- Waardering
- 51
- Lengte
- 2m
- Massa
- 110kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sixkiller zei:ik hoorde van een maat van me dat ze hier in nederland bezig zijn met een nieuwe oorlogsfilm. Deze film zou de grootste film aller tijden worden voor nederland.
Er zouden telkens stukjes van de film te zien zijn op mtv.
Iemand al wat van gehoord?
)
op videoband bedoel je?Santino88 zei:
En me videorecorder doet het niet meer
Daster zei:The Fast and The furious Tokyo Drift gezien....
Was wel leuk om ff te kijken maar haalde het bij qua actie/verhaal niet bij de vorige delen..
De film stopte trouwens heel abrupt aan het einde, ik weet niet of dat zo hoorde (had cam-versie), maar anders zou het echt nergens op slaan![]()
6,9
EricR zei:Sometimes in April gezien, http://www.imdb.com/title/tt0400063/
Nog indrukwekkender dan Hotel Rwanda en Shootings Dogs. Vooral omdat deze film is gemaakt van het oogpunt van de Ruandezen zelf. Er worden meerdere personen gevolgd in de film, waaronder een aantal die de slachting niet zullen overleven.
De afhoudendheid van de Westerse wereld om in te grijpen is wederom schrijnend om te zien. Op een gegeven moment is er een stukje authentieke persconferentie in de film geplakt waarin een Amerikaanse woordvoerdster uitlegt wat nou eigelijk genocide is. Na veel gegoochel met woorden moet ze toch wel tot de conclusie komen dat er in Ruanda genocide heeft plaatsgevonden.
Zeker een aanrader, wat mij betreft een 9. Daarmee Shootings Dogs naar een 8,5 terugzettend. Sometimes in April is indringender.
Jep, om over de films Falling Down, Born on the fourth of July en The people vs Larry Flint maar te zwijgen!!bascross zei:Vanavond 2 toppers op tv. Om 22.30 tot 0.50 Seven op net5
En om 23.50 tot 2.30 goodfellas op sbs6.
Had ze graag beide gezien, helaas allebei rond dezelfde tijd![]()

EricR zei:Mijn tijd verdaan met Guess Who, die film wil gewoon nergens grappig worden.
Diabolic zei:Dit weekend V For Vendetta proberen te bekijken. Helaas niet gelukt want het eerste kwartier kwam zo potsierlijk over dat we niet verder hebben gekeken. Op IDMB kreeg hij iets van een 8.5/10 dus dat cijfer zegt ook niet zoveel.
Het ging over een kerel met een masker die het in zijn eentje opnam tegen de gevestigde waarden![]()
Tractortje zei:Dat is echt dom van je geweest. V for Vendetta is echt een zeer sterke film. De dialogen zijn echt geweldig. Daarnaast het altijd kritische IMDB afschilderen als onbetrouwbaar, vind ik ook iets te ver gaan.