XXL Nutrition

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Da Vinci Code gezien en wat een slechte film. Veel blabla en ik viel haast in slaap. Wat een boutfilm.

Dan vind ik Pirates 2 stukken beter.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.062
Wall Street nu pas gezien ZZ? Die heb ik volgens mij al 8 keer gezien of zo, is gebaseerd op de corporate raiders uit de jaren 80. Wilde tijden toen.

Gordon Gekko = Ivan Boesky. Althans voor een gedeelte, hij heeft ook overeenkomsten met Michael Milken.

Yeah rijkelijk laat. :o

Tonight:

Angel Heart Mickey Rourke - Robert de Niro 00:05-01:55 op Canvas
Een film die ondanks vele laaiend enthousiaste reviews niet erg veel aandacht geniet. Heb de film zelf nog niet gezien, anyone...!??

En tenslotte: Trainspotting van 00:05-01:40 op Veronica. Deze instant classic behoeft geen verder geen uitleg.

024_AC066~Trainspotting-Posters.jpg

Laatst bewerkt:
Dit weekend "The Hills Have Eyes" gezien. Als horrorfilm telt deze film zeker mee. Er zitten een paar grove scenes in (verkrachting en moord) en het verhaal en de locatie lenen zich ook heel goed voor dit genre. Het gaat over een familie die in een camper door de woestijn trekt en daar uitgemoord wordt door een bende door radioactieve straling misvormde mensen.

Deze film geef ik 6,5/10.

ga het origineel zien diabolic, veeel beter natuurlijk

ikzelf heb - schaamtevol - gisteren voor het eerst apocalyps now redux gezien, :eek: ongeloofelijke film, ongeloofelijk in beeld gebracht (napalm bomming enzo) wow 10/10

Gisteren MADHOUSE gehuurd, zoals bijna elke horror een stom einde, maar heel de film lang kunnen we genieten van suspence ! Kijken die handel!!!!!!!:D

Ik heb apocalypse now redux, hier ook nog steeds liggen:duh:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.068
Je hebt Chronicle of Riddick wel gezien en Pitch Black niet
Zonde ik vond juist Pitch Black erg goed ipv Chronicles of Riddick
Het is in princiepe een B film maar eerlijk gezegd lijkt het TOTAAL niet op een B film, het is juist zo een b film waarvan je vaak hoopt te ontdekken dat maar die toch maar eens in de paar jaar vindt
Het is eigenlijk praktisch alleen Vin Diesel die de film zo goed maakt

Eindelijk dan gezien, Pitch Black.
Zeker een sterk optreden van Vin Diesel in een vermakelijk SF actiefilm. Verder weinig origineel, maar wel oké uitgewerkt.
6.5/10

Vandaag ook One Flew Over The Cuckoo's Nest op tv, ik heb hem al gezien, is echt een topfilm. om 20:30 op RTL7 :)

Soms zie je onverwachte pareltjes voorbij komen, Lost City The Lost City (2005) is zo'n pareltje.

Film met Andy Garcia over het Cuba vlak voor de revolutie van Castro en Guevara. Mooi in beeld gebracht hoe Cuba van het ene kwaad (Batista) valt in het andere (Castro).

De hele film ademt echt de sfeer uit hoe Cuba moet zijn geweest voordat het verval intrad. De manier waarop Andy Garcia (tevens regisseur en producer) Che Guevara in beeld heeft gebracht heeft er voor gezorgd dat de film in Zuid Amerika in sommige landen verboden is. Na meer dan 40 jaar dus nog steeds censuur en Guevara wordt in sommige contreien nog steeds verheerlijkt terwijl het eigenlijk niet meer dan een megalomane terrorist was.

Waarschijnlijk geen film die iedereen zal liggen, het tempo kan soms redelijk traag zijn. Maar voor de geinteresseerden zeker een aanrader.

8,5/10

Laatst bewerkt:
Dit weekend "The Hills Have Eyes" gezien. Als horrorfilm telt deze film zeker mee. Er zitten een paar grove scenes in (verkrachting en moord) en het verhaal en de locatie lenen zich ook heel goed voor dit genre. Het gaat over een familie die in een camper door de woestijn trekt en daar uitgemoord wordt door een bende door radioactieve straling misvormde mensen.

Deze film geef ik 6,5/10.

Heeft alleen teveel weg van "Wrong Turn"

Ook reizende mensen die te grazen genomen worden door gemuteerde bewoners.

Heeft alleen teveel weg van "Wrong Turn"

Ook reizende mensen die te grazen genomen worden door gemuteerde bewoners.
euh kale the hills is een film van '77, nu - onnodig - remade

dus wrong turn heeft veel weg van the hills ;)

Als je je wil laten verassen: Ballets russes. (Documantaire)
Een niet alledaags onderwerp: ballet (zeker niet voor ons:rolleyes: )
Maar het geeft een mooi beeld hoe een tijdperk van een stroming is begonnen, en ook op zijn einde is gekomen. Zeer vermakelijk en interessant om te zien hoe de sterren van het ballet van vooral de jaren 30, in hoog bejaarde (maar heldere, en veelal fysiek nog actief) toestand over hun leven vertellen.

Ballets russes (2005)

8/10

Hostel gezien
2/10 voor de moeite... Bahbah wat een k*tverhaal en k*tacteurs zeg.

Derailed
6/10
Best een leuke film, paar hele zwakke momenten in de film

Gisteren heb ik Hostel enThe inside mangezien.

Hostel vond ik wel een redelijke film, ik had 80 minuten van pure marteling verwacht maar dit viel wel mee, er was toch nog een redelijk verhaal.

een 7tje

The Inside man, daarintegen was echt een briljante vermakelijke film, over de perfecte bankoverval, met een prachtige cast!
Zeker waard om te kijken

8/10

yeah love jay & silent bob :bow:

Terug
Naar boven