AndroidHealthClinic

Sticky Films Kritiek & Review Topic

[IMDB]Malcolm X[/IMDB] Ik heb gelezen dat mensen deze film geen minuut te lang vinden. Ik vond hem toch zeker een uur te lang. Ik ben geen fan van Denzel Washington, maar hier acteerde hij wel sterk. De gebruikte filmtechnieken van Spike Lee zijn dan weer niet mijn ding. 6.5/10

[IMDB]Jacknife[/IMDB] Deze stond al zeker een jaar in de kast. Nu toch eens bekeken en wat een goeie film is dit! Acteerwerk als in deze film kom je maar zelden tegen. Geen origineel verhaal of actie, maar door de acteerprestaties: 8.5/10

[IMDB]Ratatouille[/IMDB]

GA DEZE FILM ZIEN !!!!!!!!

Pixar doet het alweer, leuk verhaal, supergraphics & audio, ...

9/10

Thank god voor dit briesje door de shitstain dat hollywood is

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

You Kill Me (2007)

Redelijk vermakelijke film met Ben Kingsley. Kingsley speelt een aan lager wal geraakte hitman. Zijn alcoholprobleem zorgt een aantal keren voor redelijk grappig scenes. Geheel in lijn met de beoordeling op IMDB geef ik ook een zeventje er voor.

Zow, de dvd-rip van Pirates of the caribbean at worlds end is ook eindelijk op torrentspy :)...

Jaja, nieuwsgroepen ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.345

Taxidermia (2006)

Sow, mja wat moet ik hier van zeggen... Zeker 1 van de meer bizarre films die ik ooit heb mogen aanschouwen. Deze hongaarse film is bizar, aangrijpend, ranzig, soms zelfs grappig en hier en dan gewoon totaal gefreaked. Zeker de moeite waard als je een keer een aparte film wil zien, en de muziek van Amon Tobin maakt de sfeer helemaal af. 8/10

Absoluut bizar en ranzig, geregeld hilarisch en behoorlijk gefreaked maar vond het nu niet direct aangrijpend. Dwaze film ouwe :D thanks voor de tip!

7.5/10

Black Snake Moan (2006)

Broeierige film met Christina Ricci en Samuel L. Jackson. Beetje rommelig maar wel goed te doen. Ricci heeft verder weinig problemen om haar lichaam te laten zien, dat maakt een hoop goed. 7/10

223_BREACH_Net.gif

Breach (2007)

Boeiende spionagefilm gebaseerd op een werkelijk gebeurd verhaal. Op het gebied van IT-kennis mogen ze de crew wel iets bijspijkeren, een bepaalde uiteenzetting is te grappig voor woorden. Verhaal boeit tot het einde, ook al is de zijtak naar persoonlijke problemen van Ryan Philippe iets teveel aangezet en niet echt boeiend.

7,5/10

Ik vind Rodriguez een matige director, echt waar zijn films boeien me totaal niet. Sin City deed me ook al niets, terwijl ik weet dat het in de top 250 staat. Allemaal films die zogenaamd knap gemaakt zijn maar uiteindelijk helemaal niks losmaken bij de kijker. Maar goed dat is mijn mening, heel veel fans van dat genre begrijpen dit niet, omdat dit voor hen niet van belang is.

Hahaha talk about arrogance :roflol:

Ik vond sin city geniaal en zeker met stip 1 van de vetste films van de afgelopen jaren, zo niet de vetste. Bij mij maakt de film erg veel los, met name flinke agressie :D

Kijk dat mensen een bepaald genre niet waarderen wil niet zeggen dat het per definitie slecht is. Veel mensen zullen planet terror ook pauper vinden, maar ik hou gewoon veel van de slasher horror films en heb dus ook de hele film voluit zitten genieten.

Sin City is idd geniaal, maar dat is dan ook de enige film uit zijn lijstje die er echt boven uitsteekt.

B000CPH9PM.01.LZZZZZZZ.jpg

Leuke film, die ook niet meer pretendeert te zijn dan een aaneenvolging van schunnige humor 7+/10

Hahaha talk about arrogance :roflol:

Ik vond sin city geniaal en zeker met stip 1 van de vetste films van de afgelopen jaren, zo niet de vetste. Bij mij maakt de film erg veel los, met name flinke agressie :D
Arrogantie kan je toch moeilijk hebben als je gewoon je mening geeft... wat ik dus doe. Je ziet tegenwoordig allerlei 'hippe films' van 'hippe directors' die kennelijk met geweld, special effects en computerbeelden een grote groep jongeren kan doen geloven dat ze met een goede film te maken hebben. Echt, wat er tegenwoordig allemaal in de imdb top 250 komt, en vooral: wat er niet in komt, is om te janken. Maar dat is slechts mijn (overigens niet arrogant bedoelde) mening hoor :)

Kijk dat mensen een bepaald genre niet waarderen wil niet zeggen dat het per definitie slecht is. Veel mensen zullen planet terror ook pauper vinden, maar ik hou gewoon veel van de slasher horror films en heb dus ook de hele film voluit zitten genieten.
Ik ben een echte horror fan, films als Dawn of the Dead, of neem nu braindead bijv., krijgt op imdb 7.5 en een matig project als Grindhouse 8.2. Kom zeg, laat me niet lachen. Can you say overrated? Planet Terror was trouwens wel aardig, vond vooral Death Proof echt troep. Maar goed, de ratings voor recente films zakken meestal zodra er meer mensen gaan stemmen, dus er is nog hoop.

Mja kijk ik vind Braindead gewoon underrated, ik vind hem persoonlijk echt wel een 9 waard, fantastische film, met stip de beste in zijn soort. Maar ik vind planet terror dan ook echt wel een 8.5 waard voor mij, ik heb in geen tijden zoveel van een horror genoten. Ik bedoel dawn of the dead was ook zeker vet, en meerdere horrors zijn tof, maar planet terror is echt wel 1 van de betere onserieuze horrors die ik ken.

Ik kan ook niet wachten op Machete! "Yesterday He Was A Decent Man Living A Decent Life. Now He Is A Brutal Savage Who Must Slaughter To Stay Alive." Whahaha dat wordt tof!!

Weten jullie goede films over dementie of alzheimer. Iets in de trand van Eternal sunshine of the spotless mind, memento, 50 first dates enz...

Groundhog day! ;)

• #3.356

[IMDB]Enron: the smartest guy in the room[/IMDB]

Docu over een van de grootste corporate schandalen in de recente historie. Zeer interessante gang van zaken, zeker voor een bedrijfseconoom, maar de film kent bijna geen diepgang en strand veelal in stemmingmakerij. Zwaar ongenuanceerd en zelfs speculatief bij vlagen. Wat rest is een verslag van een bijzondere crash en een drama dat volgde. Leerzaam in zoverre dat het eigenlijk in veel opzichten sterk genuanceerd dient te worden. In het straatje Micheal Moore, maar dan minder.

4/10

[IMDB]Panic Room[/IMDB]

Vet shot, en dito poster, bovenstaand. Sterke film van Fincher wederom, al komt het niet in de buurt van Seven of Fight Club. Claustrofobische thriller, vrij simpel plot maar gewoon degelijk uitgewerkt.

7/10

[IMDB]Bring it on: all or nothing[/IMDB]

Lekkere chicks in een matige chickflick

5/10

B00005JPAP.02.LZZZZZZZ.jpg

The Fountain (2006)

Pretentieuze film met voor mij teveel metafysische verwijzingen. Verhaal kon me eigenlijk ook niet echt boeien, geen enkel karakter krijgt diepgang omdat 3 verhalen parallel lopen. Ook al is het eigenlijk 1 universeel verhaal. Damn, weer bijna 2 uur van mijn tijd verspild. 5/10.

• #3.359
B00005JPAP.02.LZZZZZZZ.jpg

The Fountain (2006)

Pretentieuze film met voor mij teveel metafysische verwijzingen. Verhaal kon me eigenlijk ook niet echt boeien, geen enkel karakter krijgt diepgang omdat 3 verhalen parallel lopen. Ook al is het eigenlijk 1 universeel verhaal. Damn, weer bijna 2 uur van mijn tijd verspild. 5/10.

Hmm, hoe verhoudt deze film zich tot Aronofsky's bekende werken? (Pi, Requiem for a dream)

Terug
Naar boven