Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

Eigenlijk best leip. 430kg.

vier honderd dertig, 4 3 0, +- 950lb kilo in je handen

@vsral zou letten op je hielen die onderin los komen, mobiliteits issue of oly schoenen kopen :p

Filmpje van een standaard dag bij RPB met de groep. Verder filmpjes & foto's in RPB topic.

th_MVI_0051.jpg

crazy squats Vsral!! Normaal zou ik zeggen 'doe iets aan je humeur' maar bij squats mag dat wel :D

WTF MAN ? Dejavu ?

Nu wil ik toch wel eens weten wat er mis was met deze squat? Stond zijn gezicht hun niet aan ofzo?

versta er ook niks van, en is al helemaal niet de eerste keer precies...
Als je beeld stilzet zie je bij al die "miss" filmpjes dat de plooi aan heup onder top van knie komt, en dat is de regel toch?
Volgens mij moet je je coach gewoon wat sneller up laten roepen man...

Echt belachelijk dat je squats altijd afgekeurd worden want ze zijn 1 altijd op diepte en 2 altijd retesterk

Is dit weer een nieuwe beurt Niels. Dan moet je echt een brandbrief naar de NPB sturen.

Wat een gezeik daar op die hollandse meets. Perfecte squat voor IPF te zijn en dan wordt ie afgekeurd.

Komt omdat ik nogal aan de maat beentjes heb, en zien ze alleen de bovenkant van men quad. (nadeel van dikke pootjes). Heupplooi kunnen ze niet zien.

Komt omdat ik nogal aan de maat beentjes heb, en zien ze alleen de bovenkant van men quad. (nadeel van dikke pootjes). Heupplooi kunnen ze niet zien.

Ja klopt maar je bent toch niet de enige squatter met dikke benen? Je zou toch verwachten dat goed jureren op diepte in hun cursus zit?

Je gaat op je suit nog fluo-lijntjes moeten laten inbrengen op de heupplooi man, dat ze het bij de npb kunnen zien.:D
Anyways, ga er niet verder over zeuren want merk dat jij zoals vorige keer je redelijk kan neerleggen bij hun beslissingen, maar toch vind ik het enorm jammer want het zijn wel degelijk erg mooie squat-beurten!

Deze beurt is niet op diepte of misschien een centimeter, je moet ongeveer halverwege die kniebanden kijken en daar moet de heup onder.

er is maar 1 oplossing: altijd olympic full squats doen :trollface:

sorry gast j/k, kvond hem voor een PL squat echt wel diep genoeg, zou geen discussie over mogen geweest zijn.

Ben je overgestapt naar Sumo? Of was dit gewoon weer een ''zware training''?

sumo krijgt nu wel meer aandacht, maar ik snap niet wat die 2 vragen met elkaar te maken hebben

in de zin van, ben je volledig overgestapt op sumo, of wou je het gewoon eens proberen op een (minder belangrijke?) wedstrijd

Terug
Naar boven