AndroidHealthClinic

Sticky Films Kritiek & Review Topic

eens zien of we die hebben in de videotheek waar ik werk, maar ik betwijfel het :(
enkel de mainstream stuff, of van die gare asian mania films.
misschien dat ik straks maar clercks II ga zien, maar ik heb de eerste gemist, maakt het uit denken jullie?

maakt niet uit, staan los van elkaar

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ook supergaaf :bow:

Ik vertik het trailers/teasers van 300 te kijken. Ik wil helemaal niets van die film zien tot het moment dat ik achter een dik scherm in de bios zit.

de regisseur zegt me niet al te veel eignlijk, ik hou mijn hart al vast voor een dikke flop, of een middelmatig filmpje als troy of kingdom of heaven.

the prestige juist gezien

diepe film, super soundtrack, verdient zeker een oscar
niet zo "luchtig" als de illusionist, maar zeker een aanrader

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.693
4e Kitano gister gezien.

[IMDB]Zatoichi[/IMDB]
Wederom een sterke film van en met Kitano. Humoristisch en visueel bij vlagen overweldigend, met name enkele vondsten waar beeld en muziek mooi ineen gewoven zijn. Einde was vrij bizar en beetje uit de toon.
7.5/10

Oké ik doe mee
Gisteren Rocky Balboa proberen zien...

Allereerst was ik naar imdb gaan kijken: film krijgt daar een 7 dus ik dacht van dit kan wel wat worden. Uiteindelijk de film opgezet die in mijn ogen maar niet op gang kwam. Stoorde mij mateloos aan de zelfgeschreven k*tdialogen die eigenlijk neerkomen op brabbelen zonder enige betekenis. Dan het plot zelf wat ook op geen kl*ten trok: rocky ziet zichzelf gesimuleerd op tv en wil terug gaan boxen daardoor....
Na een klein uur heb ik hem uit pure frustratie afgezet: de film kwam maar niet op gang en ik verveelde mij mateloos.

Hoe die film in godsnaam een 7 krijgt is mij één groot raadsel, het zullen wel de die-hard fans zijn van het eerste uur die hiervoor gezorgd hebben.

k*tFILM

Little miss sunshine:
Heerlijke (zwarte) komedie: Steve Carrel is ronduit briljant in deze droge film die draait om falen in het leven en het niet bereiken van vooropgestelde doelen. Elk personage heeft zijn droom en sommigen weten al dat ze het niet bereiken, anderen ontdekken het tijdens de film en moeten daar de consequenties van dragen: het is prachtig in beeld gebracht en de opbouw van de film is ook goed.
Een toppertje in mijn ogen

Heb laatst 'The Aviator'' gezien!

De film viel me vies tegen moet ik zeggen, op IMDb zijn ze er lovend over, verder heeft de film vijf oscars gekregen! De film duurde me ten eerste veel te lang en is erg saai, het gaat continu over het zetten van een nieuw recordje hier en een nieuw snelheidsrecordje daar! Paar lekkere wijven, paar relaties en hevige discussies over welke maatschappij nu eigenlijk welke beschuldigd. Zeker geen aanrader

net The Prestige gekeken, en GDVRDMM wat een goede film zeg

beter als the departed! niks is wat het lijkt, dik 2 uur lang op het puntje van mijn stoel. prachtig gespeeld door christian bale en ook een heerlijke foute rol van scarlette johanson.

Azumi 2:
Ach, zelfde als deel 1... erg matige film, maar wel vermakelijk 6/10

Battle Royale:
De shit, 9/10

Dodgeball:
Als je van droge humor houdt die nergens op slaat is dit je film 7,5/10.
Ik heb een aantal keer hard gelachen.

• #2.699
net The Prestige gekeken, en GDVRDMM wat een goede film zeg

beter als the departed! niks is wat het lijkt, dik 2 uur lang op het puntje van mijn stoel. prachtig gespeeld door christian bale en ook een heerlijke foute rol van scarlette johanson.

Slotfilm van het IFFR...
Ben ik ook wel benieuwd naar!

• #2.700
Gisteren na meer dan 15 jaar nog eens The Thing van '82 op DVD gezien. 24 jaar oud en nog steeds de moeite waard als spannende horror/sci-fi. Wat ik me nog herinner is dat ik 9 of 10j oud was en in die tijd erg onder de indruk was van die film, als kind ben je natuurlijk ook meestal meer onder de indruk van films, en helemaal van horrors. Nu door de nieuwste horrorfilms als saw ed ben je een iets sneller ritme gewoon, meer mysterie en dus meer spanning. The Thing is in dat opzicht redelijk voorspelbaar, maar aan de andere kant ook weer niet, want de alien kiest willekeurig slachtoffers uit wat de film constant interessant houdt.

Als er 1 ding is wat goed is aan deze film, dan zijn het wel de acteerprestaties, iedereen komt geloofwaardig over en Kurt Russell speelt één van zijn beste rollen. Een ander opvallend gegeven is de fantastische sfeer, de lokaties zijn zeer echt en je gelooft direct dat alles in Antarctica afspeelt.

De special effects zijn voor '82 zeer goed, veel beter dan wat sommige low budget films tegenwoordig laten zien.

Kortom dit was en is een pure horror en absoluut een aanrader. 8/10

gisteravond weer ns 'the thing' gezien. wat een geweldige horrorfilm, het sfeertje is bizar goed. Kwam er nu pas achter dat de muziek van Ennio Morricone was!
Een favoriete horrorclassic naast 'the Shining' en 'Alien'.
8/10

Vanavond The Thing Veronica 22:10 - 00:10

Don't miss it!

Terug
Naar boven