XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

ik train beide maar dat tweede was wel het geval ja.

alleen kans is wel groot dat sumo geared sterker wordt dan conv. gezien dit pas de 3e keer is dat ik boven de 220 lift sumo.

Ziyed ik heb 2 tips voor je;

1 kleine stapjes
2 Goed staan

ach ja bij sterkste man roepen ze ook altijd hetzelfde.

Log: Drukken!
farmers: vasthouden!

eigenlijk hoef je alleen maar te roepen: Kom op he of volhouden maar ja het is goed bedoeld. Henk roept wrs al 50 jaar hetzelfde

thanks voor de tips! :roflol:

haha ja Gijs je hebt wel gelijk, ze zeggen dit altijd, maar het mooie is dat tegenwoordig bijna elke NLse PLer/coach dat zegt bij squat.

ach ja bij sterkste man roepen ze ook altijd hetzelfde.

Log: Drukken!
farmers: vasthouden!

eigenlijk hoef je alleen maar te roepen: Kom op he of volhouden maar ja het is goed bedoeld. Henk roept wrs al 50 jaar hetzelfde

liever "vasthouden" dan "niet loslaten" ;)

through thick and thin :roflol:

Mooi gedaan man!

prachtig! congratz naar de big man!

http://www.youtube.com/watch?v=Bg3PslXFp3o&feature=youtu.be

Ik weet dat ie dieper moet, squatpolitie. Verloor onderin spanning bij zowel de 170 als 180kg, waardoor mn rug bolde en ik er een halve goodmorning van maakte. Jammer maar beter zo dan krachtsverlies in de benen :). Bodyweight +- 80kg.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: DG80
Sta je niet iets te wijd om diep te kunnen?

Het is allesbehalve een goodmorning.

Ah hamstring parallel wpc 3 ply squats zonder suit.

Puur hypothetisch: je weet dat je dieper moet, waarom doe je dat dan niet of kwam je er later pas achter?
Als je wedstrijd ambities hebt en geared gaat liften snap ik dat je zo'n techniek neemt voor bepaalde feds, maar voor een raw lifter (zelfs beltless) snap ik het niet zo goed. Kan aan mij liggen?

@Eddine; Ik dacht dat wide goed was voor small te verbeteren, ongeacht raw/geared?

Lijkt me wel leuk om zo te squatten, wel wat flexibiliteit voor nodig.

Terug
Naar boven