Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

[IMDB]Naakt over de schutting[/IMDB] Van vrienden gekregen voor mijn verjaardag. Behoorlijk slechte film: 3/10

[IMDB]The Killer[/IMDB] Anders dan de actiefilms die ik gewend ben. Zeker een 'coole' film. 7.5/10

[IMDB]Million Dollar Baby[/IMDB] Eindelijk deze film gezien. Erg goed geacteerd, vooral door Swank.
De stukjes met Danger, de kerk en de familie vond ik zwaar overdreven en maakten de film voor mij echt minder goed.
7-/10

shrek 3 eindelijk es gezien,goed "einde" vd serie (hopelijk) 7/10

die hard 4: => prullenbak
niks aan het "acteerwerk" van bruce willis hoor, maar qua verhaal wtf? straaljagers killen met een stuk brug, uber haxxxxors, en timothy olyphant die een erg crappy eindscene kreeg :( 2/10

Rush Hour 3

Het vervolg op de klassiekers rush hour 1 & 2..

4/5..

Beste trilogie ooit!

DE BESTE TRILOGIE OOIT SAMEN MET BEVERLY HILLS COP!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Butterfly On A Wheel

Aardige thriller/drama met Pierce Brosnan. Verhaal is niet al te apart, maar de film is gewoon wel aardig om te zien. Leuk voor tussendoor, 7/10

Coffee Date

Beetje rare en vaak ongemakkelijke comedy film die het in homo kringewn waarschijnlijk erg goed zal doen. Een blind date van een kerel verloopt helemaal anders dan verwacht en heeft grote impact op zijn leven. Bij vlagen er grappig, veel plaatsvervangende schaamte maar ook enkele scene's die je liever niet ziet.

6,5/10

Ok, dan eindelijk toch maar gekeken. Lang gewacht tot er een versie uit zou komen waarin de 2 grindhouse films achter elkaar stonden met bijbehorende tussenfilmpjes, maar die lijkt maar niet te komen. Ik had ze nu allebei gedownload en allebei op goede kwaliteit, dus toch maar gekeken.

Allereerst

Planet_Terror.jpg

Planet Terror

Hahaha, heerlijk!!! Tja ik heb lang gewacht op deze films en had hoge verwachtingen. Planet Terror maakte deze iig helemaal waar. Wat een lekker overdreven, over the top, horror comedy film is dit. Deze kan voor mij in het rijtje naast films als Braindead en Re-Animator. Het begon al met de trailer van Machete, whahahaha SUPER! Toen die trailer begon wist ik het: dit wordt puur genieten! Heerlijk lekkere meiden, overdreven splatter en goede humor, dat allemaal gebracht in een enorm mooi vormgegeven jasje. Super! 8,5/10

OK, daarna was het tijd voor

Death Proof

Hier had ik minder positieve verhalen over gehoord, veel mensen vonden hem 'saai'. Naja, toen de film begon begon ik al snel het idee te krijgen dat me dit ook gaat bevallen. Mooie voeten (ja ik ben er zo 1tje die van vrouwen voeten houdt), lekkere asses en vooral veel toffe dialogen. Het is gewoon een typische Tarantino film en daar is niets mis mee. Ik vond deze film achteraf ook erg goed, beter dan ik had verwacht. Het is natuurlijk een heel ander stukje werk dan Planet Terror, maar 2x hetzelfde dat had voor mij ook niet gemoeten. Deze film krijgt van mij een 8+/10

Ik vond het erg jammer dat ik de tussenfilmpjes niet bij het geheel had, ik heb ze daarna nog op YouTube zitten kijken, niet echt ideaal dus. All in all zijn deze 2 films samen + bijbehorende trailers gewoon volle bak ambiance!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.305
Ik heb hem al (voorlopig) gekozen tot film van het jaar.

What about you, Rob?

Ja ik hou normaal nooit een lijstje bij ofzo, maar ik kan wel zeggen dat het idd de vetste film is die ik dit jaar gezien heb!

niks aan het "acteerwerk" van bruce willis hoor, maar qua verhaal wtf? straaljagers killen met een stuk brug, uber haxxxxors, en timothy olyphant die een erg crappy eindscene kreeg :( 2/10
Beetje overdreven :P User Rating: 7.8/10 (55,390 votes) op imdb.

Maar kon idd niet tippen aan de voorgangers, beetje TE over the top, vinden Amerikanen dan weer geweldig natuurlijk.

ik vond em wel super vet

[IMDB]Motorcycle Diaries [/IMDB]

Erg vette film.. Lekker rustig en leuk verhaal. Geen rare actie onzin, gewoon 'realiteit' 8/10

Volgens mij moet jij ook dit soort films helemaal niet kijken.. Doe ik ook niet ;)

Crank:
al had ie van mij best mogen blijven leven
Van mij juist niet... Gedurende de gehele film verwacht je dat hij zal blijven leven, dat is waar ze in dit soort 'Hollywoodfilms' altijd naartoe werken
Hij is dus wel blijven leven :)

Co-director Brian Taylor zei:
Crank 2 will pick up exactly where Crank one ends. It’s a true sequel. Jason Statham will return. It’s not a prequel, it’s not his brother, it’s not a dream sequence. He will [scrape himself off the floor].

It’s going to be more coïtusual, more violent - more of everything. We realize with a movie like Crank, you can’t do a sequel and do 60% or 70% of what the original was. You have to go twice as hard. So that’s what we’re going to do. If we’re going to live up to the first one with the sequel - we’re taking it WAY past the point of the first one. [BRON]

25rmcf7.jpg

Zojuist The Kingdom gezien, mooie film!

Een FBI team onderzoekt een aanslag op een Amerikaanse basis in Saudi-Arabië.

Het begin zit meteen boordevol actie in de vorm van een heftige aanslag. Vervolgens is het verhaal een, in mijn ogen, mooie combinatie van politiek/thriller. Bij de meeste actiefilms komt het verhaal op een tweede plek, waardoor het erg zwak is. Bij The Kingdom is dit echter zeker niet het geval!

Tevens een sterk einde, met een dubbelzinnige boodschap die je toch wel aan het denken zet (cliché, ik weet het :o)

Naar mijn mening een echte aanrader! 8/10

Had net een half A4tje geschreven over I, Robot maar was zo handig om het venster weg te klikken.

Anyway kort: I , Robot was een grote teleurstelling. De robots zijn gay en het verhaalt boeit voor geen meter.

Casting: 5/10
Plot: 5/10
Special effects: 6/10
Screenplay: 6/10

Algemene beoordeling net 5.5/10... Dit is trouwens één van de meest overrated films ever op imdb. Als je dit soort films leuk vindt misschien beter Transformers checken.

[IMDB]Death Proof[/IMDB]

Bummer :(. Ik had express nog geen 1 beoordeling erover gelezen, het enigste wat ik gehoord had was dat het een echte Tarantino-film was.
Ik vind hem zwaar tegenvallen. Het verhaal ging erg traag, wat meestal niet zo is bij de meeste tarantino-films. De dialogen gingen echt nergens over en waren saai. Normaal vind ik de dialogen juist het mooie bij Tarantino.
De laatste scene was dan wel spannend, maar dat eigenlijk ook wel het enige aan de film wat niet saai was.

5,5/10

gi!steren [IMDB]lost highway[/IMDB] nog maar eens voor de twee keer bekeken, sterk staaltje surrealisme en de hele film blijft me overdonderen met een atmosferisch en beklemmend gevoel. Al snap ik momenteel nog even weinig van het verhaal, toch blijft de dwang bestaan om het mysterie te ontrafelen.

Misschien helemaal hopeloos en is het net de bedoeling van lynch op je even 2 uur te ontwrichten uit je vastgeroest, logisch wereldbeeld.

iemand die wat meer te vertellen heeft over de film?

[IMDB]Death Proof[/IMDB]

Bummer :(. Ik had express nog geen 1 beoordeling erover gelezen, het enigste wat ik gehoord had was dat het een echte Tarantino-film was.
Ik vind hem zwaar tegenvallen. Het verhaal ging erg traag, wat meestal niet zo is bij de meeste tarantino-films. De dialogen gingen echt nergens over en waren saai. Normaal vind ik de dialogen juist het mooie bij Tarantino.
De laatste scene was dan wel spannend, maar dat eigenlijk ook wel het enige aan de film wat niet saai was.

5,5/10

Hmmz, ik vond de dialogen echt wel tof en zeer typisch Tatantino. Mja verhaal wat traag ging, er zit amper een verhaal in, daar doe je het niet voor.

Enigste frustrerende aan de film vond ik
op het moment van de auto achtervolging als die ene meid nog op de motorkap ligt en Stuntman Mike met zijn auto loopt te beuken, WAAROM GINGEN DIE WIJVEN NIET OP DE REM?!?!?! Ik bedoel, ze hoefde alleen maar te remmen en die chick van de motorkap te laten, vond het beetje irri

Bij deze film vond ik dat dus echt niet, bij Pulp Fiction en Reservoir Dogs vind ik die min of meer zonloze discussies echt supervet, maar ze gingen tenminste nog ergens over, hier ging het over wie de wiet moest halen.
De one-liners uit Jackie Brown waren ook erg tof imo.

Ik vond het juist wel opvallend bij Tarantino dat de films lekker doorlopen. Als je bijvoorbeeld de extra's van Pulp Fiction bekijkt vertelt Tarantino dat hij er scene's uit heeft gelaten die hij eigenlijk wel goed vond, maar die ervoor zorgden dat het verhaal niet lekker doorliep. Als hij dat hier had gedaan had de film 20 minuten geduurd.

Het is echt niet zo dat ik niet van films houd waar geen actie of spanning in zit ofzo. Weather Man en Unbreakable bijvoorbeeld zijn ook erg traag, maar daar kan ik het echt wel goed verdragen.

Die spoiler moet ik je ook gelijk in geven, ik zat ook al voortdurend hetzelfde te denken :D.

A Bronx Tale (1993)

8+/10, hoort wat mij betreft thuis in de top 250.

Deze was van de week nog op tv.

Terug
Naar boven