AndroidHealthClinic

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Iemand Apocalypto van Mel Gibson al gezien.... de eerste recensies zijn erg slecht.

Qua Maya-historie boeit ie niet echt, maar als grote blockbuster actiefilm is 't een absolute topper. Schitterend gemaakt en lekker veel gore. Ik heb me er in ieder geval prima mee vermaakt.

De mensen van de krant beoordelen hem ook via zijn andere films. Zoals 'Passion of the Christ' wat bij veel mensen slecht in de smaak viel.
Dat mogen ze juist niet doen, je mag geen eerdere films vergelijken met nieuwe en dan echte meesterwerk weer... Iedere film is een individu.
En dan is de film wat aan de bloedige kant, net alsof 4 eeuwen geleden ze allen 'kietel' spelletjes speelden. Het is gewoon goed in kaart gebracht, niks censuur of ander gezeik! Gewoon bijna reality. Hij heeft zelfs gekozen om de acteurs ook de echte Maya taal te laten spreken in de film. Dus geen afgezaagde amerikaanse accenten bij indianen.
Btw, Parool is toch een k*t krant, alle kranten zijn k*t. We hebben internet

De film slaat echt helemaal nergens voor een westerse blanke die nooit opgelet heeft bij geschiedenis les zal het top film zijn. Maar voor een latijns Amerikaan is het gewoon een vieze hollywood gringo film. Het is eigenlijk gewoon een k*t bout film. Reality m'n kont

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.623
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[IMDB]Paradise Now[/IMDB] vond ik een bijzonder sterke film. Sober en ingetogen maakt het toch tot een indrukwekkende realiteit.

8/10

hitcher.jpg

The Hitcher (1986)
awesome film met rutger hauer, erg prima thriller 8.5/10

binnenkort komt de - k*thollywood - remake uit met sean bean :(

:barf::barf::barf::barf::barf::barf::barf::barf::barf::barf::barf::barf::barf::barf::barf::barf::barf::barf::barf::barf:

en dat is pas in de eerste 5 minute van "[imdb]the marine[/imdb]"

Gister apocalypto gezien en vond het juist wel een sterke film. Mooi gemaakt en continue actie. 8/10

Pas nog Adrift gezien (Open Water 2 zeg maar) en vond het zeeeer slecht. 3/10

Verder nog The 10th and Wolf gezien (soort maffia/gangster film) die nu te huur is op dvd. Was wel aardig. 7/10

Verder meer mensen die ''The Marine'' hebben gezien? Lijkt me iig zeer slecht..

Pas nog Adrift gezien (Open Water 2 zeg maar) en vond het zeeeer slecht. 3/10

Verder nog The 10th and Wolf gezien (soort maffia/gangster film) die nu te huur is op dvd. Was wel aardig. 7/10

Verder meer mensen die ''The Marine'' hebben gezien? Lijkt me iig zeer slecht..
yep geloof me the marine zuigt monkeyballs, leuk als je een triggerhappy hilbilly bent :)

De film slaat echt helemaal nergens voor een westerse blanke die nooit opgelet heeft bij geschiedenis les zal het top film zijn. Maar voor een latijns Amerikaan is het gewoon een vieze hollywood gringo film. Het is eigenlijk gewoon een k*t bout film. Reality m'n kont

Is misschien wel wat overdreven met al die gore. Maar in vele maten klopt het toch wel. Dat de indianenstammen werden uitgeroeid voor offeringen. Qua diepte level had het misschien wel wat sterker gekund, maar het blijft gewoon goed.

Dat ze tegenwoordig nog films maken die 'The Marine' heten :roflol:

Zojuist Blood Diamond gezien. Mooie film! Beter dan ik had verwacht, aanrader!

Net aan A Scanner Darkly begonnen, en deze film gaat volgens mij errug vet worden. Super aparte sT heeft hij, kruising tussen echte film en tekenfilm; mooi!

505122~A-Scanner-Darkly-Keanu-Reeves-Posters.jpg

Zo ziet het er in de film uit:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ziet er heel cool uit moet ik zeggen

Krijgt toch veel negatieve reviews/beoordelingen op Moviemeter. (72 stemmen gemiddelde: 2,85 uit 5)

Zie dat veel mensen daar het er lelijk uit vinden zien. Mja, ik vond het er juist tof uit zien. Ik hou altijd wel van wat experimentele shizzle. Zo waren er ook heel veel mensen die sin city bagger vonden ogen, ik vond dat ook super.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.637
Zie dat veel mensen daar het er lelijk uit vinden zien. Mja, ik vond het er juist tof uit zien. Ik hou altijd wel van wat experimentele shizzle. Zo waren er ook heel veel mensen die sin city bagger vonden ogen, ik vond dat ook super.

Indeed, Sin City was heel dope.
Maar laatst eens Final Fantasy gekeken (Advent Children) en vond dat echt vrij brak. Maar dat is meer in manga sT.
Zal eens kijken of ik deze binnenkort ergens kan krijgen.

het ging niet om de graphics maar om het verhaal waar geen touw aan vast te knopen valt :s

het ging niet om de graphics maar om het verhaal waar geen touw aan vast te knopen valt :s

ik vond het juist een waanzinnig verhaal omdat het niet een doorsnee verhaaltje is. Het laat veel te raden over en heeft raakvlakken met het absurde wat ik in zo'n film kan waarderen

Mja het verhaal leek me niet zo ingewikkeld toch?

Die chick van Arctor (Donna) had, samen met die dude waar ze op het einde gesprek mee heeft in dat eetcafe, door dat die afkickkliniek de grondstof voor substance D kweekt (die blauwe plantjes). Daarom hebben ze opzettelijk Arctor verslaafd gemaakt zodat hij op die manier kon infiltreren in die kliniek. De hoop was dat Arctor dan terwijl hij daar zat weer een beetje verstand kreeg (na genoeg off-period van "D") en zich dingen zou herrineren en er dus ook achter zou komen dat die mofo's van de afkickkliniek de grote schuldigen waren (hij pakt ook zo'n bloempje op het einde om aan zijn vrienden te geven).

Verder is die mattie van hem (Barris) de grote evil dealer ipv Arctor. Dat wisten ze bij dat politie bureau ook al daarom hadden ze Arctor als undercover. Ze wisten dat Barris dit door zou krijgen en zou proberen Arctor te verlinken en de schuld in zijn schoenen te schuiven.

Arctor werd dus door iedereen in de film gebruikt, door zijn chick om de kliniek te naaien en door de politie om Barris te naaien.

Terug
Naar boven