- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wall Street nu pas gezien ZZ? Die heb ik volgens mij al 8 keer gezien of zo, is gebaseerd op de corporate raiders uit de jaren 80. Wilde tijden toen.
Gordon Gekko = Ivan Boesky. Althans voor een gedeelte, hij heeft ook overeenkomsten met Michael Milken.

ikzelf heb - schaamtevol - gisteren voor het eerst apocalyps now redux gezien,ongeloofelijke film, ongeloofelijk in beeld gebracht (napalm bomming enzo) wow 10/10
Je hebt Chronicle of Riddick wel gezien en Pitch Black niet
Zonde ik vond juist Pitch Black erg goed ipv Chronicles of Riddick
Het is in princiepe een B film maar eerlijk gezegd lijkt het TOTAAL niet op een B film, het is juist zo een b film waarvan je vaak hoopt te ontdekken dat maar die toch maar eens in de paar jaar vindt
Het is eigenlijk praktisch alleen Vin Diesel die de film zo goed maakt
Dit weekend "The Hills Have Eyes" gezien. Als horrorfilm telt deze film zeker mee. Er zitten een paar grove scenes in (verkrachting en moord) en het verhaal en de locatie lenen zich ook heel goed voor dit genre. Het gaat over een familie die in een camper door de woestijn trekt en daar uitgemoord wordt door een bende door radioactieve straling misvormde mensen.
Deze film geef ik 6,5/10.
euh kale the hills is een film van '77, nu - onnodig - remadeHeeft alleen teveel weg van "Wrong Turn"
Ook reizende mensen die te grazen genomen worden door gemuteerde bewoners.

)euh kale the hills is een film van '77, nu - onnodig - remade
dus wrong turn heeft veel weg van the hills![]()

Dit is echt een geweldige film
Clerks. Kan me voorstellen dat mensen hier geen reet aanvinden maar ik vond het geweldig.
http://www.imdb.com/title/tt0109445/