AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

@ triple aces; monster speed op die squat man... daar zit echt veel ruimte in

Mooi om te zien dat je weer lekker op gang komt Dennis.

lompsterk zoals we da in brabant zeggen!

Sterke deadlift. Verlies je geen arch bij zo'n diepe squats? Je zou het eens van de zijkant moeten filmen

Sterke deadlift. Verlies je geen arch bij zo'n diepe squats? Je zou het eens van de zijkant moeten filmen

Volgens mij heb je er best verstand van, maar ik zie toch vaker rare opmerkingen van je. Dit is gewoon IPF diepte, hij zit daar op Papendal met allemaal gasten om zich heen die er verstand van hebben en roepen wanneer hij omhoog moet. Hij móet zo diep gaan omdat hij wedstrijden voor de NPB gaat doen. Hij heeft nou eenmaal lange benen, dus tis een flink end wat je moet zakken. Je arch behouden is juist de kunst van squats onder parallel, en daar zal hij goed op getraind hebben zo langzamerhand.
Afijn, squat was hard, zit zeker nog meer in. En je kan ook lekker deadliften met dat pak zie ik.

Mooie lifts bosman

Pak is idd ideaal, ben dan ook nog niks gewend ;)

Deadliften met pak gaat lekker, liftoff gaat super, alleen die laatste 5cm lockout is flink werken, maar volgens ziyed is dat voornamelijk techniek, dus daar even op gaan letten.

Squat ging idd ook best hard, ben benieuwd naar het NK, kan volgende week helaas niet bij de training zijn, dus kan geen 210 of eventueel 220 proberen voor het NK :(

ps:
ga me nou toch niet vertellen dat k meer deadlift dan onze huiseigen Tymboo? :eek:

---------- Post toegevoegd Sun 4 Dec 2011 om 21:11 ----------

thx

Haha, hou dr maar over op man... Ik ben een slappe lul op deadlifts. Misschien mag ik 10 cm arm van je lenen? ;)
Gelukkig moet je op het totaal nog een tijdje je best doen...

hahaha zou eerder zeggen, zolang jij 2.3x zoveel bankt heb ik niks te klagen :P

Volgens mij heb je er best verstand van, maar ik zie toch vaker rare opmerkingen van je. Dit is gewoon IPF diepte, hij zit daar op Papendal met allemaal gasten om zich heen die er verstand van hebben en roepen wanneer hij omhoog moet. Hij móet zo diep gaan omdat hij wedstrijden voor de NPB gaat doen. Hij heeft nou eenmaal lange benen, dus tis een flink end wat je moet zakken. Je arch behouden is juist de kunst van squats onder parallel, en daar zal hij goed op getraind hebben zo langzamerhand.
Afijn, squat was hard, zit zeker nog meer in. En je kan ook lekker deadliften met dat pak zie ik.

Ik maak helemaal geen rare opmerkingen. Van dit standpunt is het nl. niet heel goed te zien of hij arch verliest of niet, maar aangezien hij IPF-diepte squat is het best mogelijk dat hij een buttwink krijgt beneden. Verder baseer ik me niet op wie rond hem staat of hem tips geeft, maar ga ik louter af op de filmpjes(daarom worden ze ook net gepost). Als hij geen arch verliest, zoveel te beter voor hem. Maar wil hij het zeker weten, dan moet hij het van de zijkant filmen. Het is altijd best je techniek van verschillende standpunten ZELF TE BEKIJKEN, ook al zeggen anderen dat het snor zit.

Als ik het zeker wil weten dan vraag ik het echt wel aan de lui die daar bij staan, die weten het veel beter dan wie dan ook op dit forum (Uitzondering nagelaten Tymboo ;))

@ Bbosman, Hervee heeft natuurlijk wel een punt, hij valt je nergens op aan. Hij geeft je alleen maar een tip. Natuurlijk is het zinvol om je eigen squats van de zijkant te bekijken.

Wel mooie pr's trouwens! Goed bezig.

True, misschien beetje bot geinterpeteerd :o

Ik maak helemaal geen rare opmerkingen. Van dit standpunt is het nl. niet heel goed te zien of hij arch verliest of niet, maar aangezien hij IPF-diepte squat is het best mogelijk dat hij een buttwink krijgt beneden. Verder baseer ik me niet op wie rond hem staat of hem tips geeft, maar ga ik louter af op de filmpjes(daarom worden ze ook net gepost). Als hij geen arch verliest, zoveel te beter voor hem. Maar wil hij het zeker weten, dan moet hij het van de zijkant filmen. Het is altijd best je techniek van verschillende standpunten ZELF TE BEKIJKEN, ook al zeggen anderen dat het snor zit.

Ja is ook zo, ik had het ook vooral over je opmerking "zo'n diepe squats", wat klinkt alsof ze té diep zouden zijn. En ik hoop dat we het er allemaal over eens zijn dat een squat onder parallel moet komen, wil het uberhaupt de benaming "squat" krijgen. Dus is de squat in dit filmpje gewoon een normale pl-squat, net onder parallel, zoals het moet.

@ Bbosman, Hervee heeft natuurlijk wel een punt, hij valt je nergens op aan. Hij geeft je alleen maar een tip. Natuurlijk is het zinvol om je eigen squats van de zijkant te bekijken.

Wel mooie pr's trouwens! Goed bezig.

Jawel, maar daarom staan er dus ook een half dozijn man met verstand ervan om hem heen (óók aan de zijkant) daar op Papendal, om de lift te beoordelen en hem te helpen met zijn techniek.

Haha "weer een beurt verklooit". Nice lifts, eerste keer in pak?

Jawel, maar daarom staan er dus ook een half dozijn man met verstand ervan om hem heen (óók aan de zijkant) daar op Papendal, om de lift te beoordelen en hem te helpen met zijn techniek.

Tuurlijk staat daar een hoop ervaring aan de zijkant te kijken, maar 95% van de tijd traint BBosman in zijn eigen sportschool waar hij dus niet scherplettend in de gaten wordt gehouden en op elk foutje in zijn lift wordt gecorrigeerd. Sowieso is het heel goed om te zien bij jezelf waar een ander jou op wijst. En volgens mij doelde Hervee helemaal niet op zijn diepte, maar was het echt een tip waarop hij eventueel nog exta op kon letten zodat zijn lift nog misschien wat beter zou kunnen.

Terug
Naar boven