MuscleMeat

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Saw 3 was behoorlijk suffe shit. Meer van hetzelfde, wat nu ook niet meer echt boeiend is, en weer die irritante jigsaw met zijn rotkop. Nee vond het niets.

Children of Men, jah wat moet ik er van zeggen. Een mooie film die ook de hele tijd boeiend blijft
maar toch vond ik het suf dat je niet echt te weten komt waarom vrouwen onvruchtbaar zijn geworden. En natuurlijk het einde wat nogal abrupt is.
Naja ik vond het idee heel vet, alleen beetje jammer dat het een beetje gereduceerd werd tot een actie/achtervolgingsfilm.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.603
Cold Mountain nogmaals gekeken, maar deze herziening pakte niet bepaald goed uit. Veel scenes waren zo ongeloofwaardig geworden dat het vrij lachwekkend werd. Seymour Hoffman en Zellweger met name, waarbij de eerste nog oprecht grappig is maar Zellweger is gewoon irritant.
Verlaagd naar 5.5

Vanavond een aanrader voor de stoners/cynici : Verhoevens Starship Troopers :thumbs:

50.jpg

Whaha starship troopers blijft een wereld film!!! :thumbs:

Ik had trouwens laatst ook nog Chasing Amy gekeken.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Film van Kevin Smith (Silent Bob) en dus weer veel sterke dialogen en goede grappen. Film is wel wat anders dan zijn andere films aangezien hij een beetje romantisch is. Maar zeker niet op een irritante manier. Ik vond het zeker wel een leuke film. En damn, die Joey Lauren Adams...

Na het debacle van zondag, gisteren toch nog maar naar Babel geweest!

En het is opnieuw een hele sterke, ingetogen, drama van Alejandro González Iñárritu (Amores Perros, 21 grams). 3 even sterke verhaallijnen, in Mexico, Japan en Marokko met een voortreffelijke Brad Pitt zoals je hem nog niet gezien hebt.

8/10

Deze ga ik vanavond even kijken, ben benieuwd!

Iemand Apocalypto van Mel Gibson al gezien.... de eerste recensies zijn erg slecht.

Waar??

NU.nl
Bloeddorstige verfilming van de Maya-cultuur is een kruising tussen The New World en Saw.

Het Parool:
"magere geschiedenisles (..) wel amusant, maar inhoudelijk graatmager"

De Volkskrant:
"overtuigt als ranzige wraakfilm"

Waar??

NU.nl
Bloeddorstige verfilming van de Maya-cultuur is een kruising tussen The New World en Saw.

Het Parool:

De Volkskrant:
Apocalypto recensie - FilmTotaal.nl

...
Dat laatste zij Gibson vergeven, want Apocalypto is verder een perfect uitgevoerd avontuur in een exotische, prachtig aangeklede omgeving.

Waar??

NU.nl

Het Parool:

De Volkskrant:

nu.nl en de volkskrant vindt ik in deze statements niet echt negatief

Nee inderdaad ikook niet.

^ het gaat ook over de opmerkingen van nu.nl en de volkskrant en niet het parool (die het 'inhoudelijk graatmager' noemt) ;)

'inhoudelijk graatmager' niet echt negatief? ;)

dat was die van het parool, daar had ik het niet over;)

maar buiten dat, er zijn genoeg films die 'inhoudelijk graatmager zijn, maar wel amusant':
Fast and the Furious
Taxi 1,2,3
bijna alle films van Adam Sandler
......

pas children of man gezien, erg erg leuk gedaan, mooie scenes afgewisseld met politiek gebash :P aanrader voor iedereen

die is al bijna 11 jaar te huur ;)

:o

:roflol: die kan je kopen voor 4 a 7 euro :D
:eek:

:sad:

Verdomme man, dat menen jullie toch niet:roflol: ik dacht dat die net nieuw was! En dat is wel heel bijzonder voor me aangezien ik een ENORME filmfanaat ben en zeker 100-150 films heb:D

Ik ga hem dan binnekort eens huren! Children Of men lijkt me btw ook erg goed.

Ik had trouwens ook gehoord dat er een nieuwe pokerfilm uitkomt in maart, Lucky You, weet iemand hier meer over?
Lucky You (2007) - MovieMeter.nl

Zal zeker nog niet te downloaden zijn?

• #2.618
Ik had trouwens ook gehoord dat er een nieuwe pokerfilm uitkomt in maart, Lucky You, weet iemand hier meer over?
Lucky You (2007) - MovieMeter.nl

Zal zeker nog niet te downloaden zijn?

Nee nog niet te downloaden:

Release dates for Lucky You (2007)
Country Date
Australia 15 March 2007
USA 16 March 2007
UK 27 April 2007
France 9 May 2007
Spain 18 May 2007
Japan 19 May 2007
Belgium 6 June 2007
Netherlands 21 June 2007
Brazil 22 June 2007
Germany 28 June 2007

Overigens gisteren A Streetcar Named Desire gekeken.

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

En nu vond ik On the Waterfront van Kazan (met Brando) wel fantastisch dus was ik hier ook uitermate benieuwd naar. Echter viel deze film enorm tegen. Marlon Brando speelt wel een sterke rol, en is ook zeker in aardige shape in de film. Maar wat voor mij enorm afdoet is Vivian Leigh die hier toch zo'n beetje het meest vermoeiende filmpersonage neerzet. Allemachtig wat een doodsaaie scenes. Bekende verfilming van het gelijknamige boek van Tennessee Williams, dat ik dus nooit zal lezen.

Brando alleen is al goed voor 4/10 maar hier blijft het dan ook bij.

Waar??

NU.nl

Het Parool:

De Volkskrant:

De mensen van de krant beoordelen hem ook via zijn andere films. Zoals 'Passion of the Christ' wat bij veel mensen slecht in de smaak viel.
Dat mogen ze juist niet doen, je mag geen eerdere films vergelijken met nieuwe en dan echte meesterwerk weer... Iedere film is een individu.
En dan is de film wat aan de bloedige kant, net alsof 4 eeuwen geleden ze allen 'kietel' spelletjes speelden. Het is gewoon goed in kaart gebracht, niks censuur of ander gezeik! Gewoon bijna reality. Hij heeft zelfs gekozen om de acteurs ook de echte Maya taal te laten spreken in de film. Dus geen afgezaagde amerikaanse accenten bij indianen.
Btw, Parool is toch een k*t krant, alle kranten zijn k*t. We hebben internet :eek:

• #2.620
Gisteren Rocky Balboa gekeken. Ja was wel weer lachen, typisch Rocky he. Viel me iig niet tegen, maar een topfilm wil ik het ook niet noemen.

Best aardige film, maar vind toch dat Sly als writer&director wat vreemde keuzes heeft gemaakt. Het personage Rocky wordt wat verder uitgewerkt, wat ten koste gaat van de blood 'nd guts training scenes. Maar het gevecht maakt toch wel alles goed. Af en toe wat flashy camerawerk, maar vooral de oneliner/quotes doen het gewoon erg goed. Krijgt gelijk zin om weer de ring in te stappen!

Terug
Naar boven