spiertje16
Monstrous Giant
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet helemaal conform mijn smaak maar ik kan je met name aanraden wat Aziatische cinema te bekijken. Allereerst een klassieker van Kurosawa: Ikiru (1952). Verder goede aziatische films die ik onlangs gezien heb binnen jouw genre: Kikujiro (1999) Bin-Jip (2004) Spring, Summer, Fall, Winter... and Spring (2003) etc zullen je dan zeer zeker aanspreken!klempic zei:weer eens eternal sunshine of the spotless mind gezien en het was weer genieten
@ZOutzak: ik hou van zulke films zoals eternal,about schmidt, the terminal, dus films die zich afspelen op micro niveau zonder veel poespas kwa autos, huizen, kapitaal, maar films die echt psyschologisch sterk zijn en die relaties tussen mensen en hun gevoelens heel goed tonen. Jij als kenner weet vast wel wat ik bedoel, dus heb je nog wat tips? mijn voorkeur gaat uit naar films waar iemand een peroonlijke ontwikkeling doormaakt en toch in melancholische toestand blijft verkeren. dus iets dramatisch en deprimerend, daar hou ik van
donnie darko, the machinist, ran, ...klempic zei:weer eens eternal sunshine of the spotless mind gezien en het was weer genieten
@ZOutzak: ik hou van zulke films zoals eternal,about schmidt, the terminal, dus films die zich afspelen op micro niveau zonder veel poespas kwa autos, huizen, kapitaal, maar films die echt psyschologisch sterk zijn en die relaties tussen mensen en hun gevoelens heel goed tonen. Jij als kenner weet vast wel wat ik bedoel, dus heb je nog wat tips? mijn voorkeur gaat uit naar films waar iemand een peroonlijke ontwikkeling doormaakt en toch in melancholische toestand blijft verkeren. dus iets dramatisch en deprimerend, daar hou ik van
roxxe zei:
ZoutZak zei:Het is overigens Science Fiction week op RTL7 en ze pakken echt goed uit met meerdere films uit zowel de Star Wars als Alien reeks, dit zijn stuk voor stuk aanraders! Zelden hebben (Nederlandse) zenders het lef klassiekers te draaien en laat staan in deze hoeveelheid, hulde!

Lauw zei:
het bloed vloog litergewijs in het rond. afgehakte ledematen waar het boed uit spuit.. euh tarantino heeft niks met die film te maken, puur om reclame doeleindenLauw zei:hostel moet ik ook nog zien, ik moet altijd zo vreselijk lachen om tarantino's films, het geweld is altijd zo enorm kitsch, prachtig.
kill bill 1 vond ik om die reden briljant, kill bill 2 vond ik minder vanwege de geforceerd interresant klinkende dialogen. Ik moest zo vreselijk lachen in kill bill 1 met die scene in dat restaurant waarin uma thurman met haar samurai zwaard een stuk of 100 gangsters heel kitscherig in mootjes hakt.het bloed vloog litergewijs in het rond. afgehakte ledematen waar het boed uit spuit..
ik heb gehoord dat ze in hostel heel creatief worden met de inhoud van een gereedschapskist?

klempic zei:weer eens eternal sunshine of the spotless mind gezien en het was weer genieten
spiertje16 zei:
Je bedoelt Zwartboek (Blackbook) van Paul Verhoeven? Ben hier zeker wel benieuwd naar. Ze zijn klaar met filmen en hij verschijnt 14 september in de Nederlandse bioscopen.sixkiller zei:ik hoorde van een maat van me dat ze hier in nederland bezig zijn met een nieuwe oorlogsfilm. Deze film zou de grootste film aller tijden worden voor nederland.
Er zouden telkens stukjes van de film te zien zijn op mtv.
Iemand al wat van gehoord?