- Waardering
- 51
- Lengte
- 2m
- Massa
- 110kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
). leuk, spannend (vooral het eind) en natuurlijk top geacteerd door Nicholson
8/10
CRANK(Pure Adrenaline )Verenigde Staten / Groot Brittannië
Actie / Misdaad
87 minuten
geregisseerd door Mark Neveldine en Brian Taylor
met Jason Statham, Amy Smart en Efren Ramirez
Yep, underrated film trouwens op imdb, elke Nicholson film zou ik bijna standaard min. 6.5-7 geven, deze is wel zo'n 6 tot 6.5 waard imo.aha handig.
nog een leuke en spannende film is Wolf. gespeeld door mijn favoriete acteur Jack Nicholson.
/
Will Randall (Jack) wordt in de nacht op weg naar huis gebeten door een weerwolf. al snel ontwikkelt hij betere zintuigen: hij ziet, hoort en ruikt vele malen beter. een tijd later verandert hij voor een tijdje zelf in een weerwolf (wat een prachtige scene oplevert waarbij jack een hert in het bos achtervolgd). leuk, spannend (vooral het eind) en natuurlijk top geacteerd door Nicholson
8/10

Film in the Statham traditie (transporter, transporter 2) veel actie, veel geweld en flitsend camera werk.
een 7/10
al had ie van mij best mogen blijven leven

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ikiru (1952)
Een meesterwerk van Akira Kurosawa.
Een ambtenaar vind na 30 jaar werken uit dat hij maagkanker heeft en nog maar kort heeft te leven. Zijn laatste maanden spendeert hij aan echt te leven en zich in te zetten voor de gemeenschap die hij als ambtenaar eigenlijk nooit echt heeft gediend.
Misschien te traag voor de meesten maar zeker een aanrader voor degenen die houden van oude meesterwerken.
9/10.
Ook online te bekijken overigens :
TV Links - Video

Mijn aanraders zijn aan jou wel besteed ofniet ouwe![]()
juist aant kijken naar [IMDB]the host[/IMDB]
Gwoemul (2006)
zalige film
koreaanse horror met stukken komedie

Dat is meer dan 2 jaar geleden, heb even de zoekfunctie gebruikt. Nah zo ver gaat mijn geheugen niet terug. Maar wel een topfilm inderdaad.

[IMDB]Blade Runner[/IMDB]
Ik ben geen liefhebber van het SF-genre, maar vanwege de klassiekerstatus heb ik deze film toch maar gekocht. Mooi vormgegeven en Rutger Hauer vond ik zeker goed. Het verhaal kon me echter vrij weinig interesseren. 7/10
[IMDB]2001: A Space Oddesey[/IMDB]
Tja, verreweg de moeilijkste film van Kubrick die ik gezien heb. Ontzettend mooi weergegeven, en al helemaal voor 1968. Erg veel oog voor detail: bijvoorbeeld wel een soort LCD-tvs, waar in Blade Runner niet aan gedacht is. Toch vond ik veel scenes erg langdradig en niet interessant. Natuurlijk zit er meer achter en begreep ik er vrij weinig van. Ik ga dan nog eens wat visies van de film lezen en over een (paar) jaar de film herzien. ?/10
Scenes van 10 minuten door gekleurd Amerikaans landschap zijn niet aan mij besteed
) zijn nieuwe film [IMDB]You Kill Me[/IMDB].[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Not my cup of tea. Hoe die film aan een 8.0 op IMDB komt is mij een raadsel. Dat er op IMDB wazige ratings worden gegeven voor hype films is bekend, maar verwacht dat toch niet voor deze film.
Film hangt teveel tussen een romantische film en een film met onderbroekenlol. In beide gevallen vind ik de film de plank behoorlijk mis slaan.
5/10.