XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

haha :D

Lift is ok....de baard is baas

jah indd , die lift kan iedereen..maar zown baard ontwikkelen niet!

Klopt. Voor zon lift kan je trainen en eten. Die baard vraagt veel meer toewijding en geduld. Ik ben serieus jaloers.

Goede baard!

als je 430kg doodliggend staal makkelijker optilt dan, dat je een baardje kan laten groeien, dan doe ik letterlijk en figuurlijk mn petje af voor je...

dan verlies ik het op de 430kg staal van de grond tillen, een baardje laten groeien moet geen probleem zijn :P ( maar no-way dat ik dat laat staan xD)

ik denk dat een baard weigert, gezien te worden op jouw hoofd :P

oooooh shit een baard insult. volgens mij ben je levensmoe kevin

als ik jou was zo ik eerst veeeeel harder gaan trainen, en dan pas op een gegeven moment mij dingen komen vertellen..deal? :P

ooww was het een tip, ok bedankt voor de tip ladykiller.

hier ook een tip voor jouw, ga sterker worden..en ga dan pas mensen tips geven, niemand gaat je hier serieus nemen met een 70kg log, no offends. in andere woorden, je bent niet de positie om tips te geven, hooguit ervaringen delen. ok sunshine?!

PR op de squat, 1x180 (beltless ofcourse, heb geen belt, en train liever zonder)
vorig pr was 172.5 (27-11-11)

Niet op gesschreeuw letten: had anger management problemen omdat ik gsm onderweg kwijt had gedaan en al opgefokt was...

180 squat= 1min35
http://www.youtube.com/watch?v=kWINJBaFhUQ&feature=youtu.be

opbouw:
5x 20
5x 60
5x 100 vanaf hier op film
3x 140
3x 160
2x 170 ‘vpr’
1x 175 PR
1x180 pr
0x185

Na de 180 uit de groove (mp3 was plat gegaan),waardoor ik (deels) 185 miste

ooww was het een tip, ok bedankt voor de tip ladykiller.

hier ook een tip voor jouw, ga sterker worden..en ga dan pas mensen tips geven, niemand gaat je hier serieus nemen met een 70kg log, no offends. in andere woorden, je bent niet de positie om tips te geven, hooguit ervaringen delen. ok sunshine?!

Jij hebt je duidelijk ingelezen :P, maar zal het hierbij laten. Geen zin om rare discussie te gaan voeren. Wees niet gefrustreerd, sunshine ;)

ik hoef me niet in te lezen, want de echte sterke jongens zijn stil, en gaan mensen geen advies geven over hoe of wat een ander eruit moet zien, en als je een grapje maakt prima! maar dan moet je me wel persoonlijk kennen ;). maargoed ik ben een beetje gefrustreerd ja, dat ik voor de meerdere singles ging en niet voor 500kg op dat frame te gooien...

Natuurlijk was het niet serieus.

wil er iemand advies?

Terug
Naar boven