Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

Gek Chris, bij DJ's zag je squat er altijd top uit. Dit heb ik je volgens mij nooit eerder zien doen. Hanteer je nu een andere bar positie?

je hoort wel eens mensen van 2meter zeggen dat ze te lang zijn om te squaten, maar bij jou gaan ze hard! gewicht echt easy nog, alleen je rug ziet er wel tricky uit.

Gek Chris, bij DJ's zag je squat er altijd top uit. Dit heb ik je volgens mij nooit eerder zien doen. Hanteer je nu een andere bar positie?

In DJs heb ik zowel high als low bar gesquat, alleen ging ik toen nietzo diep als nu, denk dat ze op een wedstrijd soms twijfelachtig zouden zijn. Nu squat ik low bar.

je hoort wel eens mensen van 2meter zeggen dat ze te lang zijn om te squaten, maar bij jou gaan ze hard! gewicht echt easy nog, alleen je rug ziet er wel tricky uit.

Gewicht is nog wel easy idd, maar het is natuurlijk 90%, 235 heb ik al eens gedaan. Die rug gaat aan gewerkt worden, als ik geen/weinig gewicht hoef in te leveren voor de wedstrijd van 25 maart, anders daarna.

De squats die ik je zag maken waren volgens mij alleen high bar. Allemaal onder par. Misschien dat het dan toch iets met die low bar te maken heeft waar je aandacht aan moet besteden.

goeie squat chris, werk wat aan die rug..maar power zat man!

http://www.youtube.com/watch?v=yl0Tx1qxChM&feature=youtu.be

not in the best OHpressing shape gister ( wat vermoeide knieen van squats yoke etc dus legdrivepower was echt gay), dat hoor je ook aan mn gay-ass lachje opt eind.

in een goede explosieve staat is 3 zowieso wel haalbaar nu

vooruitgang is vooruitgang baby!..ZSJEEE!

Very nice Mr Mo!!

epic baard Mo!

haha je weet, the beard is the new haircut!

Nice mo.

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.693
Goeie boom mtje.

thnx brosefs!

jaah voor om standigheden was die OK. Elke training heeft zo zn factoren, maar mn cns/hersenen zijn iig op de hoogte gebracht dat het lichaam tegenwoordig alweer wat meer aankan en dat zijn natuurlijk leuke berichtgevingen:D

mooi mo. mijn bazenbaard staat ook al ondertussen voor team!

nice mo, flink aan het groeien ook zo te zien

haha, bazig baartje! :D wanneer zien we je weer @ RPB?

mooi mo. mijn bazenbaard staat ook al ondertussen voor team!

hij begint gewoon rustig te komen zo..dingetjes worden in zn algemeenheid steeds beetje beter...haha hard! dan zijn we Team Hezbollah joins forces with Crazy CrackerJack!

---------- Post toegevoegd Sat 25 Feb 2012 om 18:52 ----------

nice mo, flink aan het groeien ook zo te zien

ik vreet me de rambam, en kheb de 1RM WEEKLY MADNESS die ik de afgelopen euh 6 jaar gehanteerd heb ofzo ff in de kast gedaan en volg wat verstandigere schemas voor massa en power, en mn lichaam reageert er goed op ja!

Terug
Naar boven