XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

Nice fronts!

200kg op de front is altijd goed, hoop hem zelf ooit nog iets naar de 200kg te krijgen, maar dan beltless..

alles wat steve doet is indrukwekkend dat behoeft bijna geen pluimen meer :D

daniel goed bezig !

Sick Ruben!

haha gaaf om te zien dat je na de bb-ing wedstrijd gewoon weer retezwaar door tilt.

Kan je eens men form bekijken?

vandaag met belt gedaan en is moeilijker te zien of men rug goed is of niet doordat belt erover ligt
bench ook eens gefilmd

volgens mij sta je behoorlijk voor op je voet, het lijkt alsof je bij sommige lifts je hak van de vloer af krijgt

http://instagram.com/p/utmT5wIfi3/

Ook maar even mijn 240 dl droppen hier. Techniek is niet veel soeps op echt zware gewichten, daaronder gaat het gelukkig al veel beter. Tot 200/220 gaat het goed, daarboven heb ik eigenlijk altijd wel een beetje last dat m'n heupen erg snel omhoog schieten. Ben overigens niet voornemens dit enorm vaak te gaan doen, misschien binnenkort nog een keer 250 en/of 260, maar wil vooral door gaan bouwen. 1 lb dag per week een relatief zware dubbel en daarna opbouwen met 3x3(start @ 185kg) en 3x3x(start @170kg beltless) en op de de andere lb dag 5x3x(start @160kg) om echt aan die techniek te gaan werken en upperback ook te versterken (dus pendlays/chins).

http://instagram.com/p/utmT5wIfi3/

Ook maar even mijn 240 dl droppen hier. Techniek is niet veel soeps op echt zware gewichten, daaronder gaat het gelukkig al veel beter. Tot 200/220 gaat het goed, daarboven heb ik eigenlijk altijd wel een beetje last dat m'n heupen erg snel omhoog schieten. Ben overigens niet voornemens dit enorm vaak te gaan doen, misschien binnenkort nog een keer 250 en/of 260, maar wil vooral door gaan bouwen. 1 lb dag per week een relatief zware dubbel en daarna opbouwen met 3x3(start @ 185kg) en 3x3x(start @170kg beltless) en op de de andere lb dag 5x3x(start @160kg) om echt aan die techniek te gaan werken en upperback ook te versterken (dus pendlays/chins).

Je lockout en dus ook je start positie, is wel een hoop verbeterd. Eerst was de lockout altijd een struggle boven de 200, deze vond ik best vlot gaan.

Terug
Naar boven