Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Pixote sinds lange tijd weer eens gezien. Rauw beeld van Braziliaanse straatkinderen eind jaren 70, begin jaren 80. Een film die zeer lastig te vinden is overigens, DVD's gaan over de toonbank voor meer dan € 50,-. Aanrader als je bijvoorbeeld Cidade de Deus goed vond. Pixote is alleen een stuk minder gestyleerd, doet bijna documentaire achtig aan.

De hoofdrolspeler is in 1987 omgekomen tijdens een gevecht met de politie, nog geen 20 jaar oud geworden.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Amazon.com: Rocky Anthology: DVD: Rocky Anthology

na zeker 10 jaar nog es de rocky films afgelopen
en ze blijven super, natuurlijk wat overgeacteerd, maar toch super, qua soundtrack, scenarios, acteurs, ... dacht dat adrian een grotere rol had, paulie haar broer, gespeeld door burt young was ook fantastisch :p
de geremasterde soundtrack is ook superdelux :d

net Alone in the dark gezien. Slechtste film aller tijden, kreeg op IMDB 2.2 (had ik dat maar eerst gechecked :rolleyes: )

niet de moeite om te kijken!

Vanavond The Thing Veronica 22:10 - 00:10

Don't miss it!

Echt tijdloos deze shit
Ik dacht deze is al zo oud, hij moet nu wel bagger zijn
Maar nee, spanning bleef erin waar meesterwerk
Gisteren was nog een ander meesterwerkje op tv, ik weet alleen niet hoe die heet
Ging over een joodse vader die zijn zoontje probeert te beschermen van de natzi's in een natzi kamp
Hij probeert dit op zo een subtiele wijze te doen dat het hij het jochie laat geloven dat ze meedoen aan een verstop spel en dat hij zich altijd moet verstoppen voor de commandanten
Blijft hij over, dan wint hij een tank
Dat er in zoiets simpel zo iets mooi's kan verschuilen
10/10

apocalypto

V/week apocalypto gezien van Mel Gibson super gave film over de maja's spannend van begin tot het eind je weet niet wat er gaat gebeuren dus constant op puntje van je stoel

Laatste week aardig wat filmpjes gezien.

American Pie 5: the naked mile
3.5/10

Wat een rukfilm. Niets meer over van de geweldige reeks. B-acteurs en B-verhaal B-editting, kortom gewoon echt een schijtfilm.

Blood Diamond
5.5/10

Vond de film echt té saai, vooral aan het begin. Naar verloop van tijd komt er "wat" meer actie maar nog steeds zo traag als maar kan. Er werd wel goed geacteerd en er zat wel een boodschap in. Vandaar dat ik toch maar net een voldoende geef.

Step up
7.5/10

Beetje modern Cinderella Story maar wel erg vermakelijk.

Dead or Alive
7.5/10

Eindelijk weer eens een leuke actie. Verhaal is flinterdun, sommige effecten wel aardig fake, maar de fighting-scenes waren wel erg vet. Maar de grootste attractie van de film zijn toch wel de vrouwen die de hoofdrollen bekleden, man man, die waren toch geil.

The Butterfly Effect
9.5/10

Echt super goede film. Geen verder commentaar nodig. Echt super.

Eurotrip
5.7/10

Een echte teenmovie maar dan zonder de echte goede grappen zoals bij American Pie vaak het geval was(behalve 5) Hij was wel weg te kijken maar toch jammer dat het niet zo gelukt is om iets creatiefs en nieuws neer te zetten.

Little Man
6.5/10

Op het begin irriteerde ik me behoorlijk aan de manier hoe Marlon Wayans zn kop op dat kind neergezet was, aangezien je heel goed ziet dat het fake is. Maar zodra dat wat went en je daar niet meer naar kijkt heb je gewoon een leuke komedie. Aantal keer flink gelachen:D

Laatst bewerkt:
Dead or Alive
7.5/10

Eindelijk weer eens een leuke actie. Verhaal is flinterdun, sommige effecten wel aardig fake, maar de fighting-scenes waren wel erg vet. Maar de grootste atractie van de film zijn toch wel de vrouwen die de hoofdrollen bekleden, man man, die waren toch geil.

:eyebrow:

Vanavond maar ff kijken.

Post reviews of houdt je smoel. Geschoond.

Vanavond de docu Cocain Cowboys (2006) imdb: 7.9/10 (313 votes) gekeken. Zeer zeker de moeite waard, gaat over de hele gigantisch opkomst van de coke handel in miami. Veel toff interviews met mannen die toen miljoenen hebbn verdient en ook gasten die er tientallen ge'whacked' hebben.

Hooligans
9/10

Erg mooie film. Die knul uit "The Lord of The Rings" speelt er ook in. Hij is zooooo lekker:meal:

Spartan
4/10

Wat een rukfilm. Heb hem ongeveer een uurtje gezien en viel toen letterlijk in slaap.

S.W.A.T.
7/10

Gewoon een erg leuke actiefilm. Had hem al eens gezien, maar hij blijft leuk.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.713
Hooligans
9/10

Erg mooie film. Die knul uit "The Lord of The Rings" speelt er ook in. Hij is zooooo lekker:meal:

Zie je wel dat die Hobbits uit LOTR een stelletje f**gots zijn :roflol:

Genoeg crap...

[IMDB]Bloody Sunday[/IMDB] gezien, van de regisseur van oa United 93.
Hij heeft aangetoond bijzonder kundig te zijn in het maken van deze filmdocu's, die op een realistische en aangrijpende wijze de gebeurtenissen toont. Klasse.

8/10

Superman Returns
6.5/10

Standaard comicbookmovie. Niets verkeerds aan en wel leuke effecten maar wel erg voorspelbaar. Ow en superman is een ecto met een voorgevormt pak.

War of the worlds
9/10

Blijft één van de beste films ooit gemaakt, op het einde na. Echt supergoed.

We were soldiers
5/10

Wat een rukfilm. Begin is supersaai, en daarna is het kogels kogels en nog meer kogels. Uit gezet naar anderhalf uur.

War of the worlds
9/10

Blijft één van de beste films ooit gemaakt, op het einde na. Echt supergoed.

???

Die met Tom Cruise?

Zo, even echte mod gespeeld en een aantal postings volledig verwijderd. Nokken met dat gezeik over en weer (pk, Acidreign). Negatieve karma uitdelen is rechtgezet, posting bestaat niet meer.

eergisteren scarface herzien ( ik vond hem als stoere 14-jarige puber al bout).. en er is niets veranderd; ik blijf bij mijn standpunt: ruimschoots overschat
het muziek (geluiden), bij kernscenes, is abnormaal slecht, sommige deuntjes doen me terugdenken aan de tekenfilm transformers
al pacino vind ik, zoals altijd in autoritaire rollen, weergaloos, al was het soms overacting bij bepaalde scenes..

zo beter ericr?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.718
Braveheart

10/10 , Ik baal er alleen van dat hij op het laatst dood gaat en dat hij niet die homo ff de kop afhakt. Maar goed hij heeft wel met zijn vrouw lopen batsen dus dat was wel weer okee :D

Inderdaad verbazend, maar vond het origineel nou ook weer niet zo veel beter hoor ;)
Wat vind je precies verbazend?

Ik bedoelde inderdaad de versie met Tom Cruise. Ik had hem als eerst in de bioscoop gezien en man o man wat was hij daar gaaf. Echt, ik heb nog nooit op zo'n manier naar een film gekeken als toen dat moment. Zat er écht in. Alleen het einde vond ik wat slap.

Terug
Naar boven