XXL Nutrition

Sticky Films Kritiek & Review Topic

voor de 4de of 5de keer requiem for a dream bekeken, blijft superfilm :)

Gisteren Apocalypto gekeken in de bios en vond het een zeer gave en mooie film. Goed verhaal, indrukwekkend gefilmd en veel spanning.

Zeker een aanrader dus!!

voor de 4de of 5de keer requiem for a dream bekeken, blijft superfilm :)

de eerste en enige keer dat ik die zag was ik twee dagen helemaal van ondersteboven. Het verhaal het acteergeweld en vooral de masterlijke sound...

Gisteren World Trade Center gekeken. Op zich wel ok. Had er alleen meer van verwacht.

Zonet ''The Marine'' gekeken op m'n pc, moet zeggen geen geweldige film, maar opzicht wel leuk om gezien te hebben. Gewoon weinig dialoog en veel onrealistische actie. Deed me een beetje aan de ''Transporter'' denken.

de eerste en enige keer dat ik die zag was ik twee dagen helemaal van ondersteboven. Het verhaal het acteergeweld en vooral de masterlijke sound...

Gisteren World Trade Center gekeken. Op zich wel ok. Had er alleen meer van verwacht.
moet zeker meerdere malen bekijken, veel details die ik miste in de eerste keer, zag ik nu pas

Net even Little Miss Sunshine (2006 - imdb: 8.1/10) gekeken. Zeker een leuke film die de hele tijd blijft boeien. Ik hou wel van dit soort films, beetje feelgood en kijkt gewoon erg lekker weg.

Helemaal op het einde was ik bijna bang dat het een beetje te happy werd toen die hele familie het podium op kroop, maar gelukkig was dat snel over.

En damn, wat heb ik hard moeten lachen toen ze in dat busje reden en die claxon bleef hangen en ze aangehouden werden :roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

little-miss-sunshine-20060706060845078-000.jpg

yep little miss sunshine is leuk om naar te kijken

on a different note:
kan de nederlandse filmindustrie nu eindelijk dooodgaan?
gisteren sl8n8 - de naam alleen al - gezien, een soort mediumbudget film in een lowbudget jasje gestoken ??? gelukkig dat kurt rogiers - belg natuurlijk - het niveau wat optrekt :)

V for Vendetta eindelijk gezien en daarna Children of Men. Films met wat parallellen door hun apocalyptische wereldbeeld voor de toekomst en ze spelen zich beiden af in Engeland.

Vond zelf Children of Men iets beter, wat rauwer waar V for Vendetta meer gestyleerd en afstandelijk overkomt. Maar beide films zijn topfilms verder, weinig op aan te merken.

Gisteren [imdb]the guardian[/imdb] gezien.
Niets nieuws onder de zon, wel erg vermakelijk en op sommige momenten zeker wel spannend. 8/10

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.651
Omdat de NS gisteravond roet in het eten gooide, ben ik maar biosje gaan opzoeken, Apocalypto had ik nog niet gezien.
En vond het een vermakelijke film, weinig diepgang zoals we van Gibson gewend zijn ;) maar wel gewoon goede actie en mooie decors.
Het einde
aankomst van spanjaarden was eigenlijk niet nodig, en waarom zwom die vrouw niet uit de vol lopende put, met behulp van een lijntje die ze eerder gooide bijv?
Entertaining; krappe 7/10

Ook net Apocalypto gekeken. Wel vette film, maar laatste half uur was het geluid niet meer synchroom. Erg irritant, maarja moet je maar niet altijd films downloaden he :)

Ennuh, ik ben het met Zz's spoiler eens, snapte dat ook niet echt,
dat die put vol ging regenen was toch het beste wat er kon gebeuren, kon ze er gewoon uit zwemmen.

the passion of the christ gezien, en ik moet zeggen dat ik er van genoten heb, veel bombast en lekker over the top. ook al was het zo niet bedoeld.
propagandafilmpje dat ik wel kan smaken, doet me denken aan de ouwe leni riefenstahl nazi-filmpjes :D

Nadat je ze gezien hebt wil je eigenlijk ook wel een nazi-ubermensch of christenen zijn, maar een half uur later kan het je al geen **** meer schelen :)

• #2.654

[IMDB]Gosford Park[/IMDB]
Een knappe film met veel oog voor detail. Aardige tijd- en cultuurschets, de snobs en hun (vele) bedienden. Wat volgt is een soort cluedo, waarbij het niet uitloopt op een voorspelbare whodunit, en vandaar ook de toegekende oscar voor beste script.
Toch vond ik het niet boeiend genoeg, zeker niet voor een speelduur van ruim 2 uur.
6/10

FF gejat ;)
At the end of World War III, the world fell under the control of Father and the Tetragramaton: a government that outlaws all forms of art and emotion. Citizens are forced to take drugs that eliminate emotions. However, "Sense Offenders": citizens who resist the laws and operate underground are continually at war with the Tetragramaton. John Preston is a Cleric, an elite super-soldier who's mission is to hunt down and eliminate Sense Offenders with the help of a ruthless police force. One day Preston forgets his drug and begins to feel. Soon, he begins sympathizing with the Sense Offenders and begins to understand the beauty of feeling...A beauty that the government Preston spent his life serving would like to see destroyed.
Met goeie reden gejat want deze uitlege is betr dan de mijne :)

leuke tricky film..

mijn uitleg is beetje matig srry

• #2.656
Dis trouwens ook leuke film
Speelt zich af na 4e wereld oorlog,
alle mensen hebben speciaal levens vorm gecreerd,
waar geen emoties getoond worden.
er zijn nog gewone mensen met gevoel,deze mensen moeten gexcuteerd worden door de executers.
Dat zijn mannen die hele gave vorm van vechten hebben en schieten met hun wapens ...

leuke tricky film..

mijn uitleg is beetje matig srry
Hehe aardige film inderdaad, zit bij mij ook niet meer vers in het geheugen maar dit schrijft IMDB:

At the end of World War III, the world fell under the control of Father and the Tetragramaton: a government that outlaws all forms of art and emotion. Citizens are forced to take drugs that eliminate emotions. However, "Sense Offenders": citizens who resist the laws and operate underground are continually at war with the Tetragramaton. John Preston is a Cleric, an elite super-soldier who's mission is to hunt down and eliminate Sense Offenders with the help of a ruthless police force. One day Preston forgets his drug and begins to feel. Soon, he begins sympathizing with the Sense Offenders and begins to understand the beauty of feeling...A beauty that the government Preston spent his life serving would like to see destroyed.

[dubbel]

Laatst bewerkt:
ik heb het al aangepast zoutzak :)

en trouwens wat vindt je van
Fighter pilot;Operation red flag
(is een hd-Dvd)

Die is ook wel tof

die film is ook wel tof zit niet echt verhaald in is gewoon verfilming van de grootste oefening ter wereld.
geluid en beeld kwaliteit =Zalig als nooit te voren

dus downe die handel ;)

Terug
Naar boven