- Waardering
- 7.035
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom moet Gijs verantwoordelijk zijn voor iemand anders z'n keuzes? Gijs is geen begeleider en geeft ook geen lessen, hij faciliteert de boel alleen maar. Dat jij hem nu een begeleidende functie toekent en hem daarop verantwoordelijk stelt vind ik persoonlijk een beetje opmerkelijk.
Waarom moet Gijs verantwoordelijk zijn voor iemand anders z'n keuzes? Gijs is geen begeleider en geeft ook geen lessen, hij faciliteert de boel alleen maar. Dat jij hem nu een begeleidende functie toekent en hem daarop verantwoordelijk stelt vind ik persoonlijk een beetje opmerkelijk.
Lijkt net zo'n filmpje waar de barbell geladen is met fake plates
Erg sterk Niels!
Echt vet die squat van je chopper! Techniek is goed vooruit gegaan.
Geweldig Niels ik ben vol bewondering. We volgen echt de weg hier van een toekomstig kampioen denk ik!
Mooie form chopper, de weg naar de 300squat is niet al te lang meer

is ie toevallig feyenoord fan ook? dan zal ie wel een lekker daggie hebben vandaag! haha![]()
10-0shit is verwijderd, ze laten extreme self torture filmpjes niet toe op youtube!
Ze noemen het niet voor niets "sm", of dacht je soms dat het voor "sterkste man" stond?Haha het had imo niet veel gescheeld en het had op rotten.com gekund..
Niet om te bashen ofzo ieder doet zijn ding maar ****t me niet maar dit leek toch echt gewoon tricky.
Kan 100x goed gaan maar als je dan wel dwars door je rug klapt heb je spijt geloof me.
Maatje van mij is ook een x door zn rug geklapt tijdens liften en geloof me die heeft nu 3 jaar later nog last van zn rug.
Kan ook nooit meer sm wedstrijden doen.. En dat voor een pr.