XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

Heel netjes Ziyed!
Duidelijk te zien dat je aan het bovenste van je ROM gewerkt hebt, je locked veel beter!

Ik heb nog nooit zo'n verhouding barweight + chains gelezen bij WSB. Wat is het idee achter deze combi?

We hebben dit gewoon voor de fun gedaan. Het is de week na de wedstrijd dus er wordt niet zwaar WSB getrained.

Iemand comments op de vorm? K moet wat letten op het naar achtergaan als ik ga zitten en da arch, voor de rest ng iets?

Laatst bewerkt:
Mooie lift Ziyed.

Netjes, man! Alleen lock-out moet nog klein beetje sterker worden, dan gaat die helemaal smooth. Voor de rest is dat heel mooie techniek.

Thanks allemaal, die lockout moet inderdaad nog wat sterker denk dat dit op hogere gewichten nog gaat opspelen dus na de wedstrijden eens met chains proberen denk.

zeker sterk hoor Ziyed! al veel sneller als toen bij papendal.

nette deads ziyed en bigwilly!

nice lift Ziyed

me rug bolt in het midden al. als ik een rechte rug probeer te houden gaat het veel moeizamer en eindigt die uit eindelijk vaak toch rond :S>
bij de 140 verneuk ik mezelf eigenlijk. maar wel goed te zien wat er gebeurt als ik het onderste uit de kan wil halen.
comments? (aan "Hé! Normaal doen!" heb ik niks)

pluspunten voor dj skills toch?

Laatst bewerkt:
doet t nog niet gab

errorr

th_Video003.jpg

115 MP na 3x2x110 gedaan om mijn vorm nog eens te zien. Is naar mijn mening nog wel aardig. Leuk comment ook van Jay die dacht even dat het nog 110 was.

sterk gijs! hehe 110 kilo ! uh 115

me rug bolt in het midden al. als ik een rechte rug probeer te houden gaat het veel moeizamer en eindigt die uit eindelijk vaak toch rond :S>
bij de 140 verneuk ik mezelf eigenlijk. maar wel goed te zien wat er gebeurt als ik het onderste uit de kan wil halen.

http://www.youtube.com/watch?v=m3-Mnu3aayg

Sumo style eens proberen, dan zit je rug automatisch in een strictere positie.

..

Laatst bewerkt:

http://www.youtube.com/watch?v=3kgTrJQldRs

dus eigenlijk wil je alleen maar horen hoe goed je het doet...

dus eigenlijk wil je alleen maar horen hoe goed je het doet...
???

Ik zou graag advies willen. bijvoorbeeld:
- of een kromme boven rug wel/niet erg is, als je onderrug maar recht blijft?
-dit gewicht is duidelijk te zwaar. als je techniek eronder lijdt moet je gewicht eraf halen
-ga meerdere setjes van 2-3reps doen met die 140 ipv 6
-train aparte dagen de techniek en doe niet te vaak een 1rm.
-dat me max (170) er hetzelfde uitziet als 140 (alleen dan niet in een goede manier)

en het is ook wel eens goed om te horen 'he doe eens normaal'
maar dat zal toch wel geroepen worden. heb graag ook wat inhoudelijk advies.

Wat voor mij goed helpt is je kont ver naar achter steken, iets door je knie-en (niet te veel, het is geen squat) en je hoofd en kin naar voren steken. Zo dus ongeveer:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Als je dit probeert na te doen voelt het misschien wat overdreven maar je rug blijft wel altijd in een goede positie.

???

Ik zou graag advies willen. bijvoorbeeld:
- of een kromme boven rug wel/niet erg is, als je onderrug maar recht blijft?
-dit gewicht is duidelijk te zwaar. als je techniek eronder lijdt moet je gewicht eraf halen
-ga meerdere setjes van 2-3reps doen met die 140 ipv 6
-train aparte dagen de techniek en doe niet te vaak een 1rm.
-dat me max (170) er hetzelfde uitziet als 140 (alleen dan niet in een goede manier)

en het is ook wel eens goed om te horen 'he doe eens normaal'
maar dat zal toch wel geroepen worden. heb graag ook wat inhoudelijk advies.

Je video doet t niet meer..

Terug
Naar boven