- Waardering
- 1.422
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Sterke deadlift. Verlies je geen arch bij zo'n diepe squats? Je zou het eens van de zijkant moeten filmen
Sterke deadlift. Verlies je geen arch bij zo'n diepe squats? Je zou het eens van de zijkant moeten filmen

Volgens mij heb je er best verstand van, maar ik zie toch vaker rare opmerkingen van je. Dit is gewoon IPF diepte, hij zit daar op Papendal met allemaal gasten om zich heen die er verstand van hebben en roepen wanneer hij omhoog moet. Hij móet zo diep gaan omdat hij wedstrijden voor de NPB gaat doen. Hij heeft nou eenmaal lange benen, dus tis een flink end wat je moet zakken. Je arch behouden is juist de kunst van squats onder parallel, en daar zal hij goed op getraind hebben zo langzamerhand.
Afijn, squat was hard, zit zeker nog meer in. En je kan ook lekker deadliften met dat pak zie ik.
Ik maak helemaal geen rare opmerkingen. Van dit standpunt is het nl. niet heel goed te zien of hij arch verliest of niet, maar aangezien hij IPF-diepte squat is het best mogelijk dat hij een buttwink krijgt beneden. Verder baseer ik me niet op wie rond hem staat of hem tips geeft, maar ga ik louter af op de filmpjes(daarom worden ze ook net gepost). Als hij geen arch verliest, zoveel te beter voor hem. Maar wil hij het zeker weten, dan moet hij het van de zijkant filmen. Het is altijd best je techniek van verschillende standpunten ZELF TE BEKIJKEN, ook al zeggen anderen dat het snor zit.
@ Bbosman, Hervee heeft natuurlijk wel een punt, hij valt je nergens op aan. Hij geeft je alleen maar een tip. Natuurlijk is het zinvol om je eigen squats van de zijkant te bekijken.
Wel mooie pr's trouwens! Goed bezig.
Haha "weer een beurt verklooit". Nice lifts, eerste keer in pak?
Eerste keer squatten in pak iddJawel, maar daarom staan er dus ook een half dozijn man met verstand ervan om hem heen (óók aan de zijkant) daar op Papendal, om de lift te beoordelen en hem te helpen met zijn techniek.