Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

da fuc? :D

Is goed voor je knieen Sanca SON !!! Doe rustig :)

pretty solid, alhoewel ik wel de indruk had dat je er nog niet goed voor klaar stond en te snel begon met trekken.

Voelde ook solid idd, thnx.
Net wat je zegt, de setup was niet goed op een of andere manier.
Je ziet aan het begin van de lift ook een vertraging(en zo voelde het vooral, daarom geen 2e) en daarna gaat hij automatisch verder, maak het mezelf moeilijk dus..

Met Gijs eens.

Mooi filmpje! mooie DL s! Speed squat.. is imo te traag om speed te mogen heten.

Gelukkig in jouw opinie.. Zag laatst nog een artikel voorbij komen waarbij volgens mij Mike T. zei dat hij zelfs vind dat een speed single speed genoemd zou mogen worden als het bijv de 1e rep van een 5rm oid zou zijn.
Ieder zijn eigen beeld bij speed. Maar speed is ook altijd nog anders dan "opwarmen"

Ik heb bji speed altijd het paranoia in de ochtend nog wakker idee, weer andere interpretatie dus..

Gelukkig in jouw opinie.. Zag laatst nog een artikel voorbij komen waarbij volgens mij Mike T. zei dat hij zelfs vind dat een speed single speed genoemd zou mogen worden als het bijv de 1e rep van een 5rm oid zou zijn.
Ieder zijn eigen beeld bij speed. Maar speed is ook altijd nog anders dan "opwarmen"

imo is het een speed rep als de intentie er is om het gewicht zo explosief mogelijk te verplaatsen en dat ook nog enigszins lukt. gewichten liggen bij mij meestal zo tussen de 55-85% van mijn 1rm afhankelijk van het aantal reps. die op het fimpje vond ik prima speed. je moet ook wel een gewicht hanteren waarbij het nog een beetje zinvol is. als je op 30% van je 1rm gaat lopen kloten kan je beter plyometrics gaan doen imo.

http://www.youtube.com/watch?v=4Wnq2BWIQbw

Filmpje van mijn squat, 5x100. Niet al te veel gewicht. Zoals je kan zien is mijn techniek al goed vooruit gegaan en zit ik nu op een mooie diepte. Maar als ik helemaal onderin kom kromt het onderste gedeelte van mijn onderrug waardoor de stang niet in een rechte lijn omhoog gaat. Hier gaat dus veel energie verloren + het voelt k*t aan mijn onderrug na afloop. Ik probeer al borst omhoog, maar dit is makkelijker gezegd als gedaan. Iemand tips hoe ik dit kan verbeteren? Bvd.

Jammer genoeg staat de 1ste keer van vorige week (binnen) niet op film, toen maakten we beiden een voorwaartse salto :roflol:

ik wou dat mijn lichaam zo onverwoestbaar was als de jouwe, dan ging ik ook dit soort dingen ondernemen.

http://www.youtube.com/watch?v=4Wnq2BWIQbw

Filmpje van mijn squat, 5x100. Niet al te veel gewicht. Zoals je kan zien is mijn techniek al goed vooruit gegaan en zit ik nu op een mooie diepte. Maar als ik helemaal onderin kom kromt het onderste gedeelte van mijn onderrug waardoor de stang niet in een rechte lijn omhoog gaat. Hier gaat dus veel energie verloren + het voelt k*t aan mijn onderrug na afloop. Ik probeer al borst omhoog, maar dit is makkelijker gezegd als gedaan. Iemand tips hoe ik dit kan verbeteren? Bvd.

2 opties : je squat even minder diep , maar nog steeds onder parallel en gaat stretchen tot je flexibel genoeg bent om die onderrug in onderste positie rechter te houden . Of je koopt schoenen met een hak .

Volgens mij ga je te diep en **** je daarom je techniek onderin up. Minder diep gaan of werken aan je flexibiliteit. Nu doe je een beetje gekke dingen om daar te geraken.

2 opties : je squat even minder diep , maar nog steeds onder parallel en gaat stretchen tot je flexibel genoeg bent om die onderrug in onderste positie rechter te houden . Of je koopt schoenen met een hak .

Bedankt, werk al hard aan mijn mobiliteit. Zal wel iets minder diep gaan, dan zit ik ook nog wel onder parallel.

@roeierd

je overarcht ook voordat je zakt, doe dat niet.

Terug
Naar boven