AndroidHealthClinic

Sticky Films Kritiek & Review Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.081
Vanavond van 23:00-00:59 op RTL7 PREDATOR

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Arnold Schwarzenegger als 'Dutch' in deze onvergetelijke actiefilm, een van de beste in zijn genre.

Net Hotel Rwanda gezien. Erg aangrijpende film!! 8/10

Nu wil ik hier toch ff de sTvolle filmliefhebbers waarschuwen.

Gisteren heb ik Miami Vice wezen zien in de bioscoop. Ik kan onmiddelijk zeggen dat het een film zonder ziel is. Er zit geen verhaal in, er wordt niet goed geacteerd en er is nauwelijks spanning. Mensen die deze film goed vinden durf ik oppervlakkig te noemen.

• #2.085
:roflol: Je bent een liefhebber van de serie, of niet?

Ik wil eigenlijk alle nieuwe films van Micheal Mann wel zien, zo ook deze. Zal desondanks tzt mijn eigen mening toch wel even posten ;)

• #2.086
Crap wat is deze film toch meesterlijk
Zulke goedkope ingredienten maar toch zo een hit
Hoe doet ie het toch:D
Jep, gruwelijke film. Ook de making of heb ik van genoten, Arnie met z'n stogie :D Die 2m20 lange n*ger in zijn predator-suit, je ziet op het eind nog even zn gezicht, wanneer hij de helikopterpiloot speelt die ze op komt halen.

jammer dat ie stierf aan aids :(

whats up, pushin too many pencils :roflol:

• #2.088
The character of the Predator in Predator (1987) went through many development stages, including one version that was set up for Jean-Claude Van Damme to play a martial-arts fighting Predator, and finally decided on the crab-like humanoid monster seen in the film. The producers realized much of their human cast were bodybuilders over 6 feet tall (and Van Damme was clearly smaller) and thus they cast the enormous Hall so that the Predator could realistically physically dominate the film's human characters.
[imdb]

The muscles from Bruxelles was clearly way too small!

:roflol:

Notti di Cabiria, Le (1957) #124 op imdb top 250 (zou in de toptien mogen)

weinig films die me deden voelen als deze, vooral door hoofdactrice

Giulietta Masina

:bow:

een 10/10

house_flying_daggers.jpg

gisteren House Of The Flying Daggers gekeken. Werkelijk een schitterende film, compleet geschifte gevechtscènes en special effects. Verder nog een mooi romantisch verhaal erbij.

9,5/10

Van de week Tokyo Drift gezien.
IMO puur gemaakt voor het commercieel succes van 1 en 2. Een slecht verhaal en de hoofdrolspeler heeft ook totaal geen charme en uitstraling.

Nu wil ik hier toch ff de sTvolle filmliefhebbers waarschuwen.

Gisteren heb ik Miami Vice wezen zien in de bioscoop. Ik kan onmiddelijk zeggen dat het een film zonder ziel is. Er zit geen verhaal in, er wordt niet goed geacteerd en er is nauwelijks spanning. Mensen die deze film goed vinden durf ik oppervlakkig te noemen.

en mensen die de film oppervlakkig vinden, vind je goed?

:D :D :D :p

[afbeelding niet meer beschikbaar]

The Last House on the Left (1972)

de eerste film die wes craven - bekend van freddy krueger & scream - maakte
laat ook een erg diepe indruk achter
verhaal: 2 meisjes worden brutaal verkracht & vermoord door stelletje ontsnapte gevangenen, die dan de fout maken om bij de ouders van één vd meisjes te overnachten. De film is ECHT rauw en realistisch om te zien
8/10

kind2.jpg

Kind Hearts and Coronets (1949) #136 op imdb top250

roxxe's duik in het verleden ;)

deze film is ook een mooi juweeltje

alec guiness (aka obi one kenobi) speelt hier maar liefst 8 rollen

het verhaal: de zoon van een "outcast" van een hertogenfamilie zint op wraak en wil hertog worden door de rest vd familie af te maken :)

erg goed geschreven zwarte komedie/drama vooral voor die periode, aanrader :)

• #2.099
Walk on Water
Een film over een Israëlische Mossad-agent die tijdens een missie om een oud Nazi officier te vermoorden last krijgt van geweten.

Sterke film! 7/10

The Hill
Weer een film van Sidney Lumet gezien! En wederom was het alleszinds de moeite waard, sterk geacteerd (oa een jonge Sean Connery).
7+/10

V for Vendetta
Ook weer uitstekend vermaak deze film, met een kale Natalie Portman en Agent Smith met een masker op :D. Toch een boeiende film.

7.5/10

Daarnaast nog Banlieu 13 en Pinero gezien.
Ook allebij aanraders!

Laatst bewerkt:
  • #2.100
Brick
Gaat 14 september in premiere, zeker wel de moeite waard. Een leuke poging tot het doen herleven van de film noir in nota bene een highschool-setting. 7/10

United 93
In de bioscoop gaan zien, en dat heb ik geweten ook. Bloedstollende film, die dit drama op de meest aangrijpende wijze laat zien die ik me voor mogelijk houdt. 8.5/10

Terug
Naar boven