Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Heb gehoord dat hij niet zo vet is... maarja.. die bron is niet echt te vertrouwen.. dus eigenlijk schiet je hier niks mee op.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.742
Heeft iemand smokin aces al gezien?

Ik ga vanavond naar de bios en zat te denken om deze te gaan kijken. De moeite waard of niet?

Nog niet gezien; maar recensies zijn niet al te lovend:

Moviemeter: 50 stemmen
gemiddelde: 3,39/5

Waarbij gemiddelden van IMDB en MM meestal een dalende trend laten zien de eerste maanden na release...

Zegt natuurlijk niet alles, maar meestal wel een indicatie voor de kans dat je hem kan waarderen.

Idd, geef je gelijk zoutzak, het komt bij mij maar heel af en toe voor dat ik een film echt vet vind, die ze op IMDB laag waarderen, andersom vaker

Jongens ik heb jullie hulp nodig, ik ga binnekort naar een leuk meisje dat ik heb leren kennen en ik moet ik filmpje uitzoeken. Zelf ken ik echt honderden (goeie)films,maar ik wil wel een film die ook voor mij nieuw is.

Hebben jullie nog wat tips?
Trainspotting leek me erg goed, maar is dat wel een goeie film?

lol niet eerder iets romantisch?

[IMDB]Man of the Year[/IMDB]

altijd een fan van robin williams, en hier is ook super,
de film gaat over een komediant - soort daily show presentator - die meedoet aan de presidentiele verkiezingen in de us en door een computerfout wint

nu je zou denken dat het standaard tragikomedie is met een happy end
maar blijkbaar wist de scenarioschrijver niet echt wat ie wilde, er zit komedie in, maar ook drama, actie zonder een echt doel (vooral de actie gedeeltes)

blijft een aanrader, maar niks speciaals 6.5/10

over "la vita e bella"
mijn pa had me de DVD gegeven, ik dacht wat voor een melancholische film jeanettefilm is dat hier nou?
maar ik heb hem bekeken en kon hem ook ten zeerste waarderen, humoristisch, aangrijpend, spanning, echt een goeie film!

Smokin Aces afgelopen zaterdag gezien:

Wel leuk, aardig wat actie, maar film is veel te chaotisch en loopt veels te snel.

zonet Dead Or Alive gezien.
Verhaal is waardeloos, is grotendeels gepikt van Mortal Combat.
Acties zijn weinig realistisch, de enige reden om geboeid te blijven kijken is de hoop knappe grieten die meedoen.
4/10

• #2.751
Jongens ik heb jullie hulp nodig, ik ga binnekort naar een leuk meisje dat ik heb leren kennen en ik moet ik filmpje uitzoeken. Zelf ken ik echt honderden (goeie)films,maar ik wil wel een film die ook voor mij nieuw is.

Hebben jullie nog wat tips?
Trainspotting leek me erg goed, maar is dat wel een goeie film?

Try Amelie ;)

Heeft Mauresmo ook al een film gemaakt dan? Amelie Poulain. Mauresmo doet aan tennis.

Children of Men (8.2 op IMDB)...

Leuke film, maar vind em die 8.2 niet waard.. Ik ga voor de 7.0/10, leuk om te kijken, maar vond em niet speciaal ofzo

• #2.758
photo_01.jpg

[IMDB]The Prestige[/IMDB]

Tegenvaller!

Leuke historische setting, en aardige acteerprestaties. Het plot is wel aardig maar nergens bijzonder.
En die hele kloon-crap is natuurlijk wel grappig maar maakt compleet ongeloofwaardig, en degenen die hier nog een dubbele trick in zien mogen mij dit wel even uitleggen ;)

Vermakelijk filmpje... 6/10

net The Prestige gekeken, en GDVRDMM wat een goede film zeg

beter als the departed! niks is wat het lijkt, dik 2 uur lang op het puntje van mijn stoel. prachtig gespeeld door christian bale en ook een heerlijke foute rol van scarlette johanson.
:roflol: not quite...

Laatst bewerkt:
Departed net gezien, is al genoeg voorbij gekomen hier verder. Brute film, 9/10.

Terug
Naar boven