij leest ook alleen maar wat je wil lezen precies :D

Gert. neem jij je eigen eigenlijk serieus?
denk je dat ik dat zelf nog niet wist dat mijn 1rm max techniek niet perfect is? tussen al mijn max lifts zit meer dan een maand tussen. ga je eigen ergens anders druk over maken.

in mijn trainingen lift ik niet zo zwaar dat ik zo slecht lift.
in tegenstelling tot jou maat wauter die dat wel steeds deed bij zijn normale filmpjes waar hij repte (ja repte, en niet 1 rep max)

waar jij nog over begint... wauter heeft al meer dan een maand geen deadlift van hoger dan 100kg aangeraakt...

Gert. neem jij je eigen eigenlijk serieus?
denk je dat ik dat zelf nog niet wist dat mijn 1rm max techniek niet perfect is? tussen al mijn max lifts zit meer dan een maand tussen. ga je eigen ergens anders druk over maken.

in mijn trainingen lift ik niet zo zwaar dat ik zo slecht lift.
in tegenstelling tot jou maat wauter die dat wel steeds deed bij zijn normale filmpjes waar hij repte (ja repte, en niet 1 rep max)

voel jij je persoonlijk aangevallen ofzo? Ik ben al een paar maanden bezig met mijn techniek juist te krijgen. Van zodra mijn rug ook maar in de buurt van bollen komt laat ik de barbell vallen dus als je niet weet waarover je spreekt zwijg dan maar.

Er zijn genoeg mensen die je adviseren om wat voorzichtiger te zijn, hopelijk doe je daar ook wat mee

edit: Ik weet van mezelf dat ik nooit filmpje gepost heb waarbij ik repte met een bolle rug. Het waren ME pogingen waarbij ik toch ik bij elke PR lift wist dat mijn rug bol was. Dat doe ik nooit meer, ik heb mijn lesje wel geleerd.

Laatst bewerkt:
2958o6t.jpg

een hitch en een thigh ride zijn verschillende dingen

hitchen is een mogelijk rug verneuker door de spanningsverschillen
en een thighride is powerlift wijs een afgekeurde lift.
Weet niet wie hier rick van der torre heeft zien deadliften, maar die trekt zijn maxxes zoals poundstone cardeads doet (op de knieen en door trekken). Dati s blessure technisch even gevaarlijk als een reguliere dead...

En een lichte bolling in je rug is niet erg ZOLANG DIE POSITIE MAAR HETZELFDE BLIJFT TIJDENS JE HELE LIFT MAW JE RUG MOET NIET HALVERWEGE JE LIFT BOL SCHIETEN!!!

Laatst bewerkt:
Oh en de rest van de haters van een thigh ride (nogmaals nuanceer naar een kleine thighride en niet dat je de samba danst met die bar). De thigh ride zie ik een beetje als:
powerlift aproved dl vs strongmen thighriding technique
en
powerlift bench vs belly bench

Zijn allebei voor de puristen foute lift techniquen

Dat een slechte vorm toegestaan is wil nog niet zeggen dat het niet blessuregevoelig is.

Het is ook toegestaan om staand te benchen met een log lift, wil niet zeggen dat het een goede techniek is.

Het slaat ook nergens op om een PR ineens wel te gaan cheaten en je 'normale' werksets niet. Er zei ook iemand dat een 1RM met perfecte vorm geen 1RM is :'). Dat is juist wél je 1RM.

Het slaat ook nergens op om een PR ineens wel te gaan cheaten en je 'normale' werksets niet. Er zei ook iemand dat een 1RM met perfecte vorm geen 1RM is :'). Dat is juist wél je 1RM.

Er is een verschil tussen perfecte vorm en een goed gekeurde lift

Wtf is het nut eigenlijk van hitchen, dat je dan in je log een zwaarder gewicht kan posten dan wat je eigenlijk aankan en zodoende meer e-respect krijgt?

hitchen en thighriden is gewoon k*t!!!!

:popcorn: :popcorn: :popcorn:

Terug
Naar boven