MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee?

Hij was gewoon een beetje bang voor de stang.

Nice Shine bright like a diamond man!! Maar als je die 215 ziet had ik nooit die 220 geprobeerd.

valt mee man... ik strain altijd als een malle. voor mijn gevoel zat er echt nog ruimte in, alleen toen ik onder de bar kroop werd ik een p*ssy.

Sterk heren! En dame.

Sterk gasten, props!

dude kan je alsjeblieft je filmpjes embedden hier

Ik zou bij het uitpakken al tighter gaan staan en wat smaller. Je staat nu breed en dan ga je smal uitlopen.
Verder is het niet echt de meest ideale hoek om te kunnen beoordelen. Alleen proberen wanneer je omhoog gaat je chest niet te laten "droppen"

nice chris en Erwin.

lekker zo een klotetraining van mij erop zetten

Holy shit.

Je had wind mee zeker ;)

Lose the straps ;)

Die had ik voor het eerst om vandaag met deze oefening, vanaf de 110 heb geen zin om met grip bezig te zijn tijdens een voor mij zware row en daardoor mijn vooruitgang te belemmeren.

Ga ik dit keer te ver met bewegen of? ;)

Het is maar net wat je doel is he, ik voer mijn pendlays tegenwoordig super strict uit omdat ik gewoon de exact omgekeerde beweging van een bench wil maken, ik trek m dus ook naar mn borst. Maar niet iedereen heeft hetelfde doel met deze oefening natuurlijk, denk dat hier niks mis mee is.

Misschien ga ik er wel een mix van maken, deze uitvoering en de door jou beschreven uitvoering voor bench erna of ervoor.. Thnx.

Terug
Naar boven