Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

Vsral en Tymen beide good lifting!

Thanks Alex, dit zijn de wedstrijden die er echt toe doen, en dan moet je er staan. Gelukkig kwam dat helemaal goed dit weekend.

ben je hier ook specifiek voor naar Denemarken gegaan of viel het gewoon samen met je aanwezigheid daar?

ben je hier ook specifiek voor naar Denemarken gegaan of viel het gewoon samen met je aanwezigheid daar?

Wat bedoel je precies? Ja, ik ben specifiek naar Denemarken gegaan voor deze wedstrijd. En aangezien ik er toch moest zijn, een paar dagen erbij geplakt om de omgeving wat te bekijken enzo. Maar de reden dat ik er naartoe ging, was die wedstrijd.

goeie prestatie tymboo, congats!

@mike meer op 1 punt concentreren..dan word dat gewandel ook een stuk minder

Wat bedoel je precies? Ja, ik ben specifiek naar Denemarken gegaan voor deze wedstrijd. En aangezien ik er toch moest zijn, een paar dagen erbij geplakt om de omgeving wat te bekijken enzo. Maar de reden dat ik er naartoe ging, was die wedstrijd.

dat bedoelde ik inderdaad. extra respect dan.

dat bedoelde ik inderdaad. extra respect dan.

Ah oke, thanks, ja als je groot wilt worden in je sport, zal je er wat voor over moeten hebben he. Ik kreeg de kans om aan deze wedstrijd mee te doen, en dit is wat ik graag wil, internationaal meedraaien, dus dan moet ik die kans grijpen ook.

---------- Post toegevoegd Mon 6 Feb 2012 om 20:55 ----------

goeie prestatie tymboo, congats!

@mike meer op 1 punt concentreren..dan word dat gewandel ook een stuk minder

Thanks!

Wie is dat kleine jongentje dat opgesloten in je schuurtje je zit aan te moedigen? kom op kom op.. :P zegt die dat wel vaker?

• Like
Waarderingen: DG80
nee hoor.. hoezo?

goeie coupe ouwe kaalkop

Terug
Naar boven