XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

harde squats mon julie! goeie glutes ook inmiddels! on a no homo tip!

Benchpress:
-banksteunen mochten niet verzet worden voor de lifter (al waren er maar twee hoogtes beschikbaar). Mocht niet volgens de wedstrijdleiding, mensen met de korte armen gingen ze wel aangeven,
Echt te zot voor woorden...

Maar nu ik de squats van vooraan zie (net als de juryleden) snap ik echt niet hoe ze die niet diep genoeg konden vinden :roflol:
Ik vond ze bijna onmenselijk diep. :D

Zalige trainingsomgeving hebben jullie daar ;)

Helaas zijn die animal cages zo duur :(
(ach, ben tevreden in Industrial Gym:D (jij hebt daar ook nog getrained niet?))

Zalige trainingsomgeving hebben jullie daar ;)

Helaas zijn die animal cages zo duur :(
(ach, ben tevreden in Industrial Gym:D (jij hebt daar ook nog getrained niet?))

Ja, juist. dat is ook te zien in enkele stukjes van de compilatie. Hoe heet jij dan?

Lars ;)
Ik trainde vorig jaar nog in fitness center heverlee, en ben vorig jaar maar enkele keren gegaan (met Youri). Je kent me dus niet normaal :D

Mijn beste lifts van BK afgelopen zaterdag (eerste wedstrijd voor me)

http://www.youtube.com/watch?v=9eZtRD9TkkE&feature=channel_video_title

http://www.youtube.com/watch?v=wvs5-nA4R98&feature=channel_video_title

130 in 3e beurt net niet kunnen uitdrukken... Zou normaal niet naar 130 verhoogt zijn maar naar 125, maar die 120 ging zo makkelijk...

http://www.youtube.com/watch?v=JexBmP2iXfM&feature=channel_video_title

helaas afgekeurd... Iemand mag me uitleggen waarom...
220 in 2e beurt ging wel super

andere beurten kunnen jullie zien op mn kanaal indien jullie dat willen.

wedstrijd was trouwens equipped, maar ik heb (nog) geen pakjes dus ik deed (op de knee wraps na) raw mee
dee in junioren -100 mee

denk dat je de laatste beurt te snel weer liet zakken
(weet niet zeker, even wachten op Ziyed)
wel nette squat en buffe poten man!
hoeveel weeg je?
en bp had 125kg ook wel gelukt aan de speed te zien :D

Ik denk niet dat je hem te snel liet zakken want de judge gaf het down-teken voor je hem neerliet. Ik denk dat ie afgekeurd is omdat je aan het begin van je lift enkele graden schuin trok. Zie je op 0:47

schuin trekken maakt helemaal niks uit, denk benen niet gestrekt maar dat kan je van voren amper zien

schuin trekken maakt helemaal niks uit, denk benen niet gestrekt maar dat kan je van voren amper zien

hmmm nja zou eventueel kunnen, maar beurt voelde exact zelfde aan qua uitvoering als de 200 en 220 en die waren 3wit...
Vind het allesinds erg jammer, had mooi pr geweest

@jonggeleerd: ben ingewogen op 95.8 (ganse week vreten, en ochtend zelf ook) weeg nuchter normaal rond 94-94.5...

Bond is BDFPF trouwens (http://bdfpf.be/)

Impressive, mooi om te zien hoe die bar van de grond komt bij de dl.

Super wedstrijd neergezet ziyed en daar kan nog heel wat bij over 3 weken, heel veel succes met je laatste trainingen voor die wedstrijd! komt helemaal goed
300 sq en dl?;)

Lijkt er heel even op of de bar aan de rechterkant even iets zakte, maar goed ik had hem goed gekeurd.

Overigens... ik moet jou bedanken Gijs, voor je inspiratie en doorzettingsmentaliteit die ik zie op je filmpjes en je trainingsideeën, ik ben sinds juli begonnen met me meer op powerliften en sterker worden te richten en heb dat gedaan via jouw ub/lb split die hier bij jouw interview te vinden is en heb er echt supermooie progressie op gemaakt, dus echt bedankt!

Top wedstrijd Ziyed, gefeliciteerd!

Super wedstrijd neergezet ziyed en daar kan nog heel wat bij over 3 weken, heel veel succes met je laatste trainingen voor die wedstrijd! komt helemaal goed
300 sq en dl?;)

Overigens... ik moet jou bedanken Gijs, voor je inspiratie en doorzettingsmentaliteit die ik zie op je filmpjes en je trainingsideeën, ik ben sinds juli begonnen met me meer op powerliften en sterker worden te richten en heb dat gedaan via jouw ub/lb split die hier bij jouw interview te vinden is en heb er echt supermooie progressie op gemaakt, dus echt bedankt!

Leuk om te horen:) Altijd mooi als mensen er wat mee doen.

Terug
Naar boven