AndroidHealthClinic

Sticky Films Kritiek & Review Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.361
Ben toch wel benieuwd :D
Ben de film nog niet op DVD tegengekomen, en kan me evenmin herinneren dat hij in bioscopen heeft gedraaid...

Ben toch wel benieuwd :D
Ben de film nog niet op DVD tegengekomen, en kan me evenmin herinneren dat hij in bioscopen heeft gedraaid...

Misschien dat zweverige zooi hier minder aanslaat. Weer een film die zijn IMDB-rating niet waarmaakt. Ook al is dat systeem natuurlijk ook niet zaligmakend.

Rotten Tomatoes is meer in lijn met mijn waardering zie ik nu :

The Fountain - Rotten Tomatoes

50%

Ik raad je aan om deze film te passeren Zoutzak. The fountain is een film waarin Aronofsky Kubrick probeert te imiteren, en dan specifiek 2001: space oddesey. En dat gaat hem niet goed af.

• #3.365
Ik raad je aan om deze film te passeren Zoutzak. The fountain is een film waarin Aronofsky Kubrick probeert te imiteren, en dan specifiek 2001: space oddesey. En dat gaat hem niet goed af.

Dat voedt enkel mijn nieuwschierigheid ;) Nee maar inderdaad ik beschouw me een gewaarschuwd man. 2001 is een tijdloos meesterwerk zonder weerga...

[IMDB]How to marry a millionaire[/IMDB]
Ik wilde wel eens een film met Monroe zien. Deze voor 4 euro gekocht, maar ik was er niet van onder de indruk: behoorlijk slecht geacteerd, af en toe verschrikkelijke decors, het lijkt in deze tijd erg ouderwets en voorspelbaar aan. Een paar leuke scenes en goeie muziek kunnen deze film wat mij betreft niet redden. 4.5/10

Ik vond the fountain wel cool.

• #3.369
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[IMDB]Alles is liefde[/IMDB]

Teleurstellend matige film, don't believe the hype.

Acteerwerk was in veel gevallen ver onder de maat, daarnaast bleven de personages vrij oppervlakkig (wat in aantal gevallen maar goed was ook) tel daarbij op dat het plot geregeld compleet ongeloofwaardig is en je hebt weinig over behalve enkele geslaagde grappen.

Maargoed een dergelijke film van eigen bodem is dan wel enigzinds verfrissend.

5je

Thief (1981)

ouwe klassieker van michael mann
over een brandkastkraker die bigger jobs krijgt, qua sT (camera&muziek) erg aan te raden
7.5/10

Zwartboek (2006)

vond er helaas niks aan (tiete van carice zijn die echt?)
ongetwijfeld een verhoeven film ;)
qua productie vd sets kun je zien dat daar het meeste geld naar ging, had beter naar het script gegaan :(
naar het eind toe word het een slechte "whodunit" helaas

[imdb]Death Proof[/imdb]

Heb er weer van genoten.. Echt weer zo'n typische Tarantino film waarin karakters hun leven lijden in een film die eigenlijk helemaal nergens over gaat

gisteren een date, en willekeurig een film uitgekozen.

the invasion met Nicole Kidman, grootste miskleun die ik gezien hem in mijn hele korte leven.
vlakke personages, een verhaal van nix en nog eens een mierzoet levenslesje op het einde :rolleyes: een 1/10 voor de moeite

• #3.373

[IMDB]The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford[/IMDB]

Lang naar uitgegeken, als onvervalste westernliefhebber, en toevallig de allereerste voorstelling in de anderzijds lege bioscoop meegepakt. Een western blijft toch vooral een impressie, en zo ook deze film. Het gaat over de karakters van de overleveringen uit verhalen. Brad Pitt weet wederom te overtuigen, wat niet, althans van mijn kant, gezegt kan worden van Casey Affleck. Alhoewel in overeenstemming met zijn personage als rookie heeft hij niet het vermogen om er een overtuigend karakter van te maken, de lafaard..

Nochthans een prima western voor de liefhebber, voor een ieder ander zal hij veel te traag zijn.

7.5/10

Ichi.jpg

[IMDB]Ichi the killer[/IMDB]

Wansmaak of bloederig Hongkong-saga? Niet mijn soort film, Old Boy's goodwill in het genre ten spijt, dus los van wat aardige visuele vondsten in martelingen kom ik niet. Voor de lachkicks die volgden krijgt Miike props.

6/10

• #3.374

[IMDB]Superbad[/IMDB]

Geslaagde highschool comedie! Of het nu meer op American Pie of toch Porkys lijkt weet ik niet, maar grappig was het wel. Lekker grove infantiele humor zoals je het mag verwachten.

IMDB topnotering zal niet lang stand houden, ook al was het een enorme bioscoophit in de VS.

7/10

Superbad

Ik heb hem eergister ook gekeken. Vond hem toch minder dan Knocked Up, maar zeker aantal gerappige momenten. Vond het einde alleen wat aan de suffe en wel erg voorspelbare kant, had ik toch op wat beters gehoopt. Maar al met al wel een lachen film. 7+/10

[afbeelding niet meer beschikbaar]

zalige film over een moron die een stuntman wil worden

7.5/10 veryy funny :)

ik heb amerikas gangster gezien van de week thuis was zker vet film

• #3.378
ik heb amerikas gangster gezien van de week thuis was zker vet film

Hij is vollop te downloaden te zien aan het aantal Nederlandse votes; nog meer mensen deze film gezien? Ben er erg benieuwd naar, komend weekend zeker naar de bioscoop!

The Bourne Ultimatum

Vermakelijk laatste deel van de Bourne serie. Aantal leuke scenes in een behoorlijk schraal verhaallijtje gestopt. Ik ben zoals al eerder gezegt niet zo van de actie films, en deze film was voor mij typerend daar voor. Zeker wel vermakelijk deze film, maar niets nieuws. 6,5/10

Rescue Dawn

Toffe film rondom een piloot die wordt neer gehaald door de Victor Charley en gevangen genomen wordt. Ik vind Christian Bale altijd wel een toffe acteur en ook in deze film kon ik hem weer waarderen. Zeker de moeite waard! 7+/10

Hard Candy

Gisteren gezien op UPC

WAT een film! Erg apart,maar zeer zeker de moeite waard en briljant acteer werk van beide acteurs
8+!

Terug
Naar boven