MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee?

Inderdaad, meer dus. +-40kg bovenin erbij.

Goed strakke benches, alles volgt mooi hetzelfde pad.

Mooi gebankt man.. ben benieuwd wat je gaat doen 3 maart.

[Link niet meer beschikbaar]

PR gepakt, en gefilmd dit keer :D

Netjes, maar je ligt er wel als een zoutzak bij, zo lijkt het. Meer spanning opbouwen (arch?) zou je verder helpen denk ik.

Oke... had wel het idee stabiel te liggen moet ik zeggen. Maar zal eens kijken of dit anders kan doen.

@ Ironman1986; als ik goed tel denk ik dat jij daar 160kg benched!

Netjes man!

lekker die kerel!! maar idd wel een ronde rug, je kunt dat makkelijk verhelpen door voor je rep je borst goed vooruit te steken en je longen vol lucht te pompen en in te houden, en dan je buikspieren aanspannen, dan blijf je meestal heel strak.

+ ellebogen naar voren duwen werkt ook wel lekker mee :)

dat heb je goed gezien, lijkt wel of je helemaal geen spanning op je rug hebt.. klopt dat? Heb je niet na het kniebuigen je onderrug helemaal vol zitten? Kracht zat trouwens!!

Dennis

Hmm ik heb idd vaak m'n onderrug volzitten na het squatten. De laatste tijd wel wat afgenomen. Op m'n bovenrug heb ik wel genoeg spanning, in ieder geval wel bij het starten. Ik zal er volgende keer extra op letten. Thanks.

lekker die kerel!! maar idd wel een ronde rug, je kunt dat makkelijk verhelpen door voor je rep je borst goed vooruit te steken en je longen vol lucht te pompen en in te houden, en dan je buikspieren aanspannen, dan blijf je meestal heel strak.

Borst beter vooruit steken zal idd helpen, de rest doe ik sowieso.

+ ellebogen naar voren duwen werkt ook wel lekker mee :)

Probeer ik idd ook zo veel mogelijk, maar verder dan dit kom ik niet.

Terug
Naar boven