AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

Geweldig Niels ik ben vol bewondering. We volgen echt de weg hier van een toekomstig kampioen denk ik!

Waarom moet Gijs verantwoordelijk zijn voor iemand anders z'n keuzes? Gijs is geen begeleider en geeft ook geen lessen, hij faciliteert de boel alleen maar. Dat jij hem nu een begeleidende functie toekent en hem daarop verantwoordelijk stelt vind ik persoonlijk een beetje opmerkelijk.

Ik stel hem niet verantwoordelijk. Vroeg hem alleen naar zijn visie over een bepaald iets.

Dan is het goed.

Imo heeft iedereen die er traint in zekere zin een verantwoordelijkheid naar elkaar! Zoals eerder om elkaar te coachen en te tussen, maar ook om te corrigeren en opbouwende kritiek te leveren ter plaatse.
En dat is wat veel mensen missen te horen op de filmpjes.

Als iemand half uit je auto wenst te hangen midden op de snelheid fluit je hem ook terug, omdat je geen ongelukken wilt...

Waarom moet Gijs verantwoordelijk zijn voor iemand anders z'n keuzes? Gijs is geen begeleider en geeft ook geen lessen, hij faciliteert de boel alleen maar. Dat jij hem nu een begeleidende functie toekent en hem daarop verantwoordelijk stelt vind ik persoonlijk een beetje opmerkelijk.

+1 Een ieder is verandwoordelijk voor zijn eigen doen en laten. Als ik zin heb om te schijten over de vooruit van men auto, en ik doe dit met veel passie, zou ik het ook fijner vinden als ik werd aangemoedigd ipv mensen die zouden zeggen dat ik moest stoppen.

Laatst bewerkt:
Mooie form chopper, de weg naar de 300squat is niet al te lang meer

Lijkt net zo'n filmpje waar de barbell geladen is met fake plates :D

Erg sterk Niels!

Sssssst !

dikke squat man! daar zit 300 in!

300 weet ik nog niet of ik hem zal redden, als ik de eerste rep vergelijk met de 230 die ik deed als eerste beurt bij de meet bij DJ's voelde die net zo zwaar. Maar in praktijk is het altijd net ff anders.

Echt vet die squat van je chopper! Techniek is goed vooruit gegaan.

Thnx

Geweldig Niels ik ben vol bewondering. We volgen echt de weg hier van een toekomstig kampioen denk ik!

We zullen zie Gijsje.

Mooie form chopper, de weg naar de 300squat is niet al te lang meer

Nope hij begint nu toch echt te komen :D

---------- Toegevoegd om 15:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:00 ----------

Enige fout is bij de tweede rep dat ik geen snelheid bleef maken nadat de spanning van de wraps eraf was. (zie ik ook nu pas)

just for the lolz

eensch met rotterdamse lennart

**** het fail filmpje is verwijderd van youtube.
Zou em net aan een vriend van mij laten zien, die ook altijd zo mooi deadlift als waarschuwing..(zonder gelul ook)

shit is verwijderd, ze laten extreme self torture filmpjes niet toe op youtube!

Als je even een betaalde XXX acount aanmaakt kun je het nog steeds bekijken hoor.

shit is verwijderd, ze laten extreme self torture filmpjes niet toe op youtube!

Haha het had imo niet veel gescheeld en het had op rotten.com gekund..

Niet om te bashen ofzo ieder doet zijn ding maar ****t me niet maar dit leek toch echt gewoon tricky.
Kan 100x goed gaan maar als je dan wel dwars door je rug klapt heb je spijt geloof me.
Maatje van mij is ook een x door zn rug geklapt tijdens liften en geloof me die heeft nu 3 jaar later nog last van zn rug.
Kan ook nooit meer sm wedstrijden doen.. En dat voor een pr.

Haha het had imo niet veel gescheeld en het had op rotten.com gekund..

Niet om te bashen ofzo ieder doet zijn ding maar ****t me niet maar dit leek toch echt gewoon tricky.
Kan 100x goed gaan maar als je dan wel dwars door je rug klapt heb je spijt geloof me.
Maatje van mij is ook een x door zn rug geklapt tijdens liften en geloof me die heeft nu 3 jaar later nog last van zn rug.
Kan ook nooit meer sm wedstrijden doen.. En dat voor een pr.
Ze noemen het niet voor niets "sm", of dacht je soms dat het voor "sterkste man" stond?

Terug
Naar boven