Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

wat is dit voor bond? zulke bankjes verwacht je in een healthcenter...

Dit is de wereldbefaamde NABBA bond, kreeg ook gezeik omdat ik een tshirt aanhad met mouwen, moest ik voor elke lift oprollen. Bij deadlift zou ik ook zoiets nog kunnen begrijpen (lock-out deftig kunnen beoordelen) maar bij squat en benchpress?

Laatst bewerkt:
Dit is de wereldbefaamde NABBA bond, kreeg ook gezeik omdat ik een tshirt aanhad met mouwen, moest ik voor elke lift oprollen. Bij deadlift zou ik ook zoiets nog kunnen begrijpen (lock-out deftig kunnen beoordelen) maar bij squat en deadlift?

Bench bedoel je?

Volgens mij start je te laag met je heupen voor de deadlift. En mss ook proberen je knieen meer naar buiten te duwen bij squat

Goed bezig Wouter maar wat een k*tbench gebruiken ze zeg.

Wat een verschil van techniek op de deads in vergelijking met een jaar geleden. Mooie lifts Wauter. Tug jij je ellebogen weinig bij de bench of lijkt dat maar zo?

Wat een verschil van techniek op de deads in vergelijking met een jaar geleden. Mooie lifts Wauter. Tug jij je ellebogen weinig bij de bench of lijkt dat maar zo?

Ben eigenlijk niet zo tevreden, ik heb al betere techniek gehad. Na je opmerking heb ik mijn benchpresses nog eens bekeken en mijn ellebogen 'flaren' inderdaad wel wat. Daar ga ik de komende trainingen opletten:)

Je vingers zullen er maar net tussen komen man. Ziet er gevaarlijk uit.

Mike: Als je zo 100kg terug in het rack legt dan heb je dat toch niet zo onder controle die paar centimers man.. zou hem toch gewoon terug in de nek opvangen of anders helemaal droppen..

Maar terug in de nek is wel goed te doen imo

100 mooie mijlpaal, eens met Vladi. Linke shit, anders doen.

Klopt is niet de meeste veilige manier, maar so be it. Normaal stond er zydrunas press op t programma, maar wou even de 100kg pakken. Langzaam laten zakken, in de nek laten zakken of rustig terug leggen was niet echt prettig aangezien dat godse veel pijn deed in mn elleboog.

As i said, even eenmalig om de mijlpaal te pakken, nu strict verder werken tot de elleboog weer heel is en dan idd in de nek laten zakken

die angst bij die "gevaarlijke" manier van neerleggen is goed voor je testoproductie;)...mooie mijlpaal, maar die BTJ ga ik nooit meer van mn leven doen..een blessure van opgelopen maaaaanden terug, die nu pas beetje is gerecovert..en voor strongman totaal geen meerwaarde vind ik! maar wel makkelijke manier om veel kilo boven het hoofd te krijgen en das altijd mooi!

die angst bij die "gevaarlijke" manier van neerleggen is goed voor je testoproductie;)...mooie mijlpaal, maar die BTJ ga ik nooit meer van mn leven doen..een blessure van opgelopen maaaaanden terug, die nu pas beetje is gerecovert..en voor strongman totaal geen meerwaarde vind ik! maar wel makkelijke manier om veel kilo boven het hoofd te krijgen en das altijd mooi!

Helemaal mee eens, maar toch een leuk om 100kg te tillen :)

indd leuk, totdat je arm uit de kom schiet, omdat je weigert te failen!

Hmm je ellebogen staan ook vrij erg naar achter voor het pressen, lijkt me ook niet fijn om hem dan weer terug op te vangen. Kun je de bar niet beter wat hoger leggen bij de start? Lijkt me dat je dan betere leverage hebt.

@BBosman:congrats met je mijlpaal. Je bekijkt het wel slim, je maakt er een fullbody exercice van en gooit er een halve lunge in :D

Terug
Naar boven