Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

^goeie lifts!! een 2.5 inch axle lijkt me niet niks :)

Te gek Sanne. Respect! en ook tof dat de axle zo gebruikt wordt!

@ sanneee, leuk filmpje hoor!

ik vraag me wel gelijk af waarom je in begin van je beweging mixed grip hebt, en dan halfverwege moet overpakken naar double overhand.

lijkt me lastig.
sterk verder hoor :)

bedankt voor je reactie whoopy, ik vind t er toch nog steeds raar uitzien :o

volgens mij belemmer je jezelf hier gewoon mee.maar ik heb het dan ook nog nooit gedaan dus kan niet oordelen.

weer wat geleerd :)

Thanks mannen!

@sandows ik heb geen grip als ik pronated grip doe.. Ik denk dat de meesten eerst mixed grip doen. Met een olympische stang is dat natuurlijk veel makkelijker.

bedankt voor je reactie whoopy, ik vind t er toch nog steeds raar uitzien :o

volgens mij belemmer je jezelf hier gewoon mee.maar ik heb het dan ook nog nooit gedaan dus kan niet oordelen.

weer wat geleerd :)

We hebben niet allemaal van die monsterhanden. Je krijgt je klauwen gewoon niet om zo'n axle heen gevouwen en zeker bij een zwaardere load is dit de enige manier waarop het gaat.

Thanks mannen!

@sandows ik heb geen grip als ik pronated grip doe.. Ik denk dat de meesten eerst mixed grip doen. Met een olympische stang is dat natuurlijk veel makkelijker.

ah kijk samen met tymens antwoord maakt dit t veel logischer te begrijpen.
1x zelf proberen had t zelfde effect gehad waarschijnlijk, maar ik heb geen axle in de buurt :D

---------- Post toegevoegd Mon 13 Feb 2012 om 10:58 ----------

We hebben niet allemaal van die monsterhanden. Je krijgt je klauwen gewoon niet om zo'n axle heen gevouwen en zeker bij een zwaardere load is dit de enige manier waarop het gaat.

thanx tymen, duidelijk zo :)

Damn it, Pjotr. ****ing sterk!

Volgende week een keer Deadliften met een steigerpijp maat..? :D

270kg bench, 350kg squat
is this real life?
goed omte zien dat je weer PR's pakt. lang niets gezien op het forum van je na je blessure op het WK

https://www.youtube.com/watch?v=pt8jyiCMQLs

Zat ff te kloten met YouTube video editor maar dat programma is een beetje vaag. Verdoet de resolutie en ineens een donkere balk door het scherm voor 3 cijfers...

Had dit gefilmd omdat me raw squat al 2 jaar wordt verdoet door irritante peun bij me heupbuigers maar lijk het sinds 2 weken pas door te hebben. Sta nu met me tenen meer naar voren waardoor ik onderin niet meer totaal spanning verlies.

Terug
Naar boven