AndroidHealthClinic

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Diabolic zei:
Tsja, dom. Ik was gewoon niet in de stemming voor zo'n film. Het kan goed zijn dat ik die film op een andere dag wel apprecieer. Ik zal hem later wel nog eens bekijken want ik heb er veel werk aan gehad om hem om te zetten van avi naar dvd.

Haha, ja dat kan natuurlijk ook. Ik vond het in ieder geval een zeer sterke film!

Van de week lucky number Slevin gezien, zekers wel een toffe film vond ik.

ik heb van t weekend de spongebob film gekeken, ik heb me scheel gelachen. (Ik was wel een beetje stoned :o)

Net Aladdin gekeken! Leuke film hoor, erg ontroerend bij tijden. Ik heb weer genoten van een stukje nostalgie. 7,5/10

In Pirates of the caribbean 2 kruipt Frodo in de huid van de wispelturige goedaardige zeerover Captain Jack Sparrow. Om de zakken goed te kunnen vullen, hebben ze in Hollywood besloten er een trilogie van te maken, met als gevolg dat je op het einde van de film het gevoel krijgt dat ze je goed bij je ballen hebben genomen: "Wordt vervolgd"... Waar kennen we dat van :rolleyes:

In het tweede deel worden de op aztekengoud beluste skeletten afgelost door een gemuteerde inktvis (die aardig wat orgel kan spelen), een piraat met een kop van een hamerhaai en Bootstrap Bill met lasagna en een zeester op zijn smoel. Daar waar er in het eerste deel de skeletten appearances goed werden onderbouwd door een orginele anekdote van eeuwige gedoemtheid, had je er in het tweede deel het gissen naar. Waarom er een inktivis met een acteur in zijn aars rondliep, daar kreeg je geen uitgebreid antwoord op. Misschien een of andere wetenschappelijke verklaring???

In de volgende film en waarschijnlijk de laatste ben ik echt benieuwd welke poppen ze dan weer uit de kast zullen halen.

Conclusie, veel goeds heb ik niet verteld over de Pirates of the caribbean 2. Ik weet het, misschien wat te negatief :D maar toch blijft het een leuke film, zeker het kijken waard. Voor de kinders, of in aanwezigheid van de kinders blijft het een geweldig leuke film. Het enige spijtige is dat het mystieke, de "je ne sais quoi" is verdwenen..

Voor de filmliefhebber die niet graag op zijn honger blijft zitten, raad ik aan om met de film te wachten tot de 3de versie in de zalen is ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De afgelopen films die ik heb gezien:

- Pirates of the Carribean 2: cijfer 9
- Fast and the furious 3: cijfer 7
- Miami Vice: cijfer 8

Gister ook V for Vendetta gezien. Vond het wel een goede film, alhoewel dat semi-poëtisch Shakespeariaans geleuter van V op een gegeven moment wel enigszins vervelend begint te worden.

Krijgt van mij een 7.

Bloody Sunday http://www.imdb.com/title/tt0280491/ gezien, in documentairesT gefilmde film over de gebeurtenissen in het Noord-ierse Derry waar bij een demonstratie 13 mensen door het Britse leger werden vermoord.

De film belicht weinig van de achtergronden in die tijd, maar geeft wel goed weer wat er op die dag is gebeurd. In principe de aanleiding voor een tientallen jaren durende terreur campagne van de IRA, die door deze gebeurtenis vrijspel kreeg.

8,5/10

pulp fiction vanavond pas voor het eerst gezien.

Maar wat een geweldige film. Mooie muziek, geweldige dialogen tussen travolta en jackson en humor:D Echt een toppertje.

9/10

Morgen reservoir dogs kijken, ben benieuwd of die van hetzelfde niveau is:)

Ook ik heb gisteren Pirates of the Caribbean 2 gezien.

Deel 1 vond ik al een enorm vermakelijke film met briljant acteerwerk van Johnny Depp. Maar deel 2 is nog vele malen beter! Het is een enorm goed vervolg op deel 1 vol met mooie actie scénes en de nodige humor zo nu en dan.

Wat ik ook erg goed vond was dat vrijwel alle personages terugkeren op een speciale manier. Een realistisch vervolg. Het is wat 'over the top'maar blijft een steengoede film.

Een dikke 9

CitizenDildo zei:
Deel 1 vond ik al een enorm vermakelijke film met briljant acteerwerk van Johnny Depp. Maar deel 2 is nog vele malen beter! Het is een enorm goed vervolg op deel 1 vol met mooie actie scénes en de nodige humor zo nu en dan.

Ik heb hem ook gezien dit weekend en ik vond het tweede deel minder dan het eerste. Ik had een middelmatige kritiek gelezen en verwachtte er niet veel van maar tot mijn verbazing viel hij echt heel goed mee. 8/10 geef ik hem.

Verder heb ik vorige week vrijdag The Big Lebowski gezien. Man man man dat is een leuke film: knap acteerwerk, een goed verhaal en veel humor. Zo moesten meer films zijn. En dan te bedenken dat deze film van '98 is en ik hem nog nooit had gezien:no: Een 9/10!

moet je zeker dan de andere films vd coen broeders zien, allemaal zalig

fargo, brother where art thou, hudsucker proxy, ...

Fargo heb ik gezien roxxe. Is wel een goeie film maar niet briljant. Over "Brother where are thou" heb ik al veel goede dingen gehoord. Ik zal die maar eens downloaden.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.055

Ook ik heb gisteren Pirates of the Caribbean 2 gezien.
(...) Een realistisch vervolg. Het is wat 'over the top' (...)
Een dikke 9

Wát 'over the top'? Eufemistisch? En dan nog 'een realistisch vervolg' ook :D

A map apart gezien, en de film viel toch wel erg mee! Opzich een redelijke revenge-movie die zeker goed heeft gekeken naar het succesvolle Man on fire. Vin Diesel lukt het weer eens om enigszins te overtuigen!

6.5/10

Wie heeft 11:14 wel es gezien? ik heb hem gedownload omdat ik hoorde dat ie wel goed was, maar mijn download was in het russisch gesproken :rolleyes: .

De moeite om te huren?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.057
Wall Street van Oliver Stone gezien. En wederom een erg knappe film!
Erg sterke personages neergezet door zowel Charlie als Martin Sheen en bovenal Micheal Douglas. De dialogen zijn om te smullen. Aanrader, zeker voor een beetje econoom/broker.

7.5/10

Wie heeft 11:14 wel es gezien? ik heb hem gedownload omdat ik hoorde dat ie wel goed was, maar mijn download was in het russisch gesproken :rolleyes: .

De moeite om te huren?

Vond het wel een toffe film ja, wel de moeite om te zien idd.

Wall Street nu pas gezien ZZ? Die heb ik volgens mij al 8 keer gezien of zo, is gebaseerd op de corporate raiders uit de jaren 80. Wilde tijden toen.

Gordon Gekko = Ivan Boesky. Althans voor een gedeelte, hij heeft ook overeenkomsten met Michael Milken.

heb pirates 2 gezien in istanbul. wat een k*tfilm hè, lijkt meer op een trailer voor deel 3 ofzo. gelukkig was ik met mijn lieftallige wederhelft en vermaakte ik me dus sowieso wel. scenery/decor was overigens wel prima voormekaar maar dat is simpelweg niet genoeg.
5/10

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven